Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1099 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

ArmandJ 24-08-2020

ik heb al eerder zaken besteld bij Winparts en het is altijd goed gegaan. Website is gebruikersvriendelijk en je kunt de zaken die je nodig hebt op kenteken uitzoeken.

Hans 21-08-2020

Hele goeie zaak ........snelle levering van de juiste spullen ... van mij een hele goede aanbeveling.
En ik kom zeker terug voor een volgende bestelling.

Marja 16-08-2020

Een duidelijke website. Een goede autobeschermhoes. Paste prima. Maar om hem weer terug te krijgen in de bijgeleverde tas??? Misschien als ik de beschermhoes meerdere keren gebruikt hebt, dat hij soepeler wordt.

Rinus 14-08-2020

Gemakkelijk site waar de producten helder worden beschreven. Goede prijs kwaliteit verhouding. Snelle bezorging.
Officiele reactie van Winparts.nl 18-08-2020

Hi Rinus,

Bedankt voor uw review. Goed om te lezen dat u tevreden bent over onze website en prijzen! :)

Sandra

janny 13-08-2020

goede prijzen en een overzichtelijke side met snelle levering. zou weer bestellingen doen bij Winparts.

P.D 12-08-2020

Ik heb hier de bestelling gedaan en deze is adequaat en snel geleverd zoals in de bevestigingsmail werd aangegeven

Dennis 12-08-2020

Overzichtelijke site.
Relevante producten in de zoekfunctie.
Levering niet supersnel maar altijd perfect in orde.
Een app zou een welkome vernieuwing zijn.

Nofear 11-08-2020

Op zich een prima webshop. Maar als ze beloven voor een bepaalde tijd besteld de volgende dag in huis. En die belofte komen ze niet na. Tsja doe dan die belofte niet.
Dan had ik dit onderdeel ergens anders bestellen.

Bart 10-08-2020

Onderdelen waren goed. De bestelling kwam helaas 3 dagen later dan van tevoren verwacht, ik had de onderdelen dringend nodig dus dit was niet ideaal.

Marc 10-08-2020

Super service en snelle levering. Klantenservice is snel en klantgericht. Daar kunnen anderen nog veel van leren.

Bauke 09-08-2020

Vlot, goed, goed verpakt, correct. Helaas via een vervoerder (PostNL) die zouden komen tussen 15:30 en 17:30, en om 17:25 meldden dat ze vertraging hadden en voor 22 uur zouden komen. En om problemen te vermijden had ik juist gevraag om op het kantoor te leveren, dat tot 17:30 open is. En dan duurt het nog ruim een dag voordat het bij de supermarkt op te halen is. Gelukkig had ik er geen haast mee.

willem 05-08-2020

een van de beste onderdelensites fijne omgang goede en levering
hier ben ik klant en blijf dat ook avond besteld dag daarna geleverd

Serneetjes 05-08-2020

Duidelijke website. Makkelijk bestel traject. Word goed op de hoogte gehouden. Snelle verzending en goed verpakt

Ding€$ 05-08-2020

Snelle levering. Netjes verpakt. En bestelling was compleet. Duidelijke website. Met goede prijzen

Dina 03-08-2020

Heel wat onderdelen besteld,levering is snel en de produkten zijn super en niet duur.

M 03-08-2020

Makkelijk om te bestellen , en als u iets verkeerd besteld heb , geen probleem retourneren , geld wordt netjes terug gestort

Niels 02-08-2020

Prettig om op basis van je kenteken te zoeken naar de juiste onderdelen voor mijn auto. Heldere informatie over de producten en duidelijke website.

Fake 02-08-2020

Goede site, onderdelen voor meerdere auto's goed te vinden, komen afspraken na

Robert 02-08-2020

Nadat het even mis gegaan was met de bestelling, aan verkeerde transporteur meegegeven , keurig snel opgelost. Al vaker bestellingen gedaan, voldoet aan de verwachting , betrouwbaar adres voor online aankopen!

Jack 02-08-2020

Overzichtelijke site. Makkelijk zoeken naar je artikel. En een filmpje over hoe te bevestigen, dit heeft het heel makkelijk voor mij gemaakt ! Levering vlot en prima geregeld.

Hazet 01-08-2020

Met de kentekenhulp is het makkelijk zoeken wat het juiste is voor jouw auto .
Het word snel verstuurd en het zit netjes en degelijk verpakt .

Jc 29-07-2020

Door een onduidelijke site is er wat fout gegaan bij de bestelling maar dit is snel weer goed opgelost.

Huub 28-07-2020

Levering was snel Prijs en kwaliteit is prima ik raad iedereen een kijkje te nemen online

Dan 27-07-2020

Makkelijk te vinden onderdelen met ook een duidelijke omschrijving erbij. Eenmaal besteld zeer snel ontvangen.

Joris 27-07-2020

Afgelopen week een set automatten besteld. Deze weren snel geleverd en de kwaliteit is vergelijkbaar met de originele Kia Cee'd matten.