AEG AXP26U558HW zwart, wit, zilver - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de AEG AXP26U558HW zwart, wit, zilver op Kieskeurig.nl.

Rick 30-09-2020

Wat een verademing

Geschreven voor: AEG AXP26U558HW zwart, wit, zilver

Een zeer welkome verkoeling in de slaapkamer, met de steeds warmere zomerdagen. Heerlijk uitgeslapen wakker worden. Deze mobiele airco is de prijs zeker waard voor wat hij presteert.

Pluspunten

• Koelt uitstekend en snel
  • Uitstekende kwaliteit
  • Krachtig
  • Acceptabel geluid tijdens de nachtrust
  • Makkelijk verrijdbaar

Minpunten

• Erg dikke warmte afvoerslang
  • Prijzig
  • Gewicht

Anoniem 07-09-2020

Top arico

Geschreven voor: AEG AXP26U558HW zwart, wit, zilver

Een verademing toen ik mijn airco aan deed installatie was snel gedaan en de temperatuur ging vlot naar beneden
Goede koel eigenschap makkelijk te bedienen en stroom verbruik is niet te hoog en niet te luid als de airco aan het draaien is echt een aanrader en voor de prijs hoeft je het niet te laten
Oorspronkelijk gepost op aeg.nl

S.a van Leeuwen 02-09-2020

Lager stroomverbruik dan opgegeven

Geschreven voor: AEG AXP26U558HW zwart, wit, zilver

werking van het product is goed en duidelijk in zijn bediening.wel zelf de slang ingewikkeld met isolatie.maar dit geld dan voor alle mobile producten.
product gekocht ivm verwarmende functie en rendement verwarmen.
vind dat deze airco wel lawaaierig, demo modellen zien en horen draaien die stiller zijn en volgens de beoordeling meer decibels zouden moeten hebben.
gemeten verbruik bij koelen 735 watt en word opgegeven als 900 watt.
gemeten verbruik bij verwarmen 640 watt en word opgegeven 700 watt.

Pluspunten

• zuinig in verbruik
  • gebruikers gemak
  • verwarmen

Minpunten

• lawaaierig
  • kleine water reservoir

p.wigman2 17-10-2019

Mooi apparaat

Geschreven voor: AEG AXP26U558HW zwart, wit, zilver

Ik ben heel blij met de mobiele airco, op één ding na!! Het membraanpompje dat het condenswater afvoert maakt verschrikkelijk veer lawaai . (Ruim 60 Db) dat doet hij zo,n 4 keer per uur. en hij doet het alleen als ik het apparaat als kachel gebruik. Ik heb stadsverwarming, maar omdat er overal oude leidingen worden vervangen, zit ik regelmatig zonder verwarming. Daarom gebruik ik heb als het nodig is als verwarming. Dat doet hij heel goed. alleen dat pompje is verschrikkelijk. monteur gaat komen om dat probleem op te lossen.
Oorspronkelijk gepost op aeg.nl