Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1098 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Co 24-06-2020

Snel goed verpakt betrouwbaar kwaliteitsproducten of zelfs origineel dus gewoon goed!

alexander 24-06-2020

Levering duurde wel een aantal dagen en vervolgens 1 artikel niet juist ontvangen, een mail (Zaterdag) gestuurd of dit retour kan en daar nog steeds niks van gehoord (woensdag).

Hallo Alexander,

Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat u een verkeerd artikel heeft ontvangen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Aan de hand van uw naam op Kieskeurig kunnen wij helaas geen order terug vinden. Heeft u inmiddels al contact met ons gehad? Anders horen wij dit graag: support@winparts.nl

Onze excuses voor het ongemak.

Rdk 23-06-2020

Slechte winkel,
ik heb een bestelling gedaan via kenteken en zij sturen het verkeerde op en nu moet ik de retourkosten zelf betalen. En ook wordt er niet meer op mijn e-mails gereageerd.

Goedemiddag,

Bedankt voor uw review. De kentekencheck is een handige tool om te kijken of een product op een auto past. Helaas zijn er van sommige auto's in hetzelfde jaartal verschillende types uitgebracht. Hierdoor komt het af en toe voor dat een product toch niet past. Ons advies is dus om voor het bestellen even naar het onderdeel te kijken.
Als er toch een product is besteld dat niet past, dan mag deze natuurlijk kosteloos omgeruild worden.

Aan de hand van uw naam op Kieskeurig kan ik helaas geen order terug vinden. Dus ik kan niet zien of het product inmiddels retour is gekomen of omgeruild. Als u hier toch nog gebruik van wilt maken, dan horen wij dit graag: support@winparts.nl

Arie 23-06-2020

Keuze voor Winpart omdat kennissen er goede ervaringen mee hebben. Ruime keuze en je betaald niet de hoofdprijs. Aflevering duurde wat langer dan gepland, maar dat lag volgens mij aan de vervoerder DHL. Die is meestal niet zo snel.

Hallo Arie,

Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat er vertraging is ontstaan bij DHL. Onze excuses hiervoor.

Fijn om te horen dat u verder tevreden bent! Veel plezier van uw aankoop.

J. Kruis 23-06-2020

Duidelijke omschrijving van de artikelen.
Vlotte website.

Artikel goed verpakt en volgende werkdag in huis.
Kortom dik voorelkaar!!
Officiele reactie van Winparts.nl 29-06-2020

Leuk om te horen! Veel plezier van uw aankoop :-)

Jurgen 23-06-2020

De webshop en bestel procedure was heel overzichtelijk en makkelijk. Niets van te zeggen, maar hoe de producten zijn geen idee. Zit nu al bijna 2 weken te wachten op het pakket. Mail en telefoon worden via de klantenservice niet op gereageerd.

Hallo Jurgen,

Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat u nog geen producten heeft ontvangen.

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat u telefonisch of per e-mail lang op ons moet wachten. Het kan tijdens drukke momenten wat langer wachten zijn en wij proberen dit zo goed mogelijk op te vangen. Dat is deze keer helaas niet gelukt :-(

Aan de hand van uw naam op Kieskeurig kunnen wij helaas geen order vinden. Heeft u de order inmiddels ontvangen? Anders horen wij dit graag: support@winparts.nl

Onze excuses voor het ongemak.

Juriaan 22-06-2020

Kabelset besteld, deze was niet voorradig. Alternatief voorgesteld wat helemaal niet paste op mijn auto. Steeds een zeer lange wachttijd op het volgende bericht. Uiteindelijk om mijn auto te kunnen afmaken na 3 weken een flink bedrag bijbetaald om nog iets geleverd te kunnen krijgen. Ik wil dit geld graag terug omdat het WinParts is die me een bestelling heeft laten doen en afrekenen welke niet geleverd kon worden. Het is dan niet meer dan normaal om redelijk snel kosteloos een alternatief te leveren. Kortom een dikke misser deze order. Als ik het extra betaalde niet retour krijg dan is dit slechte reclame voor WinParts.
Officiele reactie van Winparts.nl 23-06-2020

Goedemorgen Juriaan,

Bedankt voor uw review. Vervelend dat de kabel set niet meer voorradig bleek te zijn nadat u de bestelling geplaatst had. Excuses hiervoor.

Aan de hand van uw gegevens heb ik uw order terug kunnen vinden. Daarbij zie ik dat u zelf een voorstel hebt gedaan om deze set te ontvangen.

Ik zal u per mail nader op de hoogte brengen.

Sandra

Harm 22-06-2020

Handig op deze site is om producten te kunnen kiezen met behulp van het invoeren van je kenteken. En een snelle en goede levering.

John 22-06-2020

Artikelen op vooraad en snelle levering.
Tevens voldoen de artikelen aan de verwachting.

J . Wernsen 22-06-2020

Goed advies gekregen via de chat. Als de telefoonlijn niet zo druk was geweest dan was het een 10 geworden.
Onderdelen netjes en snel ontvangen !
Later zag ik dat je zelfs een mail krijgt van de chat ! Geweldig !
Ik vind het een aanrader !

Max van Doesburg 22-06-2020

Had alleen een spiegel voor de auto nodig. Goedkoop en snel geregeld, na 2 dagen was de spiegel er.

Emilio 22-06-2020

Winparts is zeker een aanrader. De overzichtelijke frisse website lay-out zorgt ervoor dat je je producten snel gevonden hebt, verzending gebeurd ook razendsnel.

Een ontevrede klant 21-06-2020

Als het niet het goede product is ga je echt in de problemen komen dan moet je op eigen kosten het opsturen krijg je op de mail, maar ik had ze 2 dagen ervoor aan de telefoon en dan zeggen ze ik stuur de goede op en dan zit er een retour optie bij voor de foute.
maar ik ben intussen 2 weken verder maar heb nog niets.
Officiele reactie van Winparts.nl 22-06-2020

Beste,

Bedankt voor uw review. Vervelend om te lezen dat het niet het juiste onderdeel is. Excuses hiervoor.

Helaas heeft u geen ordernummer/naam meegestuurd in uw review. Ik had graag met u meegekeken naar uw order, waar het mogelijk mis is gegaan en het voor u oplossen.
Zou u mij daarom een berichtje willen sturen via support@winparts.nl, met verwijzing naar deze review?

Alvast bedankt.

Sandra

Jetten 21-06-2020

Goede materialen , en snelle levering. En passend op de betreffende merk auto.

JACEK 21-06-2020

Snelle levering, betaalbare prijs, positieve gevoelens als u niet lang hoeft te wachten en veel betaalt.

Willem 21-06-2020

Ze doen het altijd goed, nooit geen problemen, en is het niet wat je dacht of als het niet goed is kun je het zo weer terug sturen.
Ik bestel er al jaren met volle vertrouwen.

Herman Vloedgraven 19-06-2020

Goed product tegen een zeer schappelijke prijs goed passend en snel geleverd

John 18-06-2020

Geweldige shop goeie klantenservice goeie kwaliteit verpakking perfect en door je kenteken in te voeren weet je altijd dat je de juiste bestelde product ontvangt

Kees 17-06-2020

Goed geholpen bij vraag over hendel BOSAL trekhaak. Na even contact per app werd mijn vraag goed opgepakt en kwam het juiste product tevoorschijn.

Ferry 17-06-2020

Snel gevonden wat ik wilde hebben kenteken van auto ingevuld en de dag erop de goede spullen van het juiste bouwjaar binnengekregen.

EBO 17-06-2020

Onderdelen echt de volgende dag in huis.
Goede kwaliteit met perfecte pasvorm voor redelijke prijzen.
Gewoon een woord TOP.

Timo Hagedoorn 17-06-2020

Erg lange wachttijden voor dat de spullen verzonden worden. Weet dat het verzenden nu wat langer duurd. Maar de tijd tot verzenden moet korter kunnen.

Georgios Palasantzas 17-06-2020

I ordered a Bosch start motor and I received refourbished CV PSH start motor. When I ask them what is happening, I never got an answer until now I write this. I had to find myself how the part I got compared to the specs for my car. This is not professional way of operation.
They have got quality car parts but the communication/operation towards the customer can be problematic.

Rcn 17-06-2020

Duidelijke site, overzichtelijk met betalen en verzending ,snelle levering . Gewoon top

MW 16-06-2020

Goede omschrijving van het te kopen product. Houden je goed op de hoogte voor de verzending.
Geeft vertrouwen voor het aankopen van een product.