Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1097 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

fer 05-01-2021

goed snel en betrouwbare onderdelenshop,
goed passende en werkende onderdelen bij twijfel goed contact en advies
al jaren trouwe klant.

Jurre storre 05-01-2021

Ik vondt dat ze mij erg goed hebben geholpen. Vooral toen er een kapot onderdeel binnen kwam. Ik belde simpelweg naar winparts en ik kreeg een nieuwe! Zonder gezeur!

Hi Jurre,

Bedankt voor uw review. We zijn blij dat u voor Winparts heeft gekozen! Fijn te horen dat u nu wel het juiste onderdeel heeft mogen ontvangen. We hopen dat deze naar wens is! Mocht u nog vragen hebben over het product kunt u altijd onze klantenservice even aanhaken. Hopelijk tot snel! :-)

Gerard Blokvoord 05-01-2021

De shop van Winpartsnl ziet er duidelijk en verzorgt uit. De gebruiksvriendelijkheid is goed en duidelijk omschreven en het product wordt keurig binnen de afgesproken tijd geleverd.

Ernst 05-01-2021

Goede site zodat je het gewenste product snel vindt. Goede prijs. Snelle levering. Alles volgens afspraak gegaan. Ik kan WinParts aanbevelen.

Gino 04-01-2021

Olie besteld tussen kerst en oudjaar. 1 dags levering...supersnel geleverd via DHL zeker in deze tijden.

Colson stal CJC 04-01-2021

Perfect bedrijf, duidelijke site waar je snel je artikelen kan vinden.
Daarnaast snelle levering.
Maar meest belangrijke, het paste super goed in de XC 90 Volvo.
Dit bedrijf is een aanrader !!

Eric Enait 04-01-2021

Ik wil Winparts een welverdiende en een uitmuntende beoordeling geven met een cijfer 10+ ik raad een ieder aan om bij winparts te bestellen! Ze bieden het grootse assortiment voor het minste.

Ik bestelde voor ons 2de auto een accu voor mijn Peugeot 206, overal waar ik keek op het internet was ik tussen 90 tot /154 euro en moest ik nog 5 a7 dagen wachten .

Ik bestelde de accu wij winparts helemaal uit Groningen, woon zelf in Amsterdam ik had het de dag erna , zo als besproken en geleverd aan huis! Tot aan de voordeur. En dat in de week van Kerstmis en oud op nieuw!

De bezorging was ook een 10+ waard vriendelijke chauffeur en zeer klantvriendelijk net als bij Wnparts.

Ik wil jullie bedanken voor goede service

Eric Enait

Hi Eric,

Bedankt voor uw leuke review en positieve beoordeling! We zijn blij te horen dat u zo tevreden bent over onze services. Onze medewerkers zijn zo vriendelijk, omdat we altijd met ontzettend leuke klanten mogen werken en u was daar geen uitzondering op! :-) We hopen u nog vaak van dienst te mogen zijn in 2021!

Cedrick 04-01-2021

Hele snelle en goede levering, wat ik had besteld zag er goed uit en werkt goed naar toe behoren.

Fijne site!!

Daniel 04-01-2021

Ik heb veel online auto-onderdelen sites geprobeerd maar deze is echt mijn favoriete. Heel duidelijk en overzichtelijk met de juiste onderdelen gelijk in de lijst wanneer je het kenteken invult. Je word zelfs gemaild als je het fout en niet de juiste onderdeel heb gekocht met het ingevoerde kenteken. De prijs is ook prima en wanneer het in voorraad is gewoon de volgende dag bezorgd.

Hi Daniel,

Bedankt voor uw leuke review en positieve beoordeling. We vinden het erg fijn te horen dat u tevreden bent over onze services. Daar doen we het voor! We wensen u veel plezier met de bestelde onderdelen en hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!

Kathy 04-01-2021

Hele fijne website waarop je duidelijk jouw onderdeel kan vinden Snelle verzending.

Mansour 04-01-2021

Snelle levering, goede prijs en boven al telefonisch contact mogelijk om advies te vragen en/of vragen te kunnen stellen. Tevens de laatste was heel vriendelijk en duidelijk ook.

Jan-Ger Werkman 04-01-2021

Product was goed omschreven en werkt zoals beloofd. Levering ging heel snel ondanks Corona. Ik ben echt heel tevreden over het geheel en zal het zeker aanprijzen.

jelle 02-01-2021

Gemakkelijk op kenteken bestellen en snelle levering.
Grote keuze uit verschillende merken, dus jouw gewenst merk zit er eigenlijk altijd wel bij.

henk 01-01-2021

super snelle levering ondanks alle drukte toppie ga zo door fijne jaarwisseling

Gerard 01-01-2021

Geleverd wat besteld is. Product werkt goed.
De status van de bestellig had iets duidelijker gemogen.

Math 01-01-2021

Heel duidelijk om onderdelen van mijn sportage te bestellen, het past allemaal!

Erwin Z 01-01-2021

Goede levering en snel. Bij de nieuwere auto's ook de juiste onderdelen ontvangen. Bij de oudere types blijft het afwachten maar dat is bij iedere leverancier

Eddy Smeenk 01-01-2021

Snelle levering ondanks drukke tijden voor online winkels. Vandaag besteld morgen in huis. Duidelijke website met goede instructie video’s. Kwaliteits producten

Maarten 31-12-2020

Heb hier al meerdere malen onderdelen besteld,altijd de juiste gehad,als winparts zelf twijfel heeft bij de juiste onderdelen laten ze dit keurig weten via mail(om eventueel telefonisch contact op te nemen).na telefonisch contact wordt dit dan ook perfect afgehandeld.
Zeer tevreden!!!

Boy 30-12-2020

Nadat ik er erachter kwam dat de ruitenwisser die ik had besteld niet paste heb ik gelijk gemaild. Nadat kort erna kreeg ik een mailtje met een voorstel voor een andere wisser die wel past. Na alleen het prijs verschil betaald te hebben word de goede alsnog gestuurd en mocht ik de niet passende houden om iemand anders blij mee te maken.

Jan 30-12-2020

Ik kwam de shop toevallig tegen, en vond meteen wat ik zocht. Het product besteld, 2 dagen later had ik het in huis.Snel en goed.

Jan 30-12-2020

Gewoon vakkundige hulp daarnaast klant vriendelijk, de beste provider die je kunt bedenken

Rosink 30-12-2020

Het was makkelijk het juiste onderdeel bij de auto te vinden en erg snel goed verpakt geleverd.

Roelof 29-12-2020

Goede service veel op voorraad wordt netjes op de hoogte gehouden als er iets is met m’n bestelling

Josca 29-12-2020

Handige website, makkelijk om alles snel te vinden en te bestellen.
Super snel geleverd