Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1099 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Durk 04-12-2020

Een groot assortiment voor een vriendelijke prijs met daarbij mensen die met je meedenken.

Theo 03-12-2020

Ik bestel mijn auto onderdelen altijd bij Winparts omdat het een prettig werkende website is. Duidelijk de gegevens van de auto erbij. En een prettig contact gehad met de helpdesk.

Mark 03-12-2020

Alles was naar wens .pakket is ruim op tijd aangekomen .Ik ben tevreden. Ik zal deze webshop aanbevelen.

M Natzijl 03-12-2020

Het product is geweldig, maar de levering was waardeloos, het kwam vijf dagen later pas
DHL heeft er een potje van gemaakt wat de levering betreft en dat zal me er van weerhouden nog een bij jullie te bestellen!
Dat ligt niet aan jullie, maar aan DHL en dat is wel iets dat als dat vaker gebeurd om goed in de gaten te houden, want het kost je klanten
Ik heb best veel online aanschaf gedaan in het verleden en dat verliep via post nl en heb daar nooit problemen mee gehad.
Officiele reactie van Winparts.nl 03-12-2020

Goedemorgen,

Bedankt voor uw review en feedback! Wij maken gebruik van verschillende bezorgdiensten. Welke er wordt gebruikt is afhankelijk van de afmetingen van het product. Het kan dus dat de volgende keer dat u iets bestelt, deze wel met PostNL verstuurd wordt! Ik noteer uw feedback, onze leveranciers hebben veel invloed op onze services. We willen natuurlijk dat het pakketje zo snel mogelijk bij u thuis wordt afgeleverd, daarom is dit waardevolle informatie voor ons ;-)

Hopelijk zien we u een volgende keer toch weer bij ons terug, zodat we kunnen laten zien dat het veel beter kan!

Jeroen 03-12-2020

Alles keurig op orde goede service bestel al jaren bij winparts en blijf dat verlopig doen ook !

Cor kroon 02-12-2020

Onderdelen besteld
En top geleverd op de juiste dag en tijd
Top service !!!!!!!!!!!!!L
Ga zo door

rinus 02-12-2020

super service, zelfs telefonisch advies en eerlijk over leveringstijd en prijs uiteindelijk sneller dan gepland geregeld een verademing in vergelijking met andere sites

Rob 02-12-2020

Veel artikelen, heel veel zelfs.
Snelle levering, prima verpakt. PostNL toch de beste in mijn omgeving.
Prima zoek functie op kenteken, nog geen niet passend onderdeel gekregen.
Ook prima voor onderdelen van oudere auto's (20 jaar oude smart).

Ruud 02-12-2020

Zeer behulpzame site, op basis van het kenteken worden de mogelijke vervangingsdelen weergegeven. Hier kan weinig verkeerd gaan en als er dan mogelijke afwijkingen ontstaan, dan stuurt de klantenservice een bericht met deze nuttige informatie. Snel verstuurd (volgende dag al in huis), goede kwaliteit voor een scherpe prijs. Het bieden van alternatieven is uiteraard ook prettig, zo kun je zelfs de keuze maken qua prijs en/of kwaliteit.

Roland 02-12-2020

Zeer goede site en heel overzichtelijk na kentekencheck krijg je de juiste artikelen in beeld je hoeft dus niet te zoeken

Wesley 02-12-2020

Er is veel keus op de overzichtelijke website.

Het pakketje was op tijd binnen en het product is zeker zijn geld waard.

Martine 01-12-2020

Snelle en vlotte afhandeling van de bestelling. Netjes verzorgd ingepakt. Duidelijke site

Dave T 01-12-2020

Ik ben bijzonder te spreken over de service van winparts. Ik heb meerdere bestellingen bestellingen geplaatst afgelopen jaar. Allen binnen enkele dagen bezorgd en perfect verpakt. Producten zijn goed geprijsd voor de ontvangen kwaliteit.

Tisaltijdwat. 30-11-2020

Duidelijke webshop, onderdelen indien in voorraad snel te vinden en van goede kwaliteit. Ondanks de sinterklaas en kerst drukte snel geleverd.

Erik 30-11-2020

Materialen besteld alles goed ontvangen .zelfs de achterdemper was goed paste precies op de opel corsa

R.L 30-11-2020

Een hele overzichtelijke site en betaalbare prijzen.
De levering was supersnel ondanks de Corona binnen.een dag geleverd.
Perfect, wij zijn tevreden

Koelbertus 29-11-2020

Precies zoals beloofd, vandaag besteld, morgen in huis.
Apparaatje binnen no time ingebouwd en tot nog toe werkt het goed.

kristof 26-11-2020

zeker een aanrader mijn product deed aan de beschrijving van de wagen en paste perfect ! levering liep ook perfect en was netjes verpakt daar houden we van top top top!!

Dr 20-11-2020

Bestelling gedaan op 12 november, het pakketje is blijkbaar aangekomen op andere huisnummer dat ik had opgegeven, en is volgens jullie onder mijn naam nog afgetekend wat dus zeker niet kan, ik ben dan gaan aanbellen op de huisnummer waar het geleverd is, ook daar hadden ze zelfs niets gekregen, ook geen kaartje in de bus, heb ook al een mail gestuurd naar klantenservice, maar zelfs daar word niet op gereageerd, ik heb dus betaald voor iets wat ik niet heb aangekregen, en ook niet heb getekend voor ontvangst, echt teleurgesteld in dit bedrijf, voor mij nooit meer winparts!!!
Officiele reactie van Winparts.nl 24-11-2020

Goedemorgen,

Dank voor uw review en feedback. Vervelend dat u onze services zo heeft ervaren. Ik heb uw order nog eens doorgenomen en snap dat dit verloop frustrerende werking voor u heeft. Onze excuses daarvoor! In deze gevallen hebben wij ons te houden aan bepaalde richtlijnen en procedures die we niet zomaar kunnen overschrijden. Dat is in uw situatie natuurlijk niet wenselijk en we proberen met u mee te denken. U heeft inderdaad een formulier van GLS ontvangen, die wij graag ingevuld van u toegestuurd krijgen zodat wij het pakket kunnen vervangen of vergoeden. Zonder dit ingevulde formulier, kunnen wij namelijk niets beginnen bij de vervoerder!

Hopende u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Len 16-11-2020

Ik heb al een aantal malen onderdelen besteld en ben zeer tevreden.
Leveringen netjes op tijd en er wordt goede info gegeven over de verzendingen.
Ook prijstechnisch is er veel keus.

Jeffrey 26-10-2020

Heel naar bedrijf. Hun remklauwverf heeft heel mn klauwen verpest. We hebben enorm lang de tijd genomen om alles met de bijgeleverde tools schoon te maken, en ondanks dat zou het volgens hun aan ons liggen dat de verf wit opdroogt ipv geel. Ze doen werkelijk niets voor je om dit ongedaan te maken.
Officiele reactie van Winparts.nl 29-10-2020

Goedemorgen Jeffrey,

Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat de remklauwverf niet heeft gedaan van u ervan heeft verwacht. Excuses voor de vervelende ervaring!

Aan de hand van uw gegevens heb ik uw order en conversaties met de klantenservice terug kunnen vinden. Ik zie ook dat er contact is geweest met de fabrikant, waarbij wij de case hebben voorgelegd. Het spijt mij dan ook te zeggen dat we u hierdoor niet verder van dienst hebben kunnen zijn.

Ton 23-10-2020

Ik schrijf niet snel een review, alleen als het echt goed is. Ik had een twingo ruitenwisser nodig, en wist toevallig dat deze bij een bekende bouwmarkt in de aanbieding was. Maar toch altijd nog even googlen. Kom ik bij winparts terecht, nog ( veel) goedkoper, en binnen 20 uur geleverd. Geweldig!
Officiele reactie van Winparts.nl 26-10-2020

Goedemiddag,

Bedankt voor uw review. Het doet ons goed om te lezen dat u zo tevreden bent over onze service en prijzen! :)

Jean-Evert 04-10-2020

Snel en keurig verzonden. Levering van een kwaliteitsproduct voor een scherpe prijs. Overzichtelijke webshop met een zeer ruime keuze. Een aanrader.

mar 01-10-2020

Het is dat ze een cijfer moeten hebben maar zelfs de 1 verdienen ze niet
Je maakt er afspraken mee die ze niet nakomen leveren het verkeerde en is nu al zover dat ze gewoon niet opnemen.
Kan je gewoon niks mee en raad het zeker niet aan
Officiele reactie van Winparts.nl 02-10-2020

Beste,

Bedankt voor uw feedback. Excuses dat u onze service op deze manier ervaren hebt.

Helaas lukt het mij niet om uw order terug te vinden aan de hand van uw gegevens. Zou u mij uw ordernummer willen mailen via support@winparts.nl, naar aanleiding van deze review?

Zo kan ik met u mee kijken en het mogelijk voor u oplossen.

Troost 28-09-2020

Heb op 22 september 1 schokbreker besteld, het is nu 28 september en nog steeds niets ontvangen, terwijl op de site staat dat hij op voorraad is.
Wel wat jammer kan al een week niet met de auto rijden want schokbreker is gebroken.
Officiele reactie van Winparts.nl 29-09-2020

Goedemorgen,

Bedankt voor uw feedback. Wat vervelend om te lezen dat uw bestelling tot op heden nog niet geleverd is. Excuses hiervoor!

Helaas lukt het mij niet om uw order terug te vinden aan de hand van uw gegevens. Zou u mij daarom uw order nummer willen mailen naar support@winparts.nl, naar aanleiding van deze review?

Zo kan ik nagaan wat er mis gaat en het mogelijk voor u oplossen.

Alvast bedankt!