Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1097 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Luc 26-05-2020

Alles verlopen zoals beloofd.Is bij anderen niet hetzelfde in deze tijd. Bedankt!

andre 26-05-2020

snelle levering en makkelijk zoeken op kenteken auto voor de juiste onderdelen

Andregroen55 26-05-2020

In principe zijn de leveringen altijd correct en ook binnen 1 a 2 werkdagen. En voldoet ook aan de specs. Alleen de laatste keer met een bestelling kon ik er 1 of 20 bestellen. Terwijl ik er 5 nodig had. Trek dan even als service een verpakking van 20 stuks open en doe mij er dan 5. De stuksprijs is hier al op aangepast. Die informatie heb ik Winparts ook al meegegeven. En dat vind ik dan jammer. En dan moet ik deze artikelen dan bij een andere site bestellen. Maar anders niks dan lof/

jan 26-05-2020

mijn klacht gaat over de misleidende term "op voorraad" je verwacht dat als dit bij een artikel vermeld staat dat het dan ook aanwezig is !!
dit is nu de tweede keer dat ik iets besteld heb bij winparts en de term "op voorraad" bij het gekochte artikel staat en.......blijkt dat het helemaal NIET op voorraad is !! na een chatcontact met een van hun medewerksters gaf deze ook toe dat er dan door winparts bedoeld word dat ...............hun..... LEVERANCIER het "op voorraad"heeft !!!!!
er werd mij ook nog verteld dat mijn zending gisteravond nog vanuit winparts dus verzonden zou worden en dat ik daar nog een mail van zou krijgen..... ook .vandaag nog steeds geen mail ontvangen !!!!!
de spullen die uiteindelijk geleverd worden ( in ieder geval de vorige keer) waren wel goed maar daar gaat mijn klacht ook niet over.
kortom.......besteld 21-05......het is nu 26-05 en nog geeneens een bevestiging dat het bestelde ook daadwerkelijk onderweg is.!!! de kreten......"op voorraad" en "snelle levering"
is dus gewoon misleidend !!!!
Officiele reactie van Winparts.nl 27-05-2020

Hallo Jan,

Bedankt voor uw feedback. Wat jammer om te lezen dat u ontevreden bent over de levertijd indicaties. Excuses hiervoor.

Het overgrote deel van de hardlopende producten ligt bij ons in het magazijn en kan doorgaans tot 22.00 uur nog verstuurd worden, waarbij het product de volgende dag in huis is*.
Producten, die zeldzamer zijn of minder vaak afgenomen worden, liggen op een ander depot en zijn daarom langer onderweg.

Het klopt wat mijn collega u gemeld heeft, wat betreft de voorraden.
Wanneer er 'op voorraad' wordt vermeld, moeten wij dit vanuit externe depots leveren. Dit omdat wij niet alle producten in eigen voorraad kunnen houden (meer dan 650.000). Het is daarom mogelijk dat een product een langere levertijd heeft.

Overigens heeft elk product een eigen levertijd, welke ook bij het product wordt weergegeven alsook in het winkelmandje.
Mocht er een vertraging ontstaan in het proces van de leverancier, dan wordt u hiervan op de hoogte gebracht.

Hopelijk is het op deze manier iets duidelijker voor u geworden.

Robert 26-05-2020

Onderdelen in de winkel goed en snel te vinden.
Maar niet hoger gegeven wegens zeer onduidelijke levering via DHL. Linkje voor track and tracé werkt niet en bezorgmoment klopte helemaal niets van.

Priscilla 26-05-2020

Een hele gebruiksvriendelijke webshop. En een super snelle levering. De automatten waren precies de goede maat.

Alec Meijerink 26-05-2020

Vlotte en nette levering. Verpakt in originele doos en zonder beschadigingen bezorgd. Zover altijd goede ervaringen met Winparts!

Xsi 26-05-2020

Op tijd verstuurd zelfs 1 dag eerder dan aangegeven jammer dat DHL er 5 dagen over moest doen maar betreft winparts en deze levering geen klachten.

Pascal 26-05-2020

super fijne shop, onwijs prettige medewerking van het personeel en erg fijn retourbeleid

H.Jolie bedrijfs naam Techno Media 26-05-2020

Koop van Mistlampen voor een golf 7 Ordernummer: WP220-198966
Besteldatum: 12-05-2020 20:44
Klantnummer: 1015845

Na telefonische uitleg van (*) heb helaas niet de raampjes die ik nodig heb om te monteren in de bumper.
Nu moet ik deze apart bestellen waardoor ik meer porto kosten heb.
Jammer dat ondanks het bellen niet goed behandeld werd.
Officiele reactie van Winparts.nl 27-05-2020

Goedemorgen Henk,

Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend om te lezen dat u niet de onderdelen heeft gekregen die u verwacht had te krijgen.
Excuses daarvoor.

Het is mij echter niet geheel duidelijk wat u precies bedoelt.
U heeft mistlampen besteld, maar u geeft aan geen raampjes te hebben voor in de bumper van uw auto.

Zou u uw review nader kunnen toelichten? Dit mag via support@winparts.nl.

Ron 26-05-2020

ruiten wisser besteld voor auto heel erg makkelijk kenteken invullen en de passende wissers komen in beeld .
Zaterdags besteld en maandag in huis top service.

Peter Loch 26-05-2020

Duidelijke en goed werkende site! Via kenteken kom je snel waar je zijn moet. Ruime keuze en goede producten. Alles netjes en snel geleverd!!

Desiree 25-05-2020

Ik zocht automatten voor mijn nieuwe Skoda en kwam op Winparts site uit.
Heb ze inmiddels ontvangen en zeer tevreden..zien er top uit!

Kampe 25-05-2020

Goed uitgeruste webshop met goede website. Eenvoudig omruilen van bestelling en vlotte levering

winparts 25-05-2020

Wij zijn heel tevreden , de prijs / kwaliteit is goed en snel geleverd meer wensen hebben wij niet.

Paul 25-05-2020

Vlotte levering, goede materialen en duidelijke website je hebt echt het gevoel dat winparts de klant belangrijk vind en daar ook moeite voor wil doen

AK 25-05-2020

Ik heb meerdere dagen geprobeerde contact op te nemen, zowel telefonisch als via whatsapp.
Echter geen contact gekregen, ik wou tijdig, bijna 1 week , van te voren de bestelling aanpassen.

Graag contact met klanten verbeteren.
Officiele reactie van Winparts.nl 26-05-2020

Goedemorgen,

Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend om te lezen dat u geen contact met ons hebt kunnen krijgen. Excuses hiervoor!

Het is mij helaas niet gelukt om op basis van uw gegevens uw order terug te vinden. Mocht ik nog iets voor u kunnen betekenen, dan hoor ik het graag via support@winparts.nl.

Cor Kindt 25-05-2020

Altijd snel en betrouwbaar in levering en zeker wat de prijzen aangaan.
Zeer aanbevelings waardig

Wim 25-05-2020

Ben zeer tevreden over de online shop. Zeer behulpzame chatdame, yyy! Heb gevonden wat ik zocht.
Mijn auto is van 2002, kon nergens matten vinden, maar bij jullie wel. Ben er heel blij mee.
Ook mijn ruitenwisserbladen zijn prima. Zal de shop aanbevelen bij mijn familie en kennissen!

Cor Leijendekkers 25-05-2020

Duidelijke beschrijving van het apparaat en de reviews van klanten.
Snelle afhandeling.

Klaas 25-05-2020

Dit is een webshop zoals het altijd zou moeten zijn.
Redelijk goede website ( zoeken is niet altijd even handig)
Voldoende keus in kwaliteit/prijs
En vooral nette prijzen

Durk 25-05-2020

Goede keus in kwaliteitsproducten en een snelle levering. Ik vond wel de verzendkosten wat hoog.

Wesly Heijnen 25-05-2020

Een van de weinige webwinkels waar je de artikelen kunt vinden door het ingeven van je kenteken en dus artikelen vindt die perfect geschikt zijn voor jouw auto.
Zeer tevreden met de geleverde producten en ze hebben zich zelfs gedurende COVID-19 precies aan de levertermijn gehouden.

Guus 25-05-2020

prijs en kwaliteit is goed en duurt niet lang voor levering van de bestelling

Jack 25-05-2020

Zeer goed product en super snelle levering klopt tot in de puntjes. Werd netjes door post NL voor de deur afgeleverd.