De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 111 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum AC701 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Willem 09-08-2020

prima airco

Geschreven voor: Inventum AC701

Gekocht bij vomar voor 179 nu in de aanbieding. We hebben een kleine logeerkamer die uitermate geschikt is voor deze airco. Ook de slang met raamkit past toevallig perfect, waardoor hij in 4 uur tijd van 28 (binnentemperatuur) naar 18 graden koelt. En dat op de warmste dag gisteren(8-8-2020) met 35 graden.

Pluspunten

• Koelt van 28 naar 18 graden

Minpunten

• Herrie

Shar 08-08-2020

Super product!

Geschreven voor: Inventum AC701

Dmv boekjes en alles wat erbij zit snel te gebruiken. Eigenlijk een plug in play. Verkoelt optimaal. Lekker om in te slapen.

Pluspunten

• Verplaatsbaar
  • Niet veel stroom gebruik

manuel 08-08-2020

erg koud lucht

Geschreven voor: Inventum AC701

Vandaag gekocht in de aanbieding, een perfecte timing met de komende hitte op komst. Ons tuimelraam in de slaapkamer is niet echt geschikt om daarin een geschikte afvoer te maken. Opgelost door een rond gat te zagen in de deur en daarin het bijgeleverde hulpstuk in te monteren. De warme lucht gaat zo via de badkamer naar buiten. Eenvoudig te verplaatsen naar elders, ook al blijft die afvoerslang dan weer wel een dingetje. Apparaat koelt de slaapkamer perfect, ik zou hem alleen niet s'nachts aan laten staan ivm geluidsniveau. Ben er heel blij mee!

Pluspunten

• koud lucht
  • kleine maat

darren james 08-08-2020

goed aparaat

Geschreven voor: Inventum AC701

ik vind deeze aparaat een goede koeler/airco. een ik heb deeze omdat het prijs is goede en het aparaat is niet te groot.

Ahmad 08-08-2020

Gewoon oké

Geschreven voor: Inventum AC701

Het geluid is iets hoger dan ik verwachtte. Bij warme dagen is het maar voldoende voor één kamer. Voor de rest prima toestel.

Ron Scheffer 08-08-2020

prima mobiele airco voor een goede prijs en de 5 jaar garant

Geschreven voor: Inventum AC701

Prima mobiele airco precies op het goede moment nu er een hittegolf is en de woonkamer heerlijk koel is heb €100 aangeboden gekregen om te lenen door een vriend goede investering ook met de 5 jaar garantie

Özlem 08-08-2020

Goede koeling

Geschreven voor: Inventum AC701

Ik ben er echt blij mee nu het ook zo warm is! Ik raad het ook iedereen aan en plaats het op sites het is een goede airco voor een klein bedrag thnx !

GdB 06-08-2020

gewoon super

Geschreven voor: Inventum AC701

Ik kan heel slecht tegen de warmte en vooral de plakkerige nachten baal ik van. Nu geen last meer van met dit mooie apparaat, uurtje van tevoren de airco aanzetten voor het slapen gaan.... En dan wel uitzetten als je gaat slapen ivm geluidsniveau. Geeft een heerlijke koelte.
Bij ons is het lastig om een afvoer te realiseren ivm tuimelramen, maar opgelost door een rond gat in de deur te zagen en daarin het bijgeleverde hulpstuk.De warme lucht gaat nu via de badkamer alsnog naar buiten.
Elektriciteitskosten zullen niet uitzonderlijk hoog zijn, op vol vermogen gebruikt ie minder dan 1 kWh per uur,wat neerkomt op 22 cent per uur. Dat heb ik er absoluut voor over tijdens hitte. Blij mee.

Pluspunten

• koelt goed
  • 100x beter dan een ventilator

Minpunten

• geluidsniveau ('s-nachts dan, in de slaapkamer)

Gera 20-07-2020

Perfecte airconditioner

Geschreven voor: Inventum AC701

Deze prachtige airconditioner houdt ons huis mooi koel! Handig en praktisch in het gebruik, zeker door de wieltjes die eronder zijn gemonteerd. Niet te groot, niet te klein maar precies goed. Zeker een aanrader!

Pluspunten

• werkt perfect
  • fijn formaat
  • praktisch

Erik 10-07-2020

Fijne Airco. Waar voor je geld.

Geschreven voor: Inventum AC701

Zeer prettige airco. We hebben hem gekocht voor de slaapkamer en wanneer je binnenkomt is het heerlijk koel. Maakt wel iets teveel geluid voor tijdens de nacht maar we zetten hem uit wanneer we gaan slapen.

Wel zit je bij dit soort airco's altijd met de afvoerslang. Zelf heb ik een plisse hor voor het raam gemonteerd. De bijgeleverde raamkit op maat gezaagd zodat het tussen het frame van de hor past. Je schuift de hor naar beneden en de afvoer zit op zijn plek. Wanneer je de airco niet gebruikt kan het hor natuurlijk helemaal naar beneden door de plaat weer te verwijderen.

Pluspunten

• Maakt de kamer goed koel
  • Makkelijk te bedienen

Minpunten

• Maakt wat herrie

Cor en Ellen 07-07-2020

Goeie prijs/kwaliteitsverhouding, prettig in gebruik.

Geschreven voor: Inventum AC701

Zoals gezegd, een hele goede prijs/kwaliteitsverhouding. De airco doet precies wat hij doen moet en hij is zeer prettig te bedienen. Zouden wij dit apparaat aanbevelen? Jazeker!

Pluspunten

• Prettig geprijsd
  • Koel uitstekend

Minpunten

• Eigenlijk niks

Jos 02-07-2020

Airco Inventum AC701

Geschreven voor: Inventum AC701

De Airco Inventum AC701werkt eenvoudig en koelt snel naar verwachting. Het geluid zou iets minder mogen doch is voor ons acceptabel.

Pluspunten

• eenvoudige bediening

Minpunten

• misschien iets te luidruchtig

Theun 30-06-2020

goede koeler

Geschreven voor: Inventum AC701

we hadden al vaker naar een airco gekeken en deze aanschafprijs gaf bij ons de doorslag
en we zijn dus ook heel tevreden

Pluspunten

• koelt goed
  • makkelijk te bedienen

Minpunten

• toch wel een hoog geluidsniveau

Astrid 30-06-2020

Lekker koel de zomer in

Geschreven voor: Inventum AC701

Koelt niet tot 16 graden maar tot 21 gradem maar dat is genoeg om heerlijk te kunnen slapen . Ook een eerlijke prijs voor deze airco ik ben er super blij mer

Reinier 30-06-2020

Koelt goed, compact, betaalbaar

Geschreven voor: Inventum AC701

Het was een aanbieding. duurder dan een ventilator, duurder dan een aircooler, maar ook stukken beter! ik ben uiterst tevreden

Pluspunten

• handleiding
  • compact

Minpunten

• bestaat niet

Rdg 29-06-2020

Best reviewed mei 2020.. laat me niet lachen

Geschreven voor: Inventum AC701

Waardeloos apparaat. Doet helemaal niks. Zelf in het kamertje van mijn zoontje (15m3) doet ie amper iets. Als hij drie uur aanstaat haalt ie er één graad af... Ik heb m zelfs een teruggestuurd in de veronderstelling dat hij niet werkte, maar de nieuwe doet net zo weinig. Begrijp al die positieve reviews ook niet.. Onvoorstelbaar..

Pluspunten

• Makkelijke bediening

Minpunten

• Werkt niet
  • Koelt niet

Hoe cool wil je het hebben?? 28-06-2020

Hoe cool wil je het hebben?

Geschreven voor: Inventum AC701

Hou je aan de voorschriften(installatie raamset en afsluiten overige raamopeningen), installeer de slang op de juiste wijze, en je haalt een toppertje in huis! 4 graden koeler per 2 uren heb ik bereikt bij een buitentemperatuur van 29 graden, en een kamer temperatuur van 27,3 graden. Let wel: op een zolderkamer, aan de zonkant, met een ongeïsoleerd dak!
Negatieve ervaringen zullen dan ook volgens mij komen door verkeerde, onnauwkeurige installatie.

Pluspunten

• strakke vormgeving
  • bedieningsgemakkelijk
  • goede instructie
  • 5 jaar garantie

Minpunten

• De snelheid heeft slechts 2 standen
  • de 65 decibel merk je wel

Marian 28-06-2020

Super fijne airco

Geschreven voor: Inventum AC701

Echt een hele fijne airco.
Makkelijk in gebruik .
Mijn slaapkamer heeft de hele dag de zon op de ramen en met die hitte kon je echt niet slapen.
Maar met deze airco heb ik heerlijk geslapen .
Je zet de airco aan en binnen een maar minuten daalt de temperatuur echt super had de airco jaren eerder moeten kopen .
Echt een top product

Ts 28-06-2020

Topproduct: Inventum AC701 mobiele airco

Geschreven voor: Inventum AC701

Een fijn apparaat voor een fijn prijsje! Hij werkt erg goed en kan zowel koelen als ontvochtigen. Vrij laag in stroomverbruik en koelt toch zeer snel!

Martin 24-06-2020

Waardeloos

Geschreven voor: Inventum AC701

Koelt niet goed,koel compressor slaat regelmatig uit terwijl de temp nog niet is bereikt gaat in rust en slaat weer aan na 5 min,aangegeven temp op het apparaat is wel erg rooskleurig en wijkt 4 graden lager af van wat het werkelijk is in de ruimte
Dit apparaat krijgt nog geen toilet koud,opgegeven vierkante meters kloppen dus ook niet...een cijfer 1 is dan ook eigenlijk nog te veel voor deze Inventum en ik snap dan ook niet waar die goede reviews vandaan komen??

Pluspunten

• 5 jaar garantie

Minpunten

• koelt niet goed
  • Lawai
  • kwaliteit lala
  • vermogen klopt niet

leroy 23-06-2020

Airco, perfect voor de warme dagen

Geschreven voor: Inventum AC701

gekozen voor de prijs, maar kwaliteit is boven verwachting. Perfect voor de warme dagen en is kleiner dan verwacht.

Pluspunten

• koelt goed
  • volledig geleverd, afstandsbediening en slang

Minpunten

• korte stekker
  • waarom niet eerder gekocht...

Willemijn 21-06-2020

Op zich goed

Geschreven voor: Inventum AC701

Pas 2 x gebruikt. In mei aangeschaft. Koelt goed. Minpuntjes: stugge en te korte afvoerslang, te kort snoer. Filter bovenaan waardeloos, slechte kwaliteit en past niet goed.

Pluspunten

• Prijs
  • Koelt goed

Minpunten

• Snoer te kort
  • Afvoerslang te kort en te stevig
  • Filter bovenin kwalitatief slecht en past slecht

Jiska 19-06-2020

Goede Airconditioner!

Geschreven voor: Inventum AC701

Ik ben 14 jaar oud en ik heb dit product gekocht omdat het in de zomer erg warm wordt in mijn kamer en mijn dwerghamster staat op mijn kamer. Ze heeft een heel groot glazen terrarium die helaas snel warm wordt en daarom is het belangrijk dat het koel blijft. Deze airconditioner werkt hiervoor super goed en de lucht is super koel. Ik raad hem zeker aan en voor mij was het een succes! :)

Pluspunten

• Goed formaat
  • Werkt super goed

mobiele airconditioner AC701 inventum 15-06-2020

mobiele airconditioner

Geschreven voor: Inventum AC701

Ik heb voor dit product gekozen omdat ik niet zo'n groot apparaat wil hebben en hij is erg gemakkelijk in gebruik . en is binnen 14 minuten van 28 graden naar 21 graden. Mijn puber vindt het een goed apparaat en kan lekker uitslapen het is niet meer super warm op zijn kamer.

Pluspunten

• snel op temperatuur
  • niet al te groot
  • maakt niet veel lawaai

Minpunten

• geen

Tim 15-06-2020

goeie Airco

Geschreven voor: Inventum AC701

klein formaat, maar koelt heel goed. Zeker een aanrader zeker voor dat geld. Ook goed te gebruiken als ontvochtiger