GoPro HERO4 Silver - Reviews

Resolutie
3840 x 2160 pixels
Montage mogelijkheden
universeel

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de GoPro HERO4 Silver op Kieskeurig.nl.

8,9

melissa 01-12-2015

De GoPro here4 is een goede camera, met erg goed beeld kwaltiteit, wat ook erg fijn is, is het display aan de achterkant waardoor je makkelijk dingen kan instellen en terug kijken ipv alles met je mobiel te doen. Qua prijs vind ik hem duur, maar de vergelijkbare varianten van een b-merk zijn af te raden. Na 3 camera's terug gebracht te hebben van een ander merk, toch voor een GoPro gekozen. Duur, maar zeker het geld waar!!

Ollie001 18-07-2015
  • Product maand in bezit

Voor verjaardag gekregen om actiefoto's mee te maken. Als hobbyfotograaf hou ik van goede apparatuur. Kwaliteit is belangrijk. Nou kwaliteit dat is de GoPro Hero 4 Silver zeker. Wat een vette camera. Eenvoudig in gebruik. Voelt een beetje als "Apple". Je vind de weg snel in de menu's. Een soort viseye lens die veel beeld pakt. Kwaliteit is zeer goed van zowel de foto's als video in FullHd. Een handvat is aan te bevelen. Maar er zijn vele soorten van mounts ( bevestigingen ) bijgeleverd. Het display aan de achterzijde van de 4 Silver heeft als groot voordeel dat je direct terug kunt kijken of de opnames gelukt zijn. De accu gaat normaal een dag mee, afhankelijk van gebruik natuurlijk.
Voor mij echt een aanrader als je van actie houdt. Zowel boven als onder water. Zeer goede action camera.