Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1099 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Neeltje 01-06-2020

Duidelijke site, veel onderdelen beschikbaar, snel, betrouwbaar. En goed geprijst!!

Hans 01-06-2020

De helft van de bestelling is geleverd. De andere bestelde (en betaalde) goederen zijn niet geleverd.
Officiele reactie van Winparts.nl 05-06-2020

Goedemorgen Hans,

Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat u een gedeelte van de bestelling mist. Excuses hiervoor.

Aan de hand van uw naam is het mij niet gelukt om uw order terug te vinden. Zou u mij daarom een berichtje met uw ordernummer willen sturen, via support@winparts.nl?

Zo kan ik voor u nagaan waar het mis gaat en het mogelijk voor u oplossen.

Zoë 01-06-2020

Nette afhandeling, ook al werd het pakket een dag later bezorgd dan de gekozen datum. Jammer genoeg blijft de steun voor geen meter in mijn auto (seat ibiza) zitten. Ga nu creatief moeten denken om hem op z'n plek te houden

Amos 01-06-2020

Ik wacht al meer dan een week op een reactie over deze bestelling en een daar aan gerelateerde bestelling. Helaas geen enkele reactie....

Hi Amos,

Bedankt voor uw review. Vervelend dat u lang heeft moeten wachten op een reactie. Excuses hiervoor.

Het is mij helaas niet gelukt om uw bestelling in te zien, op basis van uw gegevens. Zou u mij daarom een berichtje met uw ordernummer willen sturen, naar support@winparts.nl?

Alvast bedankt!

Dennis hagedoorn 01-06-2020

Niet echt tevreden, 2 richtingaanwijzers waren verschillend en niet van het merk wat ik besteld had. Geprobeerd telefonisch contact te krijgen na 45 min in de wacht lijn verbroken.
Chat service reageerde wel goed, zou het in orde maken en ik zou via e mail het vervolg horen.
Tot op heden nog niets ontvangen, wel een copie van de chat maar geen vervolg en geen nieuwe juiste richtingaanwijzers. ......

Goedemorgen,

Bedankt voor uw review. Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over onze aftersales.
Excuses hiervoor.

Aan de hand van uw gegevens heb ik uw order terug kunnen vinden.
Ik ben het met u eens dat u lang heeft moeten wachten op bericht van onze kant. Ik zal het bij deze voor u oplossen.

Ik zal u daarom per mail nader op de hoogte brengen.

Olaf 01-06-2020

Snelle en correcte levering, en vooral belangrijk ze sturen op wat je besteld hebt.

Westra 01-06-2020

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding, snelle en correcte levering en nog even een mail om te bevestigen dat ik de passende dakdrager voor mijn auto had besteld.

Michel 01-06-2020

Ik vind het ronduit slecht. 25-05 bericht ontvangen dat mijn bestelling klaar is om te verzenden. Na twee dagen mail verstuurd om de status te vragen omdat ik nog niets ontvangen had. Mail terug met het bericht dat het ontzettend druk is, heb ik begrip voor. Maar geen bericht wanneer ik het wel zou mogen ontvangen. Tot op heden nog niets ontvangen. Webshop geeft aan snel te zijn en goedkoop. Ik ben uiteindelijk naar een winkel gereden en heb ze daar opgehaald, waren nog goedkoper ook, maar dat ligt aan mij.Ik wacht af, zou zeker niet aanraden als je onderdelen na reële verwachting in huis denkt te hebben.Wordt ook geen navraag gedaan bij je.

Theo 01-06-2020

Weer goede artikelen en netjes geleverd. Winparts blijft een webwinkel met artikelen waar ze voor staan. Ook over de levertijd is altijd een duidelijke afspraak voor af. Dus weet je vooraf waar je aan toe bent.

Tijl 31-05-2020

Snelle levering.
Nadat mijn voorkeursbetalingsmethode niet lukte, kon ik probleemloos een andere betalingsoptie kiezen, zonder gedoe.

Bert 30-05-2020

Achterruitenwisser past niet. Ik heb nu alleen het rubber overgezet. Andere items waren prima.

Goedemorgen,

Bedankt voor uw review. Vervelend om te lezen dat u niet de hele ruitenwisser heeft kunnen gebruiken.
Excuses hiervoor.

Op basis van uw gegevens heb ik niet de juiste order erbij kunnen vinden. Zou u uw ordernummer kunnen sturen naar support@winparts.nl?

Alvast bedankt.

Henk Fido 29-05-2020

Je geeft je kenteken op en ziet dan of het artikel wat je zoekt ook voor jou type auto geschikt is. Ik vind dat super handig. Alleen de bezorger, niet in dienst van winparts, was niet de vriendelijkste.

Henk 29-05-2020

Ben tevreden over Winparts de bestelde onderdelen in goede conditie ontvangen een aanrader.

Sven 29-05-2020

Beloven binnen 2 / 3 dagen levering, maar producten blijken toch niet op voorraad. Na ruim een week is de bestelling nog niet eens verzonden! Ik heb zelfs aangeboden het af te halen, maar ook dat is geen optie. Als je de klantenservice contact wordt je vriendelijk te woord gestaan, maar de boodschap is 'je hebt gewoon pech'. Compensatie voor slechts service doen ze niet aan.

Goedemorgen,

Bedankt voor uw review. Vervelend om te lezen dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen.
Excuses daarvoor.

Helaas heb ik op basis van uw gegevens niet de juiste order er bij kunnen vinden. Zou u uw ordernummer kunnen sturen naar support@winparts.nl?

Alvast bedankt.

Dirksen 29-05-2020

Snelle levering en informatie , alsmede uitgebreide assortiment ik heb al verscheidene keren een bestelling geplaatst en was tevreden

A.kuperus 28-05-2020

Jullie geven een week terug aan dat het afleveradres niet zou kloppen. Na correctie hiervan, zou het product zo spm. opgestuurd worden. Maar ik heb het nog steeds niet. Waar blijft mijn bestelling???.

Goedemorgen,

Bedankt voor uw review. Vervelend om te lezen dat uw pakket niet juist kon worden afgeleverd vanwege een foutief adres. Excuses hiervoor.

In uw order is terug te zien dat wij het pakketje op 25-5 opnieuw hebben opgestuurd en deze op 26-5 werd bezorgd.
Mocht dit niet het geval zijn, dan hoor ik het graag via support@winparts.nl.

vosjes 28-05-2020

Bestelling is helemaal goed aangekomen. De afmetingen waren wat groter dan verwacht. De bevestigingsplaat is 7x8 cm!

Jolanda 27-05-2020

Zeer tevreden,als je mailt met een vraag over een product krijg je snel antwoord,
Bestelling snel en netjes ontvangen,
Super service!!!

Roelof 27-05-2020

Makkelijk gevonden en op voorraad. volgende dag geleverd met goede communicatie.

Spronck 27-05-2020

1e bestelling heel snel ontvangen, helaas door ons niet goed besteld,
na 2 dagen bellen geen gehoor, een mail gestuurd, duurde ook een dag totdat we reactie kregen.
Bestelling geretourneerd, nieuwe bestelling geplaatst,
nu al meer dan een week aan het wachten, weer telefonisch contact en sta alleen maar in de wacht!
Klantenservice kan beter!

Goedemorgen,

Bedankt voor uw review. Vervelend om te lezen dat u een vervelende ervaring hebt gehad met de aftersales.
Excuses hiervoor.

Inmiddels zie ik in uw order dat de nieuwe order is opgestuurd en de teruggestuurde order gecrediteerd is.

Mocht ik nog iets voor u kunnen betekenen, dan hoor ik het graag via support@winparts.nl.

G. van Dijk 27-05-2020

Gewoon goed. Door het zoeksysteem op kenteken vindt je meteen het juiste artikel. Snel geleverd en goed verpakt.

SPV 27-05-2020

Nadat de vorige bestelling (helaas nooit meer een reactie op mijn review gehad) ronduit slecht was, probeer ik het nog maar een keer...
Dit keer lukte het wel. Levertijd was wel wat lang.

Jh Halmingh 27-05-2020

Ik heb een artikel bersteld bij winparts
Goede kwaliteit artikel
Zeer goede persoonlijke service
Alleen de levering duurde wel iets te lang

Fenn@ 27-05-2020

Zeer snelle en nette levering. Ook mijn vraag voorafgaand aan de bestelling werd snel en keurig beantwoord.

René 26-05-2020

Shoppen bij Winparts is gewoon vertrouwelijk,nog nooit is er iets misgegaan.
Vind het een prettige webshop en kijk er regelmatig op,hetgeen voor mij dan ook betekent dat de onderdelen die ze daar aanbieden perfect passend zijn.Ik heb nog nooit het gevoel gehad als ik bij Winparts iets besteld heb,dat ik mezelf afvraag of datgene wat ik besteld heb,dan past ja of de nee.
Vandaar de betrouwbaarheid die deze webshop bij mij heeft opgebouwd,niks is zo vervelend als je iets besteld en het zou niet passen,de bedoeling is toch dat je weer zo snel mogelijk weer de weg op kan met je auto.En die zekerheid geeft Winparts mij.