Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1098 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Daan R 08-06-2020

Naar aanleiding van een aantal jaar geleden, toen we plaatwerk nodig hadden voor onze auto (Toyota Corolla E11 G6R), zijn we erg goed geholpen. Nu zijn we overgestapt naar een hele degelijke gezinsauto (ja, een aantal jaar en 2 kinderen verder), en waren we op zoek naar dakrails voor ons voertuig. Nou: perfect geslaagd. Goede kwaliteit voor een hele goede prijs. Ook het bestel- en verzendproces is helemaal niets op aan te merken! Het contact met de klantenservice was ook super.

Zending niet compleet 06-06-2020

Een bestelling geplaatst bij winparts, geleverd op beloofde datum maar ik had onder andere 2 remschijven besteld waar er maar 1 van geleverd werd.
Heb hierover telefonisch contact gehad (na lang in de wacht staan) en via email, winparts zou het zo snel mogelijk oplossen. Ben nu een week verder en nog niets geregeld, Heb inmiddels bij een andere leverancier remschijven gekocht omdat ik mijn auto nodig had.
Officiele reactie van Winparts.nl 09-06-2020

Beste,

Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend dat de bestelling incompleet geleverd werd. Excuses hiervoor.

Helaas heeft u geen gegeven opgegeven, waardoor ik uw order niet terug kan vinden.

Mocht ik nog iets voor u kunnen betekenen, dan hoor ik het graag via support@winparts.nl.

Danny de Roode 05-06-2020

Mooie foto’s. Overzichtelijke en snelle levering. Zelfs in Coronatijd.

In het vergelijk prijstechnisch het beste naar voren gekomen.

En achteraf nette vloerKleden voor de auto ontvangen.

R 05-06-2020

Ze zijn vriendelijk en behulpzaam in het zoeken naar het juiste artikel
De levering door DHL liet te wensen over, maar wij hebben vaker problemen met DHL, dit kan ik de verzender niet aanrekenen, zij waren echter niet te beroerd om ons bij te staan.

Jannie 05-06-2020

Perfecte levering en goed produkt.
Direkt gebruiksklaar.Starten en wegrijden.

peter bo 04-06-2020

erg trage reactie vd klanten service, ik wacht nog steeds op een antwoord.
als er sneller gehandeld word dan zou ik zeker deze winkel aanraden, nu vind ik dit echt een min punt.
Officiele reactie van Winparts.nl 05-06-2020

Hallo Peter,

Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend om te lezen dat u ontevreden bent over onze service. Excuses voor het ongemak.

Het is mij niet gelukt om uw order terug te vinden op basis van uw gegevens. Zou u mij daarom uw ordernummer willen mailen, via support@winparts.nl?

Alvast bedankt!

Dennis 04-06-2020

Snelle verzending . Gekozen om bij hun te bestellen omdat ze de goedkoopste waren kwa onderdelen die ik moest hebben .

Tim 04-06-2020

Ik heb meerdere keren contact opgenomen, via verschillende manieren. Vandaag krijg ik pas een mailtje.
En hoezo is mijn pakket geleverd? Ik heb het nog niet, en heb nooit een track and trace ontvangen. Nu ben ik er wel achter , dat het pakket met DHL verzonden werd... Daar heb ik ook niet zo goede ervaringen mee, zeker niet als het retouren betreft. Ik hoop dus dat jullie meer weten, en dat mijn pakket echt geleverd is, anders kan ik weer contact opnemen met de klantenservice... Hoe ik dat moet gaan doen, zien we dan wel.
Officiele reactie van Winparts.nl 05-06-2020

Hi Tim,

Bedankt voor uw review. Excuses dat u uw pakketje niet geleverd heeft gekregen.

Dit is uiteraard niet onze bedoeling!
Graag had ik uw ordernummer ontvangen, zodat ik na kan gaan waar het eventueel mis is gegaan. Zou u mij een berichtje willen sturen via support@winparts.nl?

Alvast bedankt!

Hartman 03-06-2020

Correcte levering. Goede kwaliteit.
Tevens goede retour service toen beek dat het bestelde product niet passend bleek te zijn en ik het moest retourneren. Netjes geld terug.

Pela 03-06-2020

Winparts levert een goede beschrijving van materialen en accessoires passend voor jouw auto op basis van het kenteken. Kind kan de was doen. Levering was redelijk snel voor een prima prijs.

Rob 03-06-2020

Prima online afhandeling van mijn bestelling. Goede feedback van het order en bestellings traject per email. Ik verwacht bij deze efficiency geen enkel probleem bij een eventueel probleem.

De levering was op tijd en gratis
Prima dus

Eric Roodmeijer 03-06-2020

Zeer goede service, behulpzaam en snelle levering. Enige punt van opmerking is dat ze vrij laat op e-mail reageren

C. De Jong 03-06-2020

Site is duidelijk en functioneert goed. Bestelling was vlot binnen, binnen de vermelde levertijd.

Thijs 03-06-2020

Priima site en prettige bestelafhandeling. Spullen binnen paar dagen in huis.

Johan 02-06-2020

Ik heb hier vorig jaar al eens besteld en het is snel , correct en zeer goedkoop !

Scholten 02-06-2020

Prijs kwaliteit uitstekend, snelle en duidelijke afhandeling van de bestelling. Uitstekende pasvorm, wel iets onduidelijke handleiding. Maar met logisch nadenken 5 minuten werk

richard 02-06-2020

Helder en duidelijk overzicht, snel toegankelijk dmv kenteken en gemakkelijk naar het doel geleidende menu's. Hiernaast voldoende keuze mogelijkheid in verschillende prijsklasses. Artikel is keurig verpakt bij me thuis aangeleverd. Op de gevraagde dag.

Willem 02-06-2020

Naast de duidelijke informatie van het assortiment vond ik vooral de uitleg van verschillende zaken erg fijn.

Pere 02-06-2020

Snelle levering en goedkoop. Geen goede mailwisseling, Eerst komt pakket middags na 16.30, dan tegen de middag bericht voor 13.00, dan geen bericht en komt pakket 16.45, toevallig thuis, kan beter.

Moon 02-06-2020

Levering was snel en ik werd tijdens de verzending goed op de hoogte gehouden van de status van verzenden. De artikelen (accessoires ) die ik had besteld waren degelijk verpakt en van goede kwaliteit. Ook de instructies om het te instaleren 👍🏼. Via de webshop besteld en ik moet zeggen dat dit heel goed en duidelijk ging.

Francisca Vasse 02-06-2020

netjes correct ben persoonlijk benadert na een bestelling om te controleren of dat het bestelde wel goed was voordat ze het daadwerkelijk zouden verzenden...

Jakub 02-06-2020

Goede website, eenvoudig vinden van de juiste onderdelen en alles netjes op tijd verzonden!

Michaël 02-06-2020

Top service en voldoet aan de belofte die ze je maken...
Wordt altijd netjes afgewerkt en afgehandeld
Thanks!!

VWFAN 02-06-2020

Ruime sortering, goede prijzen, prima website en goed advies.
Als de shipping voor kleine items sneller zou zijn zou ik een 10 geven.

John 02-06-2020

Duidelijke info op de website per kenteken. Email- melding na de bestelling dat je controleren moet of je echt het juiste besteld hebt .Betrouwbaar qua levering en levertijd.
Je krijgt wat je bestel !