Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1097 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

M.G.M. Meulendijks 10-07-2020

Vond op deze website de lampjes die ik nodig had voor mijn caravan. Bovendien was de prijs goed. Vraag me wel af of mijn bestelling niet door de brievenbus aangeleverd had kunnen worden. Dat had wat gescheeld in de verzendkosten.

Bob Ambachtelijk Teakwerk 10-07-2020

snelle levering en door je kenteken te geven krijg je de juiste materialen die je nodig hebt

A.M.A.Vrielink 10-07-2020

goed verpakt ontvangen product binnen 4 dagen(ivm corona) , nette aflevering via DHL.

henk 10-07-2020

Winparts is een goed echt Nederlandse alternatief voor de zogenaamde nederlandse sites van autodoc ect wat allemaal duits is, wellicht iets duurder maar wel gewoon in nederland en verder perfect en snel het juiste artikel in huis.

Ruud 1947 10-07-2020

Betrouwbaar bedrijf, goede kwaliteit van het bestelde artikel. De website is zeer gebruikers vriendelijk en alle onderdelen zijn makkelijk te vinden op de site. Snelle afhandeling, goede communicatie en snelle levering. Niet langer nadenken, bestel gerust bij deze shop.

Clem 10-07-2020

Snelle levering.
Helaas geen reactie op mijn mail, waarin
Ik aangaf dat een bepaald item niet in het pakketje zat..

Cor 10-07-2020

Snel en duidelijk dat is wat een klant nodig heeft en ook de afhandeling zonder problemen !

Jimmy 10-07-2020

Super tevreden!! Alles zoals het hoort. Geleverd op afgesproken dag en tijd!!

Adrie Brooshooft 10-07-2020

Web side is duidelijk en overzichtelijk. De automatten hebben een goede pasvorm en zijn van goede kwaliteit. De levering was niet conform het gestelde, maar vond enkele dagen later plaats.

Jorrit Buitenhuis 10-07-2020

Ik had voor 2100 uur een bestelling gedaan, en kreeg de volgende mijn bestellint niet binnen. Ben de hele dag thuis gebleven en om 1500 uur maar gebeld.
Ik kreeg te horen dat door corona kwam, maar dat is geen excuus want, een virus heeft niks te maken of een bestelling gepakt word of niet. Plus ik werk in zelfde soort branche met voor 2100 uur bestellen morgen in huis, dus er is laatste half uur niet gekeken naar nieuwe orders aangezien ik om 20.35 ongv besteld had.

Maar dit hadden jullie ook al begin van de ochtend kunnen waarnemen en actie kunnen ondernemen om mij te bellen of Te emailen. Aangezien ik gegevens moest achter laten. Dan was ik wat anderd gaan doen ipv hele dag niks te doen en te wachten tot ik verder kan met de auto, wat toch uiteindelijk niet kon. Ik denk is een kleine moeite voor een mail maar je maakt daar wel iemand tevreden mee en ben je problemen voor.

Toen werd mij vertelt van dat het zelfde avond laat nog word en anders de dag erop. Maar zelfs de dag erop kreeg ik het niet, nee ik kreeg 2 dagen na jullie belofte pas mijn spullen. Niet morgen in huis, ook niet overmorgen nee de dag erop pas en ook nog eens 's avonds laat.
Wat ik dus best teleurstellend vind. Als ik dit wist was ik liever naar de amba gegaan de dag erop en dan maar 10 euro extra neerleggen.

Want, bij mij is afspraak is afspraak en als je zegt voor 2100 is morgen in huis dan moet je daar aan voldoen. En als dit niet lukt neem je voor begin van de middag contact op met je klant via de telefoon of mail dat het vertraagd is. Dan is er niks aan de hand, maar om iemand hele dag te laten wachten met geen informatie niks vind ik erg teleurstellend. Het is dat ik zelf gebel heb want, denk als ik dat niet deed helemaal niks te horen had gekregen.

Jorrit Buitenhuis
Officiele reactie van Winparts.nl 13-07-2020

Hallo Jorrit,

Bedankt voor uw beoordeling. Excuses dat uw pakket niet naar verwachting geleverd werd.

Wij doen uiteraard ons uiterste best om alle pakketten naar verwachting te leveren.
Echter zijn de levertijden op onze website een verwachting hiervan. Dit heeft ermee te maken dat er iets mis kan gaan in ons magazijn of bij de vervoerder bijvoorbeeld.

Zolang er geen track & trace informatie verstuurd is, is het pakket niet opgestuurd. U hoeft er dan ook niet voor thuis te blijven.

Eric 09-07-2020

Alle bestelde artikelen snel en goed verpakt geleverd. Maar ook de prijs is scherp. Top.

Aar 09-07-2020

Voor mij de beste site voor je auto-onderdelen. Eenvoudig je kenteken ingeven en je gewenste onderdeel in de juiste rubriek wordt gepresenteerd. Op tijd besteld, volgende dag bezorgd met een track en trace code. Ik beveel deze site van harte aan

Kliemert 09-07-2020

Er zijn defecte bougiekabels geleverd en ik heb hier een mail over gestuurd maar krijg geen antwoord. Heeft me 200 euro extra gekost omdat de wegenwacht er bij moest komen.
Officiele reactie van Winparts.nl 13-07-2020

Beste,

Bedankt voor uw review. Vervelend om te lezen dat het deze storing veroorzaakt heeft. Excuses voor het ongemak.

Aan de hand van uw naam heb ik uw order terug kunnen vinden en daarbij de mail die u gestuurd heeft. Daarop is geantwoord en wordt in behandeling genomen.

Carina 09-07-2020

Nadat ik een foutje had gemaakt hebben ze het gelijk veranderd, snel en top geleverd!

Bert 09-07-2020

Zeer goed mooi op tijd en goed verpakt en ik zou mem aan bevelen

Rob 09-07-2020

Product besteld omdat deze de volgende dag in huis zou zijn. Uiteindelijk na 5 dagen het product pas ontvangen. Gaat retour omdat ik inmiddels al via een andere webshop ben voorzien.
Op vragen over verzendstatus etc werd niet gereageerd.

Marthijn 09-07-2020

Zeer tevreden over winparts. Soms duurt de zending een dag langer maar daar doe je niks aan.
Al met al een prima site voor je auto onderdelen.
Zeer tevreden kan ik zeggen

Rein 06-07-2020

Goede en duidelijke site
De afhandeling na je bestelling, gaat heel goed
Er is een gezegde ... doe wat je zegt dan lieg je niet
Dit geld coor de firma Winparts
Officiele reactie van Winparts.nl 09-07-2020

Hi Rein,

Hartelijk dank voor uw leuke review. Het doet ons goed om te lezen dat u zo tevreden over ons bent! :)

PVM 06-07-2020

direct gevonden wat ik zocht, product ook van een zeer goede kwaliteit voor een gunstige prijs en geleverd zoals beloofd op de juiste moment!

Clifton Seijmonson 06-07-2020

Per toeval de site gevonden. Geen spijt heb al twee keer een bestelling gedaan binnen een maand. Goede snelle levering, zeer tevreden over de geleverde producten.

P. de Vries 05-07-2020

Zeer snelle levering, afgeleverd op een punt naar keuze en het product voldoet naar de omschreven product informatie.
Helemaal tevreden.

Smolders 04-07-2020

Wij zijn zeer ontevreden over winparts. Zijn niet te bereiken. Niet telefonisch, niet meer op de livechat , en als je een mail stuurt krijg je ook geen antwoord. Terwijl onze bestelling blijft hangen bij DHL, doen ze er niets aan. Komt deze bestelling alsnog binnen dan gaat deze linea recta terug. Erg jammer voor winparts. Winkels genoeg om een fietsendrager te kopen ook al ben je dan iets meer kwijt service is ook heel veel waard.
Officiele reactie van Winparts.nl 09-07-2020

Beste,

Bedankt voor het plaatsen van uw reviews. Uw review van KiyOh heb ik in behandeling genomen en u hierover geïnformeerd.

Geert 04-07-2020

Goede producten voor een goede prijs.
Kwaliteit van de producten is goed.
Ook de levertijd was oke.
Producten werden geleverd op de afgesproken datum

Tevreden klant 01-07-2020

Van de week mijn spiegelglas van mijn golf 7 variant verloren tijdens het rijden..balen maar naar 5 min zoeken kwam ik bij winparts terecht met diverse keuzes. Reviews gelezen en daaruit mijn keuze gemaakt. Aanklikken betalen en 2 dagen later keurig bezorgd! Het was klik en klaar. Bedankt winparts en tot een volgende bestelling!!
Officiele reactie van Winparts.nl 02-07-2020

Leuk om te horen! Veel plezier van uw aankoop :-) Tot binnenkort!

Mariska

Bas 30-06-2020

Ik ben niet blij met mijn kennismaking met Winparts. Na 6 weken wachten op mijn bestelling worden mijn automatten dan eindelijk geleverd. Maar het aansluitpunt op de matten is anders dan in mijn auto. Terwijl op de afbeelding het correcte aansluitpunt te zien is. Winparts geeft aan dat dit toch echt de correcte matten zijn. Als oplossing wordt er aangegeven dat ik de originele aansluitpunten uit mijn auto kan halen en Winparts stuurt dan een ander type zodat de matten alsnog gebruikt kunnen worden. Hierover wordt niets vermeld bij de productomschrijving. En ik vind het persoonlijk een vreemde oplossing die ik niet heb geaccepteerd. Ik had de matten niet besteld als dit van te voren bekend was. Vervolgens begint het enorm moeizame proces van het retour sturen. Winparts blijft volhouden dat dit de juiste matten zijn - ze passen nog steeds niet - en daarom zijn de retourkosten voor eigen rekening. Winparts blijft stug naar hun algemene voorwaarden wijzen. Al met al geen fijne kennismaking. Ze zouden een voorbeeld aan grotere webshops kunnen nemen waar de klant echt geholpen wordt in plaats van zich verschuilen achter voorwaarden.
Officiele reactie van Winparts.nl 01-07-2020

Beste Bas,

Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat de aansluitpunten niet overeen komen. Helemaal als dit niet overeenkomt met de afbeelding.

Aan de hand van uw naam kan ik helaas geen order vinden. Ik kijk graag even met u mee. Misschien hebben wij andere automatten welke wel geschikt zijn?

Omdat ik dit zo vervelend voor u vindt, wil ik anders een uitzondering voor u maken mbt tot retourkosten. Kunt u mij hiervoor een mailtje sturen naar support@winparts.nl?

Onze excuses voor het ongemak.

Mariska