De'Longhi PAC EX100 Silent - Reviews

110 m³
Uitvoering
monoblock-airco
Afstandsbediening

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Gope 01-06-2016 Product paar weken in bezit

Degelijk design airco

Goed en snel werkende airco die nu in de slaapkamer (30m2) staat.
Mooi afgewerkt met leuke details.

Nog geen hoge extreme buiten temperatuur gehad maar ik heb het gevoel dat hij de hele bovenverdieping wel aan kan.
De luchtafvoer zit direkt op de muur gemonteerd (optimaal)
Split unit of mobiele airco kopen was een moeilijke keuze, zeker als je gevoelig bent voor negatieve reviews (zoals ik) maar nog geen spijt gehad.

Wel rekening houden met het geluid van het apparaat, stil is hij namelijk niet, een lagere stand vlak voor het slapen helpt zeker.
Of anders dan overgaan op de ventilatiestand.

Aftersales van Delonghi werkt correct en vriendelijk, ik was de streepjescode kwijt die nodig is voor de 3 jaar extra garantie en dat werd door hun prima opgelost!

Umpie 24-07-2016 Product paar dagen in bezit

uitstekende cooler

Ik heb deze airco enkele dagen geleden in huis gehaald. Hij is zeer gebruiksvriendelijk, koelt uitstekend en is ecologisch (werkt op R290 propaangas, dat geen broeikasgas is. R290 propaangas is blijkbaar ook effeciënter waardoor minder energiegebruik). Deze cooler is ook voorzien van een automatische functie. Temperatuur bereikt, dan trekt hij wat vermogen terug. Bij volle koeling maakt deze airco niet meer lawaai dan andere mobiele koeleenheden. Eenmaal de ingestelde temperatuur is bereikt, is er wel een aanzienlijke geluidsreductie. Een absolute topper! Iets duurder, maar zoals steeds betaalt men voor kwaliteit iets meer...

Natasja 29-05-2017 Product paar dagen in bezit

Super snel de juiste temperatuur!

Hij koelt suoer snel en als ie eenmaal koelis blijft ie zonder heel veel lawaai mooi op de juiste temperatuur!

Pluspunten

• Snel juiste temperatuur
  • Hij blaast omboog dus je voelt geen tocht.

Paul 27-05-2017 Product paar dagen in bezit

Snel koel

Lijkt goed en snel zijn werk te doen; stil in vergelijking met andere mobiele airco's (maar niet slaapkamerstil); bij ons staat 'ie op de 1e verdieping, wel een zwaar apparaat om over de trap naartoe te tillen (want de bezorgers helpen je tegenwoordig niet meer)