Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1098 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Tim Limburg 27-07-2020

Diverse auto materialen besteld bij WinParts, netjes tijdig geleverd, alleen brak 1 gekocht gereedschap al tijdens het 1e gebruik over. Gebeld met de klantenservice en het verhaal uitgelegd. Ze vroegen of ik een foto kon sturen van de defecte bougiesleutel en daarna het geld geretourneerd zou krijgen. 4 dagen later het geld terug gestort gekregen op mijn rekening met de excuses van WinParts voor het ongemak. Super service en heel klantgericht dus! Een uitzondering anno 2020 in mijn ervaring! Aanrader!!!!

Tini van Laarhoven 27-07-2020

Ik heb voor deze shop gekozen om die gebleken betrouwbaar is.
Zeer ruim aanbod,makkelijk bestellen en alles zeer snel geleverd

EvD 27-07-2020

Levering na 3 dagen ontvangen zoals verwacht.
Onderdelen gemonteerd en probleem is weer verholpen.
Dit bedrijf is van Nederlandse bodem en heb ik meer vertrouwen in dan de alternatieve bedrijfjes die gevestigd zijn in het buitenland (na ervaring van bekenden).

Maureen 24-07-2020

Makkelijk een bestelling plaatsen en vervolgens een snelle levering van het artikel, dus perfect geregeld.

B.Haarsma 22-07-2020

Ik vind winparts.nl super 👍👍👍
Blijf zeker mijn 🚘 onderdelen kopen bij winparts.nl
Ik vind de levertijd vergeleken met andere auto onderdelen aanbieders veel te lang duren.
Bij winparts.nl binnen een week soms al met 3 werkdagen.
Daarom blijf ik zeker bij winparts.nl bestellen.
TOP WINPARTS.NL GA ZO DOOR 👍👍😉

Peter 22-07-2020

De bestelde onderdelen snel en zonder problemen ontvangen,
De retouren zonder problemen verwerkt.
Zeker niet mijn laatste bestelling.

Chris-Jan 21-07-2020

Goede kwaliteit en een goede prijs voor mijn ruitenwissers. En een snelle levering!

Theo 20-07-2020

Pas telefonisch contact met service afdeling na half uur in de wacht te hebben gestaan. Gestelde vragen via chat en telefoon bleven onbeantwoord.
Officiele reactie van Winparts.nl 22-07-2020

Goedemorgen Theo,

Bedankt voor uw review. Excuses dat u deze ervaring met ons hebt gehad.

Momenteel ervaren wij de grootste drukte uit de geschiedenis van Winparts,
waardoor het mogelijk is dat de telefoonlijnen langer bezet zijn. Wij doen ons uiterste best om iedereen z.s.m. te beantwoorden.

Helaas is het mij niet gelukt om uw order terug te vinden op basis van uw gegevens.
Zou u mij daarom uw ordernummer willen mailen via support@winparts.nl?

Alvast bedankt!

Atty

Peter 20-07-2020

duidelijke omschrijving, artikel als omschreven, snelle levering, goede communicatie

Jessy 19-07-2020

Goede prijs, snel besteld en word duidelijk aangegeven wanneer het bezorgd wordt. Bestelling was goed ingepakt met luchtkussentjes.

Zeker een aanrader en ik bestel volgende keer zeker weer bij WinParts.

RTJ 19-07-2020

de levering van de door mij bestelde artikelen verliep meer dan vlot daarover ook niets te klagen
echter waren er 2 niet functionerende clipjes bij en miste er een clipje
dat geef ik nu al meer dan 4wkn aan echter alle vriendelijkheid ten spijt wat ze dan na sturen is niet compleet,
en een niet goed reagerende klantenservice die niet leest meer maar onzinnige e-mails stuurt dat ik nu alles heb uitgaande van track en trace .
en alles heeft vertraging door corona (te makkelijk )
echt de inzet is goed de uitvoering helemaal ruk als het niet compleet is of een nalevering betreft
Officiele reactie van Winparts.nl 20-07-2020

Goedemiddag,

Bedankt voor uw beoordeling. Wat jammer om te lezen dat u ons als slecht hebt ervaren. Onze excuses voor de foutieve nalevering.

Helaas lukt het mij niet om uw order terug te vinden aan de hand van uw gegevens. Ik kan daarom ook niet achterhalen wat er mogelijk mis is gegaan.

Zou u een duidelijke omschrijving kunnen opsturen van de clips die u nodig heeft naar support@winparts.nl onder vermelding van uw ordernummer?
Dan gaan wij kijken os wij dit zo spoedig mogelijk voor u op kunnen lossen.

Steven

N.H. 17-07-2020

Super snel geleverd zeer goed verpakt goed en duidelijke side
Het dakkoffer harpo 450 is voor de prijs zeer ruim slecht te openen moet met 2 sleutels in om de sloten te openen geen vaste spanbanden in koffer om de bagage vast te maken valt me tegen mijn oude harpo 2000 zat dit allemaal in verwerkt dit valt me een beetje tegen van een box die 30 jaar jonger is dacht dat dit toch wat meer verbetert was na die jaren

Paz g 16-07-2020

Goede uitleg telefonisch en goede service , op tijd thuis gekregen alhoewel het onderdeel van uit Nederland naar België moest komen , was er binnen de week in de toen lastige corona tijd .

A.Khan 16-07-2020

Hele fijne winkel met breed assortiment, goede service en concurrerende prijs.

Patricia 15-07-2020

Goeie kwaliteit, en snelle service.
Vindt het alleen jammer, ze schrijven dat ze zo blij zijn met mijn bestelling en als nieuwe klant, dat ik bij de volgende bestelling 5% korting krijg. Behalve op afgeprijsde artikelen. Tja laat net nou bij mijn tweede bestelling afgeprijsd zijn. Geef het dan als nog denk ik, als je zo blij bent met een nieuwe klant.

Alco Brugmans 14-07-2020

goed en snel geleverd. tegen een heel goed prijs. moet nog wel monteren dus kan daar nog niets over zeggen

Pascal de p 14-07-2020

Makkelijk onderdelen bestellen door invoeren van kenteken, altijd de goede onderdelen.de onderdelen worden heel snel verzonden.ben heel blij met winparts zo blij dat ik alleen maar bij winparts mijn onderdelen bestel.top bedrijf

Kewin 13-07-2020

Deze winkel levert mijn producten niet.
Ik wacht nu al 3 weken . Daar voor had ik koplampen besteld en die zijn nog steeds niet binnen .
Officiele reactie van Winparts.nl 17-07-2020

Hallo Kewin,

Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u uw pakket tot op heden nog niet geleverd hebt gekregen. Excuses hiervoor.

Helaas lukt het mij niet om uw order terug te vinden aan de hand van uw gegevens. Op deze manier kan ik niet nagaan waar de vertraging in zit.

Zou u mij daarom uw ordernummer willen mailen via support@winparts.nl, refererend naar uw review?

Mogelijk kan ik u verder helpen.

Sandra

Jeff 13-07-2020

Als er staat voor zolaat besteld volgende dag in huis en het komt 2dgn later is niet goed als je het met spoed nodig hebt
Voor de rest top en top prijzen

Harman 13-07-2020

De bestelling keurig en snel geleverd helaas moest hij retour worden gezonden omdat het niet past , keurige snelle afwikkeling van het credit bedrag alle lof.

roel broer 13-07-2020

goed en snel bezorg waren ook de goede onderdelen die ik had besteld verder prima site om onderdelen te bestellen

Frans 13-07-2020

In een woord Grandioos,van bestelling tot en met levering.
Stond hier gewoon van te kijken, maak je niet gauw meer mee.
Geweldig,Dank
Officiele reactie van Winparts.nl 13-07-2020

Hi Frans,

Bedankt voor uw leuke review. Het is erg leuk om te lezen dat wij u versteld hebben doen staan :)

Graag tot een volgende bestelling!

Sandra

Autolady 13-07-2020

het bestellen is super makkelijk.
De service is super.
En de verzending is snel!
En als je vragen hebt word je snel geholpen.

Leo Meijer 12-07-2020

Na een verkeerde levering en een telefoontje naar windarts een snelle herlevering met het juiste artikel.

Ed 12-07-2020

Geweldige service, snel en relatief goedkoop!
Ik weet waar ik mijn auto onderdelwn moet bestellen!