Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1098 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Eric Gerth 12-06-2020

snelle en correcte levering zoals altijd. Duidelijke website met zoekmogelijkheid op kenteken.

Vincent 12-06-2020

Een duidelijke webshop, vandaag besteld en morgen in huis, uitstekende prijs kwaliteits-verhouding

Z 11-06-2020

Verkeerde bestelling gekregen. Op alle manieren winparts proberen te bereiken, geen contact.. Maar ik krijg wél al een mail hoe de service was. Nou bij deze, uitermate teleurstellend..
Ik hoop graag dat er nog contact komt om de bestelling netjes af te ronden.

Goedemiddag,

Bedankt voor uw review. Vervelend om te lezen dat u een verkeerde bestelling hebt ontvangen. Excuses hiervoor.

Aan de hand van uw gegevens heb ik uw order niet terug kunnen vinden. Bent u inmiddels geholpen? Zo niet, dan hoor ik het graag via support@winparts.nl.

Dennis 11-06-2020

De doos had wel beter ingepakt mogen worden . Kwam beschadigd en met gaten aan . Maar het product gelukkig netjes en heel

Ruud 11-06-2020

Op tijd geleverd én goed op de hoogte gehouden via mail hoe en wanneer de bestelling zou worden afgeleverd

Rienk 11-06-2020

De bestelling die ik heb gedaan was spot in de goede. Daarmee is dit een prima service geweest

Rudolf 11-06-2020

Perfect ook probleem afhandeling prima in orde en de juiste onderdelen ontvangen. Heel veel dank hiervoor!

Wing 11-06-2020

Klantenservice top en snelle reactie. Product net zo top en prima prijs! Levering was ook zeeeeerr snel. Super tevreden dus zal indien nodig zeker daar opnieuw gaan bestellen.

Jan 11-06-2020

Duidelijke site, goed advies, pro-actieve benadering als je een verkeerde bestelling hebt gedaan, goede prijs-kwaliteit verhouding, snelle levering, doen niet moeilijk bij restitutie.

Henk 11-06-2020

Snelle en correcte levering, wijziging tijdens de bestelling ook efficiënt en goed uitgevoerd.

Dhr G. Reitz 11-06-2020

Een geweldige goede winkel voor auto onderdelen en tegen betaal bare prijs en goed service van deze firma, en ik heb al twee keer bestelt en binnen kort voor de derde bestelling doen .

guus 11-06-2020

goed assortiment en snelle levering. Helaas paste twee onderdelen niet. Nog beter screenen dus. Ging om een oude renault trafic uit 1993 1.7 benzine, de aanbevolen multiriem en een van de aanbevolen bougiekabels paste niet.

John Simons 11-06-2020

Duidelijke info. Overzichtelijke website.
Groot assortiment van uiteenlopende merken.
Concurrende prijzen en aanbiedingen.
Goede communicatie over de aflevering.

allessie 11-06-2020

niet juiste product ontvangen, na meer dan half uur aan telefoon was er nog geen oplossing. het het product direct afgegeven op verzendadres DPD om terug te sturen.

Beste,

Bedankt voor uw review. Vervelend om te lezen dat u een verkeerd onderdeel van ons ontvangen hebt. Excuses hiervoor.

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat u telefonisch lang op ons moet wachten. Het kan tijdens drukke momenten wat langer wachten zijn aan de telefoon en wij proberen dit zo goed mogelijk op te vangen, excuses dat het deze keer niet is gelukt.

Mocht u nog vragen hebben, mail dan gerust naar support@winparts.nl.

Winter 11-06-2020

aritkel is niet verpakt in een omdoos, maar in de orginele doos die ongeschikt bleek voor transport. De doos is beschadigd aangekomen, er zat geen beschermingsmateriaal in de doos en er is een stukje van het scherm afgebroken. Op mijn klacht heb ik na drie dagen nog altijd geen reactie ontvangen. Bij elkaar dus geen voldoende...

Beste,

Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend om te lezen dat u het pakketje op deze manier ontvangen hebt. Excuses hiervoor.

Aan de hand van uw gegevens heb ik geen order terug kunnen vinden.
Ik zou graag uw mail in willen zien en of het inmiddels is opgelost. Zou u mij daarom een berichtje willen sturen via support@winparts.nl?

Alvast bedankt!

Wicky 11-06-2020

Super snelle bezorging en service, de reden dat ik geen 10 geef is omdat de 1 e bestelling niet compleet was, maar dat was ook binnen een dag opgelost!

Jr 11-06-2020

Zoals vrijwel altijd; snel geleverd, product exact zoals beschreven en overeenkomstig met OEM nummers. Al heel veel jaren tevreden klant bij Winparts (en Dparts).

En wellicht nog belangrijker; als het eens mis gaat (1x bij mij in al die jaren), dan wordt er een goede oplossing aangedragen en komt het uiteindelijk goed.

Review van tevreden klant!

EW 10-06-2020

Site is duidelijk
Pakket was niet goed ingepakt 2 van 5 zaten op hun kop vielen al uit verpakking toen ik ze eruit haalde waaronder een spiegel.
Was het tweedehands een vorig retourtje.
Krijg ook geen respons op mijn vraag hierover.

Hans 10-06-2020

snelle levering en ook nog een prettige korting op de levering deze webshop staat bij mij boven aan de lijst

Dirk 10-06-2020

Na kenteken ingevuld. Bestelde ruiten wisserbladen pasten perfect. Top. Tot de volgende keer. Kom zeker terug.

Tim van den Berg 10-06-2020

Doen precies wat ze belooft hebben! Verzenden gaat net zo snel. Heel tevreden.

Dirk 10-06-2020

S middags accu besteld , volgende morgen voor 10 u afgegeven door bezorgdienst. PRIMA

Martin 09-06-2020

Winparts.nl is een prima zaak waar je van op aan kan. Betrouwbaar en een hele goede service. Helaas werd, waarschijnlijk door de hoge werkdruk, de afleverdatum enige malen te laat bijgesteld. Lag het aan Winparts of de bezorgdienst?

Maaike de geus 09-06-2020

Veel keus, duidelijke website en ondanks corona binnen 1 werkdag in huis, ik stond verbaasd. Simpele uitleg, makkelijk te plaatsen wieldoppen en het pimpt m'n waggie als een malle!! Echt superblij mee.

Rene 09-06-2020

Helaas hele slechte ervaringen met Winparts. Men reageert niet op e-mail verzoeken, is telefonisch niet bereikbaar. En wanneer je na 45 minuten wachten een medewerker spreekt, scheept deze je af. Nu na 2 weken nog steeds mijn dakdragers niet binnen welke binnen 24 uur verzonden zouden worden. Maar men reageert niet, erg slechte service!
Officiele reactie van Winparts.nl 10-06-2020

Hi Rene,

Bedankt voor uw review. Vervelend om te lezen dat u deze ervaring met ons hebt gehad. Excuses voor het ongemak.

Helaas is het mij niet gelukt om uw order terug te vinden. Zou u mij een berichtje willen sturen via support@winparts.nl, met uw ordernummer? Zo kan ik mee kijken naar een mogelijke oplossing.

Alvast bedankt!