Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1097 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

den os 27-09-2020

Ik had de verkeerde ruitenwissers besteld en deze werden kosteloos omgeruild.

Top service

Appie Peters 16-09-2020

Duidelijke site met veel keuze mogelijkheden. Nette prijzen tegen een goede kwaliteit.
Snelle levering tegenover andere populaire sites.

D. De Goede 03-09-2020

Op zoek naar anti diefstal mogelijkheden voor mijn camper, kwam ik vrij snel bij Winparts terecht.
Prijsvergelijking gedaan en daarbij kwam de disk-lok die bij Winparts wordt verkocht als beste uit de bus. Besteld en de volgende dag in huis. Prima, snel en goed!
Officiele reactie van Winparts.nl 04-09-2020

Goedemorgen,

Hartelijk dank voor uw review. Het doet ons goed om te lezen dat u tevreden bent over de snelle afhandeling en het product!

Veel plezier van uw aankoop.

Simon 02-09-2020

Perfecte snelle en correcte service en levertijd. De verpakking is ook erg goed zodat de bestelde items ook veilig en heel aankomen. Hier ga ik dan ook zeker meer bestellen.

david wieling 02-09-2020

Na meerdere keer zoeken op verschillende web side kwam ik toch steeds bij Winparts terecht.
Duidelijk en helder en met een vriendelijk karakter jullie web side.
Tevens redelijke prijsen.

J. Salden 01-09-2020

Kreeg na mijn bestelling een mail dat er meerdere mogelijkheden waren voor de bestelde delen.
Gebeld met Winparts en werd zeer vriendelijk en accuraat te woord gestaan door de medewerker
zodat ik de juiste delen geleverd kreeg, tegen een goede prijs. zeker aan te bevelen.

m 31-08-2020

alleen jammer dat ondanks dat ik voor 21:00 had besteld het product pas 2 dagen later geleverd werd door dhl.

Chantal 31-08-2020

Op aanraden van een kennis hier besteld. Ruime keus aan wieldoppen en ik had ze de volgende dag al in huis.

Marc 31-08-2020

Goede prijzen en snelle levering. Producten zoals omschreven en een goede match met mijn auto.

H v Mil 31-08-2020

ik heb niets te zeuren!

makkelijk te bestellen.
betalen zonder problemen.
snel geleverd en deugdelijk verpakt en zonder schade aangekomen.

Schaepkens 31-08-2020

Goede, overzichtelijk e site, makkelijk betalen en supersnelle levering. Ik ben zeer tevreden.

J. 30-08-2020

Topsite, checken voor je of het product matcht met jou auto.
Zeer groot assortiment.

Christel 27-08-2020

Snelle correcte levering. Goede prijs kwaliteit verhouding. Weergave op de site klopt met het product.

Marcel 27-08-2020

Hele snelle levering, blij met de prijs/kwaliteit van het product dat ik heb gekocht (nieuwe matten voor de auto).

Jooste WJ 27-08-2020

Goed je product vinden op de site, goede uitleg van de producten. Snelle levering goede priizen.

Marc 27-08-2020

Na zelf wat gepuzzeld te hebben - ik zocht een set ruitenwissers voor mijn auto - heb ik gebeld en kreeg een aardige, deskundige en behulpzame medewerker aan de telefoon. Hij gaf mij uitstekend advies, de set werd keurig de volgende dag afgeleverd, ik heb de oude wissers moeiteloos kunnen demonteren en eenvoudig kunnen vervangen door de nieuwe erop te zetten. Ze werken perfect! Bedankt, Winparts!

R.J. Harder 27-08-2020

Slecht verpakte materialen, zodanig, dat de schermen elkaar kunnen en hebben beschadigd, daardoor zitten er grote krassen op 1 van de schermen, waardoor ik bij deze winkel nooit en te nimmer meer iets zou bestellen.
Officiele reactie van Winparts.nl 28-08-2020

Goedemorgen,

Bedankt voor uw feedback. Wat vervelend om te lezen dat de schermen op deze manier geleverd werden. Excuses voor het ongemak.

Helaas lukt het mij niet om uw order terug te vinden aan de hand van uw gegevens. Het is mij daarom ook niet duidelijk geworden of u contact met ons hebt gehad omtrent deze schade.

Zou u mij uw ordernummer daarom willen mailen naar support@winparts.nl, refererend naar deze review?

Alvast bedankt!

Wilco 27-08-2020

Bij het zoeken naar xxl-beugels voor mijn dakdragers/dakkoffer bleek Winparts deze voorradig te hebben en de volgende dag al te kunnen leveren.
Bestelling was snel geplaatst en de volgende dag waren de beugels al binnen. Ik ben dik tevreden!

Hans 27-08-2020

Via kenteken eenvoudig te vinden wat bij het voertuig hoort en dan een ruime keuze aan alternatieven, top!

C.kok 27-08-2020

Top, zeer snel bezorgt , en goed passend onderdeel geleverd, super,!,, ik zou deze winkel zeker aanbevelen,,

Stefan van Kessel 27-08-2020

Gewoon een reële prijs en duidelijkheid in wat je koopt, tevens snel geleverd!

Mick 27-08-2020

Heb gekozen voor winparts, omdat zij iets goedkoper zijn dan de concurrentie.
Daarbij komt ook nog dat winparts supersnel verzend, zodat de klant snel zijn of haar bestelling binnen heeft.

Mick 27-08-2020

Heb gekozen voor winparts, omdat zij iets goedkoper zijn dan de concurrentie.

A.J. ten Brinke 26-08-2020

Goede website en het assortiment is uitstekend , en goede kwaliteit prijsverhouding.

Haarlem 25-08-2020

Gebruikers vriendelijk webshop. Erg fijn en super overzichtelijk
Via een familielid achter deze webshop gekomen. Ik raad deze nu zelf ook aan vrienden aan
Officiele reactie van Winparts.nl 26-08-2020

Goedemiddag,

Hartelijk dank voor uw review. Het doet ons goed om te lezen dat u onze webshop als gebruiksvriendelijk hebt ervaren.

Wij waarderen uw mond op mond reclame! :)