De'Longhi PAC EX100 Silent

wit, zilver
Qlima P426

Umpie 24-07-2016 Product paar dagen in bezit

uitstekende cooler

Ik heb deze airco enkele dagen geleden in huis gehaald. Hij is zeer gebruiksvriendelijk, koelt uitstekend en is ecologisch (werkt op R290 propaangas, dat geen broeikasgas is. R290 propaangas is blijkbaar ook effeciënter waardoor minder energiegebruik). Deze cooler is ook voorzien van een automatische functie. Temperatuur bereikt, dan trekt hij wat vermogen terug. Bij volle koeling maakt deze airco niet meer lawaai dan andere mobiele koeleenheden. Eenmaal de ingestelde temperatuur is bereikt, is er wel een aanzienlijke geluidsreductie. Een absolute topper! Iets duurder, maar zoals steeds betaalt men voor kwaliteit iets meer...

Gope 01-06-2016 Product paar weken in bezit

Degelijk design airco

Goed en snel werkende airco die nu in de slaapkamer (30m2) staat.
Mooi afgewerkt met leuke details.

Nog geen hoge extreme buiten temperatuur gehad maar ik heb het gevoel dat hij de hele bovenverdieping wel aan kan.
De luchtafvoer zit direkt op de muur gemonteerd (optimaal)
Split unit of mobiele airco kopen was een moeilijke keuze, zeker als je gevoelig bent voor negatieve reviews (zoals ik) maar nog geen spijt gehad.

Wel rekening houden met het geluid van het apparaat, stil is hij namelijk niet, een lagere stand vlak voor het slapen helpt zeker.
Of anders dan overgaan op de ventilatiestand.

Aftersales van Delonghi werkt correct en vriendelijk, ik was de streepjescode kwijt die nodig is voor de 3 jaar extra garantie en dat werd door hun prima opgelost!