Eurom WAC12Q-i - Reviews

tile_vermogen
3800 watt vermogen

5,9

varen19 15-05-2015

KOOP NOOIT MEER EEN EUROM INVITER WELKE TYPE DAN OOK. ZE hebben allemaal een printplaat vanuit china gekregen met de instelling voor de buitentemperatuur van 18 graden tot 42 graden. Dus pas wanneer de buitentemperatuur 18 graden of hoger is slaat de airco aan en gaat hij koelen. Daaronder is het dus zweten in de zomer! Want een debieliteit. Maar code PC betekent dat de buitentemperatuur lager is dan 18 graden en het apparaat daarom niet koelt. Volgens een medewerker technische dienst EUROMAC.

piethxx 16-08-2013
  • Product jaar of meer in bezit

Ik heb thuis 3 Eurom split units, allemaal easy connect,

Alle 3 werkten ze goed, enkele dagen geleden gaf er een problemen, gebeld met euromac en binnen enkele dagen is het probleem opgelost.

Robert Punselie 04-07-2011
  • Product kwartaal in bezit

Mooi apparaat met een goede voldoende voor het gebruik.
Bij het zelf monteren werkte een koppeling niet naar behoren waarna de importeur een monteur stuurde om het geheel te repareren.
De stek monteur constateerde een defecte koppeling en na de melding te hebben door gegeven aan de firma kregen wij zonder morren een geheel nieuwe airco toe gestuurd.
Niets dan lof voor deze firma en zelf vind ik de prijs/kwaliteits verhouding prima.
Warme douche voor Harry.
Robert Punselie