Bosch Serie 6 DWB97JP50 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 6 DWB97JP50 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Ellen 09-01-2023

Goede afzuiging.

Geschreven voor: Bosch Serie 6 DWB97JP50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super afzuigkap. Zuigt goed af, geen ongewenste geurtjes meer, door 3 standen en boostfunctie. Ook handig de stand na het koken die na 10 minuten vanzelf uitgaat.

Joke 28-12-2022

Prima

Geschreven voor: Bosch Serie 6 DWB97JP50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De afzuiging is prima.
Het is alleen jammer dat er geen verlichting achter de tiotoetsen zit.
Overdag geen probleem. Maar 's avonds lastig. Ik heb verlichting onder de keukenkastjes en in de afzuigkap.
Ik moet de grote verlichting in her plafond aandoen om de toetsen te kunnen zien. Dat is jammer.

Peter 20-08-2022

Mooie afzuigkap maar recirculatie

Geschreven voor: Bosch Serie 6 DWB97JP50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het design ziet er strak uit. makkelijk te bedienen en het licht is in sterkte te veranderen.
Onze indruk is wel dat een recirculatie kap minder zijn werk doet dan een kap met de afzuiging naar buiten.

Janneke H + H 08-08-2022

Mooi, strak design, fluisterstil en touch display

Geschreven voor: Bosch Serie 6 DWB97JP50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima moderne en goed presterende vervanger van zijn voorganger en snel gemonteerd op dezelfde montagepunten!

José 02-03-2021

mooie uitvoering

Geschreven voor: Bosch Serie 6 DWB97JP50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ziet er mooi uit, wel een beetje lastig om de buitenkant schoon te houden. De tiptoetsen zitten direct onder de vlekken bij aanraking.

Gaab 19-07-2020

Functietoetsen niet verlicht

Geschreven voor: Bosch Serie 6 DWB97JP50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Functietoetsen niet verlicht daarom moeilijk zichtbaar op zwarte achtergrond !

R. van Delft 23-06-2020

Super stille afzuiger

Geschreven voor: Bosch Serie 6 DWB97JP50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie strakke afzuiger. Je hoort hem bijna niet op standje 1. De nazuigfunctie erop is erg handig en gebruik ik elke keer na het koken. Wel jammer dat de snel vinger afdrukken erop hebt waardoor je elke keer een doekje eroverheen moet halen. Een optie om alleen het display te verlichten zou fijn zijn. Als het wat donker word buiten moet je eerst de verlichting in de keuken aanzetten om de knopjes goed te kunnen zien. Een licht gedimd display zou dit oplossen.

Maruin50 04-06-2019

Aanzicht

Geschreven voor: Bosch Serie 6 DWB97JP50

Als je naar de afzuigkap kijkt lijkt het alsof het uit 2 delen bestaand afvoerkanaal schuin staat. Tevens is het afzuiggedeelte niet stabiel.