PURE Highway 200

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de PURE Highway 200 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Rene 03-08-2019

Mijn slechtste aankoop ooit

Geschreven voor: PURE Highway 200

Ik heb een Pure Highway 200 gekocht omdat ik dacht ook een goed digitaal geluid te kunnen ontvangen. Ik woon in Brabant gemeente Rucphen. Nou de ontvangst daar is nul niks. Ik dacht eerst misschien storing in antenne zendmast, maar die was goed. Een dag later moest ik in Rosendaal zijn dus opnieuw laten zoeken naar zender ongeveer 20 stuks gevonden. Dacht gaat lekker probleem opgelost niet dus. Ik rij weg uit het centrum van Roosendaal hoe verder weg ik uit het centrum ben, krijg ik steeds meer drop-outs nog ruim voordat ik de buitengrens van Roosendaal bereik heb geen ontvangst meer. Als ik het eerlijk moet zeggen Pure Highway afblijven niet kopen, bij hier en daar navragen ook de 400 en 600 geen ontvangst.
Dus mocht je er toch een willen kopen stort dan het geld beter op een liefdadigheid instelling hebben die er in ieder geval nog iets aan.

Pluspunten

• Ziet er mooi en klein uit
  • Installeren eenvoudig

Minpunten

• Doet niet waarvoor ik het gekocht hebt
  • Er zijn ook geen eventuele updates te krijgen
  • om dit probleem op te lossen
  • geld verspilling
  • Geen ontvangst radio waarvoor toch bedoeld