Bosch PSB 18 LI-2 - Reviews

Li-Ion
Accu inhoud
2 Ah

luukdewerd 06-07-2015 Product half jaar in bezit

Dit is mijn eerste boormachine en ik was op zoek naar een boormacine waarmee ik alle huishoudelijke klussen kon aanpakken. Dat is met deze boormachine zeker mogelijk! Ik heb hem gebruikt voor het zetten van een nieuwe schutting, ophangen van trapleuning, bevestigen nieuwe raamsloten en nog meer van dit soort klussen.

Accuduur is super, gaat een hele dag flink klussen makkelijk mee.

Erg handig is het lichtje wat bij schijnt als je boort.

De verschillende boorstanden zijn echt een uitkomst en doen precies waar de icoontjes op de boor voor staan.

Ik beveel deze boor zeker aan. Prijs kwaliteit is meer dan op orde.

Faar 21-06-2015 Product paar dagen in bezit

Ik zocht al een tijd lang een goede accuboor/schroefmachine. Eentje met veel power, waarbij prijs even niet van belang was. Uiteindelijk kwam ik op deze uit: de PSB 18 LI-2

Ik heb hem nu voor een aantal klusjes gebruikt. Hij werkt uitstekend en gebruiksvriendelijk. Je hebt niet eens een handleiding nodig om ermee aan de slag te gaan, alles wijst zichzelf uit. De accu's laden snel op en kan je lang mee door. Ik heb de machine al veel gebruikt, maar ik hoef nog steeds niet op de laden. Door de verschillende standen kan je variëren van rustig schroeven tot krachtig boren. Er zit veel power in het apparaat, al zou het wat mij betreft nog hoger kunnen. Bij sommige schroefklussen kan de machine niet de schroef helemaal vastzetten en moet ik met de hand dat afwerken. Toch komt hij al verder dan ik van andere schroefmachines gewend ben.

De accu's kan je ook op andere producten van Bosch gebruiken. Zo kan je geld besparen bij de aankoop van elektrisch gereedschap.

Al met al een prima product, een echte Bosch!