Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1099 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Jeroen 29-12-2020

Ik heb 2 identieke setjes lampen besteld. Kreeg eenmaal wat ik besteld had, maar daarnaast een foutief setje waar ik niets aan heb. Gaat om lampjes van 2 euro dus meer moeite om terug te zenden dan de moeite waard is. Maar het hoort natuurlijk niet.
Officiele reactie van Winparts.nl 04-01-2021

Goedemorgen Jeroen,

Dank voor uw review. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat u verkeerde producten van ons ontvangt! Heeft u hierover al contact opgenomen met onze klantenservice? Als u ons mailt naar support@winparts.nl met foto's (maximaal 2 per mail) van de verkeerd geleverde lampjes, zorgen we dat het wordt opgelost :-)

Bianca

Rico 29-12-2020

Voordelige prijzen en volgens afspraak de volgende werkdag geleverd. Dat heb ik wel eens anders meegemaakt met auto onderdelen. Ik koop hier volgende keer dus weer.

Jos 29-12-2020

Overzichtelijke webshop, met prima werkende 'pasgarantie' voor onderdelen middels kentekeninvoer.

Rein 29-12-2020

Uitgebreid assortiment met A-merken voor een concurerende prijs. Makkelijk onderdelen zoeken via Kenteken nummer. Snelle en betrouwbare levering

peter 29-12-2020

ruitenwissers besteld. Duidelijk site, redelijk goede prijzen t.a.v. andere aanbieders en ook nog eens supersnel. Hoezo druk bij de post? DHL levert de wissers de volgende dag al :-)
Happy windows

Khemis 29-12-2020

Bedankt winparts
Ik ben erg tevreden over mijn bestelling en snelle levering.
Nog bedankt

Af 28-12-2020

Nette en snelle levering. Alleen jammer dat als je aangeeft en er extra voor betaald om het ‘s avonds te ontvangen het gewoon in de middag bezorgd word. Maar de service is prima

Marc 28-12-2020

Kwalitatief goede producten en makkelijk zoeken op kenteken of auto type.
Snelle levering tegen oké prijzen.
Als een product onverhoopt niet voorradig is krijg je een voorstel voor een goed alternatief, dat is erg handig en heb ik als zeer prettig ervaren

Marinus 28-12-2020

Goede informatie vlotte afhandeling en ook even vragen of je zeker weet dat dit het goede onderdeel is

Esther A 28-12-2020

Snelle levering, duidelijke communicatie en goede kwaliteit producten. Ik ben erg tevreden over de manier van bestellen en ontvangen.

MiriamB 28-12-2020

Ik kon op de website niet de juiste windschermen vinden voor onze camperbus. Gebeld en heel vriendelijk geholpen. Ze snapte mijn verwarring en heeft mij de juiste productcode doorgegeven. Maandags na 17.00 uur besteld, de volgende dag al in huis. En dat met de grote kerstdrukte bij de pakketbezorgers was een grote verrassing. Vandaag windschermen geplaatst. Ging heel makkelijk en blijven goed zitten, ook zonder een gaatje te boren en vast te zetten met een schroef. Erg blij mee!

Dhr. van der Sande 28-12-2020

Alles wat ik tot nu toe besteld heb, is in goede orde ontvangen en op tijd ook nog! Helemaal top!
Als ik iets nodig heb voor mijn auto, of die van mijn vrouw dan weet ik deze site te vinden!

Ad 28-12-2020

ruime keuze, goede prijzen en snelle levering (natuurlijk ook dank aan bezorgers in de drukke kerstperiode)

FPM Smit 28-12-2020

Netjes verpakt, weinig overbodige ruimte. Goed op de hoogte gehouden van bezorgplanning. Fijn dat de bezorgdienst beperkte tijdvakken doorgeeft.

Mario Hanouwer 28-12-2020

goede prijzen en vlotte levering
Goede producten van goedkope merken tot de bekende a merken

Gert Spilt 27-12-2020

Helder en afspraak volledig nagekomen
Ondanks kerstdrukte levering op tijd gehad

Auto onderhoud 27-12-2020

Goede prijs en kwaliteit. Snel geleverd en een goede type beschrijving laat je de passende onderdelen, voor jou specifieke auto, kiezen.
Alle onderdelen zijn goed, passend en van goede kwaliteit.

Roy 27-12-2020

Veel keuze voor je auto,
alles wordt op de site gesorteerd na invullen van de kenteken.
Kreeg na bestelling nog een mail na wat de bouwjaar van de auto was ivm nachecken of ik wel de goede onderdeel had besteld.
Ben dus erg tevreden over de auto onderdeel en de service.

Gert 27-12-2020

Bestelling was snel geleverd ondanks de Corona na 1dag. Had dit niet verwacht

Jgm Brent 27-12-2020

Voldoet volledig aan het product hoe het is om schreven is. Ook de levering is optijd zo volgens de afspraak die je ontvangt per mail.

Cps 27-12-2020

Dakdragers besteld, in deze drukke tijd qua pakket bezorging binnen 2 dagen ontvangen. Een pluim!
Keurig pakket met duidelijke gebruiksaanwijzing.
Zeer tevreden!

Rob 24-12-2020

Zoeken op automodel/ bouwjaar of op kenteken: het maakt niet uit je kan toch een niet passend artikel ontvangen (ook bij zoeken op kenteken vind ik verschillende merken met verschillende maten) en als je niet op kenteken hebt gezocht moet je zelf de retourkosten betalen.

Remco 24-12-2020

De site is goed te doorzoeken, het assortiment is groot, de spullen worden snel geleverd, tegen een redelijke prijs. De communicatie over de bestelling is ook keurig verzorgt.

Ronald 24-12-2020

Door de kentekencheck is direct duidelijk of je de juiste onderdelen hebt. Snel geleverd

ctl 24-12-2020

Ruim aanbod van diverse in verschillende prijsklasse geselecteerde onderdelen en gereedschappen.
Duidelijke levertijden.
Passende producten van goede kwaliteit