Pioneer AVH-X5700DAB - Reviews

8,1

marco 29-04-2016 Product jaar of meer in bezit

super geluid maar jammer.

Heb deze radio gekocht vorig jaar zomer op advies van de dealers en ik moet zeggen geluid super maar.
De dab ontvangst is oke heb ook een calero dak antenne gemonteerd.
Maar wat ik erg jammer vind is dat het scherm waardelooos is met enig tot gewoon zonlicht in de auto je ziet niets meer heel erg jammer dat Pioneer daar geen beter oplossng voor heeft betere led ofzo als scherm, mijn volgende radio word denk ik ook geen Pioneer meer ben weer erg teleur in gesteld.
En dan maar niet te spreken of de gebruiksaanwijzing waardeloos.
Ben van huis uit een groot fan van Pioneer maar hier slaan ze toch weer elke x de plank weer mis met het beeld kwaliteit en je mag toch verwachten van een duur apperaat dat dit goed is. Misschien een amolet scherm gebruiken.
En een DAB antenne er bij leveren zou niet mistaan.

Paul Robeerts 05-04-2015 Product paar dagen in bezit

Sinds kort in mijn bezit, ben zeer tevreden over de geluidskwaliteit, natuurlijk ook afhankelijk van de speakers maar er zijn genoeg mogelijkheden om alles goed af te stemmen. Vormgeving vind ik mooi maar ja dat is natuurlijk een persoonlijk iets. Ook ziet alles er best wel degelijk uit, of dat zo is moet natuurlijk uiteindelijk blijken. Toch ook enkele puntjes van kritiek. De gebruiksaanwijzing is gewoon waardeloos en het kost ook het nodige puzzelwerk om uit te zoeken hoe alles werkt. Verder worden er bij de radio geen enkele extra's geleverd zoals afstandsbediening of dab antenne. Toch een beetje karig van pioneer. Hou er dus rekening mee dat de kosten hoger op kunnen lopen. Gelukkig maakt de kwaliteit van het geluid veel goed.