Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1099 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

piet 02-02-2021

goede en snelle levering van de produkten zeer tevreden met dit bedrijf !!!

Robin 02-02-2021

Zeer goede service en snelle levering kreeg zelfs via de mail een montage handleiding toegestuurd van mijn auto zodat het installeren een eitje was.
Echt super!

Maria 01-02-2021

Snel bezorgd heel goed! En snel gemonteerd. En gemakkelijk , wissen prima schoon.

Geen aanrader dit 01-02-2021

Levering duurde 2 maand, dit stond niet aangegeven op de site. Een dag voor de leverdatum kreeg ik een mail met dat de levering nóg een maand was uitgesteld.

Harrie 01-02-2021

Heb kenteken van de auto ingegeven daarbij het onderdeel gezocht en dat was perfect de betaling ging goed en de spullen binnen twee dagen op de mat wat wil je meer en voor goede prijs

René 01-02-2021

Kon snel en duidelijk alles vinden, producten waren zoals besteld geleverd.

J. van Aart 01-02-2021

Duidelijke shop waar het vrij eenvoudig is naar het juiste artikel te zoeken, veel keus, snelle levering, keurig verpakt

Frits 01-02-2021

Super goed geholpen bestelling gauw ontvangen het routenere of omruilen van het product was geen probleem restaurantkosten app teruggestort gekregen vriendelijk snel betrouwbaar en goedkoop en goed geholpen Dankjewel winparts Tot volgende keer

Cindy 01-02-2021

Snelle en goede service, goede producten en ook nog eens goedkoop! Makkelijk zoeken op kenteken, zo weet je altijd of het product geschikt is voor jouw auto.
Heb al regelmatig auto onderdelen hier besteld en altijd naar grote tevredenheid alles ontvangen. Ook al eens producten afgehaald, dat kan ook gewoon 👍
Winparts is wat mij betreft nr 1. om te bestellen als het om auto onderdelen gaat!

Alexander 01-02-2021

Duidelijke en behulpzame website. Weinig klikken nodig voor je het juiste product hebt. Snel en netjes geleverd.

onno 01-02-2021

een Varta accu gekocht voor een heel voordelige prijs. per ongeluk twee keer besteld en kreeg een bevestiging met 2 accu's! met klantenservice gebeld en meteen gereageerd. geld is ook al teruggestort. de accu werd de volgende ochtend al afgeleverd. zeer tevreden.

Eve 01-02-2021

Ik had dringend motorolie nodig en alles is gesloten. Gelukkig winparts gevonden snelle levering en AfterPay. 5 sterren 👍

Roel 31-01-2021

Mooie goede site gekregen van mijn collega, ga altijd naar de winkel om onderdelen te halen maar wegens Corona is alles dicht. Top winkel gaat zeker nog meer bestellen!

Robert 31-01-2021

Ik heb meerdere producten bestelt. Goede keuze, redelijke prijzen en een goede en snelle levering.
bedankt voor de service.

Astrid 31-01-2021

Snel bezorgd! Top ruitenwissers van Bosch, zeker een aanrader. Wat een groot verschil na de wissel, dit was tevens heel gemakkelijk te bevestigen vanwege het klik systeem.

van den Bosch 31-01-2021

Gewoon goed snel geleverd komen afspraak na top dus de volgende keer gewoon weer hier bestellen

Kira 31-01-2021

Ik had dringend nieuwe ruitenwissers nodig omdat die van mij waren afgebroken, vanwege de Lockdown kun je ze nu niet halen in de winkel. Via Google ben ik bij jullie terecht komt en ben zeer tevreden. Duidelijke informatie over het product. Ook heb ik het product zeer snel ontvangen en zal het bedrijf zeker aanraden bij andere!!

Hendrik 31-01-2021

Goede service, redelijke prijzen, snelle levering. Bij telefonische navraag duidelijke antwoorden.

Dennis 30-01-2021

Goede prijzen, snelle levering , groot assortiment en duidelijke communicatie.
Ik blijf hier voortaan me onderdelen bestellen

Mark 29-01-2021

Goede kwaliteit voor een goede prijs. Garantie en ruilen, nooit een probleem. Al jaren goede ervaring met dit bedrijf.

motorolie 29-01-2021

geweldige service en zeer snelle levering (de volgende dag al) SUPER!!
winparts word zeker aanbevolen

K de Groot 29-01-2021

Ik heb al vaker bij deze auto onderdelen webshop besteld en de prijzen zijn redelijk. De bestellingen werden ook elke keer geleverd op de afgesproken dag.

N.M. Swagers 29-01-2021

Ik ben een leek en geloofde mijn buurman toen hij zei dat ik een nieuwe 45V accu moest aanschaffen, aangezien ik tijdens koud weer/ aantal dagen stil staan, met startkabels aan de slag moest. Zie andere review! Al met al ZÉÉR TEVREDEN over WinParts en hoe zij met mij zijn om gegaan. (Heb, denk ik, wel 5 verschillende werknemers gesproken....Ahum) Duidelijke E-mails, goede adviezen, snelle communicatie en prima service aangezien zij geen extra kosten hebben berekend voor het retourneren van een, door mij bestelde, 'verkeerde' accu.
Dankjewel WinParts!
Zal jullie zeker checken als ik in de toekomst weer iets nodig heb!

Roy 29-01-2021

Ik heb meerdere keren besteld om deze site , altijd geweldige service.Snelle verzending

Tom Harskamp 29-01-2021

Altijd de juiste spullen en voor een nette prijs tevens snelle verzending.
Meer kan ik me niet wensen , gewoon ouderwets goed en degelijk bedrijf