Kenwood DPX-5000BT - Reviews

Thomas 07-10-2016 Product paar weken in bezit

Heldere display met grote letters

Mooie radio met eenvoudige bediening en heldere gebruiksaanwijzing. Groot lettertype, kleur display radio aangepast aan kleur display auto.
De volumeknop is gelijk de bedieningsknop voor bijna alle settings van de radio, makkelijk dus.

Pluspunten

• Bediening
  • Helderheid display

Astrid 12-08-2016 Product paar dagen in bezit

mooi apparaat

heel strak mooi uiterlijk. heldere display, leuk dat je kan kiezen tussen diverse kleuren. Ook makkelijk met NFC en handsfree optie met Bluetooth

Pluspunten

• Bluetooth
  • NFC

Minpunten

• vlekt makkelijk

whoop 06-08-2016 Product paar dagen in bezit

kenwood dpx-5000bt

9,6
prima radio werkt goed en komt mooi geluid uit. is makkelijk te bedienen en erg overzichtelijk. ben ook zeer tevreden dat je er 2 telefoon tegelijkertijd op kan gebruiken mocht iemand info willen dan zou ik deze radio zeker aanraden. met deze radio heb je voor vele jaren plezier

mohamed Saadan 20-06-2016 Product paar dagen in bezit

kenwood dpx-5000bt

prima radio werkt goed en komt mooi geluid uit. is makkelijk te bedienen en erg overzichtelijk. ik rraad iedereen aan om zo'n radio aaan te schaven. je hebt vele jaren plezier in.

Theunissen 03-05-2016 Product paar dagen in bezit

kenwood autoradio

ik heb de speler een paar dagen geleden gekocht maar ben nu al zeer tevreden. Volgende keer weer een kenwood dat weet ik wel zeker.

Saskia 30-04-2016 Product paar dagen in bezit

7,6
Goede radio voor een goede prijs, waar meerdere telefoons op zijn te verbinden via Bluetooth. Usb makkelijk toegangbaar aan de voorzijde. Display in veel kleuren