Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1098 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

??? 29-01-2021

we hebben al eerder een onderdeel besteld wat toen net als nu snel en goed geleverd werd. het is makkelijk te vinden door je kenteken in te toetsen waardoor de onderdelen voor de auto te vinden zijn.

Rene 29-01-2021

Levering laat soms te lang op zich wachten ,Onderdeel nog niet ontvangen) winparts twijfelt aan de juistheid van bestelde onderdeel, goede zaak, direct via account hierop reageren werkt niet , uiteindelijk weer bellen (lang in de wacht) om door te geven bestelling kan doorgaan , al met al weer een extra dag vertraging , lastig voor een schadebedrijf welke een afspraak met zijn klant heeft , verder is de WP site overzichtelijk en ruime keuze , hoewel sommige onderdelen worden op kenteken niet getoond die vind je alleen via zoeken.

Erwin 29-01-2021

Ik heb nog steeds niks ontvangen, al gemeld bij winparts maar niks weer gehoord. Wel betaald.

HBE 29-01-2021

Fijne website, helder en overzichtelijk. Onderdelen zijn goed geprijsd en vergeleken met een leverancier die hoge kortingen geeft zijn jullie nog goedkoper. Ik koop voortaan bij jullie! Nog een voordeel is de snelle levering en goede verpakking.

Marianne 29-01-2021

Site bied goede producten tegen een scherpe prijs aan. Ben erg tevreden over de zoekfunctie van de site! Alles bij de hand voor je eigen auto.

Joke 28-01-2021

Had in een mum van gevonden wat ik zocht . Goede kwaliteit prijsverhouding. Snelle levering, goede service. Top

Patrick 28-01-2021

Op zich was de levering correct. Echter de 24 uur vermeld op de site word veelal niet gehaald.
En de bestelling bestond uit 2 separate leveringen.
Dit is niet handig als je voor een klant en auto moet maken.
Winparts inderdaad goedkoper maar volgende keer weer gewoon naar mijn eigen grossier.

Raymond 28-01-2021

Betrouwbaar adres en doen hun best om producten snel en goed te leveren. Lukt niet altijd maar dan krijg je snel bericht dat het een dag vertraagd is. En dan is het er ook. Anders zoeken ze contact.

Bob 28-01-2021

Duidelijke omschrijving op de website. Snelle en nette levering. Zal zeker nog een keer bestelling plaatsen.

Olaf barger 28-01-2021

Bij twijfel werd er gebeld of het de juiste product was super op naar de volgende onderdelen dit jaar

Danny 28-01-2021

Duidelijke en uitgebreide website, snelle bezorging en een uitstekende retourservice!

John 28-01-2021

Dit was de enige webshop voor automaterialen die alle artikelen die ik nodig had op voorraad had. Althans, zo stond het op de website vermeld. Toen ik enkele werkdagen later naar de status van de bestelling keek, kon ik daar uit opmaken, dat tóch niet alles op voorraad was, want bij één artikel was nog geen duidelijke status vermeld. Omdat de volgende dag geleverd zou moeten worden, en omdat de status van mijn bestelling eind van de middag gewijzigd was naar "gereserveerd" heb ik gemaild om te vragen of het allemaal ging lukken op tijd. Hier kwam pas enkele dagen later een reactie op. Maar de bestelling is wél op tijd geleverd, dus dat is positief! Blijkbaar wordt de status van een bestelling niet altijd direct bijgewerkt op de site, waardoor deze verwarring eventjes ontstond. Al met al ben ik dus dik tevreden over de afhandeling! En ik weet nu, dat ik niet te veel af moet gaan op de status van een bestelling....

Alex 28-01-2021

Goede kwaliteit en ondanks dat het bestelde niet op voorraad was toch snel geleverd.
Top en ga zo door,

wilco 27-01-2021

vond het erg slecht dat je 28 dec spullen besteld dat het pakket zoek is pas 3 weken later je spullen hebt kost mij aardig geld om deze periode een auto te lenen van vrienden en bekende .
maar me bestelling is nog niet compleet 6 feb. komt het maten set als het goed is .

P. kleijsen 27-01-2021

Duidelijke omschrijving van artikel op de website en daardoor eenvoudig te kiezen.
Prijs / kwaliteit verhouding is prima.
ruime keuze.

Ben S 26-01-2021

Ik kan niks negatief bedenken. Duidelijke site, digitale bon, ondanks drukte bij vervoerders in twee dagen geleverd, goed verpakt.., product zoals omschreven ,past en werkt. Ik geef geen tien omdat ik dat overdreven vind ...maar had gekund

Foppe 26-01-2021

Winparts niet de goedkoopste maar wel vlot met leveren.
Verder goede service als er eens wat verkeerd gaat lossen ze dat goed op.
Service is vele malen beter als die concurrent uit berlijn

Michel 26-01-2021

Ruitenwissers voor Suzuki S-cross besteld. Is een special model. Winparts had deze op voorraad (Valeo Silencio). Besteld en binnen 2 dagen geleverd. Zelfs een controle mail of ik wel de goede besteld had. Er zijn immers veel varianten. Makkelijk gemonteerd, geen waas meer in de regen en natuurlijk goedkoper dan via de dealer.

Berry 26-01-2021

Duidelijke shop en op tijd geleverd zoals besteld ondanks de moeilijke situatie
Uiterst tevreden

Frank Buuron 26-01-2021

Een belachelijk slechte service....

Ik bestel een onderdeel wat op de website op voorraad staat echter blijkt later dat dat onderdeel niet op vooraad is.... ik krijg een alternatief aangeboden en ga daar mee akkoord...... en dan ineens 2 dagen later word de order geannuleerd..... het vervangend onderdeel is 30 euro duurder dus dat kunnen ze niet doen! Belachelijk slechte service.... als je op je website toch een onderdeel op vooraad hebt staan en dat blijkt toch niet zo te zij. dan stuur je toch kosteloos het onderdeel op wat 30 euro duurder is? Dat hoeft de klant toch niet te betalen lijkt me!

Ab 24-01-2021

Een foutje maken is menselijk,maar dan nog bijna een week wachten om het onderdeel op te sturen ,is onwenselijk,en bijna schofterig te noemen.

Frits 14-01-2021

De rubbermatten voor mijn Hyundai passen precies en zijn supersnel geleverd.
Alles volgens afspraak en niet duur.

Kees 14-01-2021

Goede duidelijke site echter rubber mat aan passagierskant kwam 1 bevestigingspunt niet uit en levering was 3 dgn later dan beloofd!

Stefan 13-01-2021

Duidelijke internet site, snel en correct leveren van je bestelde spullen voor een giede prijs.

HCCS 11-01-2021

Dit werkt perfect goeie winkel het juiste onderdeel snelle levering.
Ben zeer tevreden