Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1098 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

wout 16-06-2020

supersnelle levering, binnen 1 dag had ik mijn ruitenwissers ,
van bosch binnen ,voor een lage prijs

Ruud 16-06-2020

Goede prijs/kwaliteit verhouding en snelle levering van de artikelen. Artikelen waren goed verpakt.

NBon 16-06-2020

heldere site, het is makkelijk om tot de juiste keuze te komen. in mijn geval ging het om een accu voor een klassieker.

Rinus van Loon 16-06-2020

Veel keuze ook voor oudere auto's.
Alleen de bestellingen bleven veel te lang weg. waarschijnlijk de schuld van het vervoer's bedrijf.

Kees Lenaarts 15-06-2020

Jammer 1 ster het minimum is,zelfs dit verdienen zij niet. Ik heb 3x een buitenspiegel voor mijn opel meriva ontvangen,geen een is passend. Ik heb er 1 betaald,3x1 teruggestuurd. Hoor niets meer over teruggave van het betaalde bedrag en de kosten die ik heb gemaakt voor het terugsturen. Ik bestel hier NOOIT meer.

Martin 15-06-2020

Mijn bestelling is onvolledig aangekomen. Daarop heb ik Winparts benadert om zo snel als mogelijk de ontbrekende items te ontvangen. Nu - 4 werkdagen verder - heb ik na 2 e-mails nog steeds geen reactie, anders dan “wij streven ernaar om binnen 24u op uw e-mail te reageren”. Dat is bijzonder slecht gelukt.... ik heb nog geen reactie en ook het ontbrekende deel van mijn bestelling niet.
Officiele reactie van Winparts.nl 19-06-2020

Hi Martin,

Bedankt voor uw review. Vervelend om te lezen dat uw bestelling onvolledig geleverd is. Excuses hiervoor.

Aan de hand van uw gegevens lukt het mij niet om uw order terug te vinden. Zou u mij daarom n.a.v. deze review, uw ordernummer willen mailen via support@winparts.nl?

Alvast bedankt!

Sandra

Willem 15-06-2020

Produkt conform beschrijving, zeer redelijke prijzen en een vlotte levering. Kortom : prima en betrouwbaar bedrijf.

Pieter 15-06-2020

Fijne winkel om je onderdelen te zoeken die je nodig hebt
Snel en goed afgeleverd.

daniel voorwerk 15-06-2020

Prima service en advies !
Ook wanneer onderdelen niet leverbaar zijn is nazoeken en alternatieve oplossingen aandragen geen probleem.

Hans 15-06-2020

Groot assortiment, levering zelfs een dag eerdere dan aangegeven. Correct verpakt. Geen enkele opmerking over dit bedrijf.

Lizette de Koning 15-06-2020

Site zeer gebruiksvriendelijk. Makkelijk producten zoeken door eerst je kenteken in te vullen. Weet je ook meteen dat je het goede product hebt. Snelle levering.

Henk 15-06-2020

De onderdelen had ik snel in huis. Het was netjes verpakt. De onderdelen waren makkelijk te vinden op de site

Okuhn 15-06-2020

Levering op afspraak ging goed bij winparts maar niet helemaal bij DHL. Uiteindelijk is alles netjes aangekomen.

Elske 15-06-2020

Product snel ontvangen. Helaas ondanks dat ik het artikel op kenteken had besteld was deze niet goed, helaas konden ze mij geen alternatief vinden waardoor ik hem retour moest sturen en de retourkosten voor eigen rekening waren. Toen ik hier na vroeg via mail en via de site duurde het lang voor ik een reactie had en vervolgens kreeg ik geen uitleg oid maar een standaard antwoord dat ingeval van retour de kosten voor eigen rekening zijn.

Ik heb het maar op gegeven en het artikel retour gestuurd omdat ik deze binnen 8 dagen retour moest sturen. Als ik weer terug zou mailen zouden er weer zo 2 dagen overheen gaan.

Jammer dat niet duidelijk staat vermeld dat als , ondanks doorgeven van kenteken, nog blijkt dat het artikel niet past en er geen vervangend artikel is dat je dan wel zelf de retourkosten moet betalen.

j a oosterveer 15-06-2020

Super winkel komen zelf met aanbevelingen bij probleem via chat berijkbaar ondanks corona snelle levering helemaal super

RP 14-06-2020

Duidelijke informatie op de site , snelle levering en tevreden over het geleverde product

Jan 14-06-2020

Goede service, denken mee de klant.
Omruilen artikel was geen probleem
Snelle levering

Tassie 14-06-2020

Bestelling super snel ontvangen.
Er bleek iets verkeerds te zijn met het bestelde onderdeel.
Zij hebben dit acuut netjes opgelost.
Wij zijn zwaar tevreden en zullen absoluut in de
toekomst vaker gebruik van hun service maken.

JC 14-06-2020

Makkelijk zoeken op de site, grote keuze ook in prijzen, orderproces verloopt prima en levering (afhankelijk van Post NL) is vlot. Wat wil je nog meer?

Adem vd star 13-06-2020

heb altijd me spulletjes netjes gekregen ik bestel al heel lang.

over dat klantenservice geen problemen mee ervaren komt door covid -19 denk ik.

ik zal blijven bestellen zie geen reden waarom niet
moest een keer iets retouneren ging ook goed.

Ruud 13-06-2020

Goede snelle levering. Goed te begrijpen website goede producten. Mooie prijzen.

BMWE46 13-06-2020

Al meerdere keren besteld hier, altijd snelle levering en goeie service, bestelling wijzigingen is geen probleem en ze checken altijd even of de bestelde onderdelen op je auto passen.

Goeie prijs, niet zo goedkoop als Autodoc maar de levering en service is een heel stuk beter en dat is ook wat waard!

Ik blijf hier wel bestellen!

J Vaessens 12-06-2020

Waardeloze info via telefoon werkelijk onbegrijpelijk
Steeds dat het enorm druk is ???
Daarnaast woensdags ruitenwissers besteld en dinsdag ontvangen?!
Dus vijf dagen later.
Echt waardeloos!

Peter Prince 12-06-2020

Zeer goed assortiment, erg voordelig en goede verzending. Ben erg tevreden over de kwaliteit.
Volgende keer graag weer.
Kan het iedereen aanbevelen.

Jannick 12-06-2020

De verschillende onderdelen zijn makkelijk terug te vinden door de zoekfunctie. Ook werd alles snel verzonden en had ik de bestelling al na 1 of 2 dagen binnen. Top service!