Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1098 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Anton Wildeman 11-02-2021

snel, over zichtbaar en zeker aan te bevelen.
goed verpakt en netjes afgeleverd bij de deur.

Piërre uit Akersloot. 11-02-2021

Bestelde spullen binnen 20 uur geleverd is opmerkelijk snel.
Het is ons overkomen 1 week terug met een besteld artikel.
Een 10 met een griffel noemen we dat, topprestatie van Winparts.nl

Casie 11-02-2021

Alle producten waren op tijd aangekomen zoals is beloofd. Echter, ga het niet in de transportdoos proppen, mits er geen vloeibare producten aanwezig zijn. Voorkomt lekken!

Chris 11-02-2021

Na wat speuren voor een onderdeel voor een 24jr. oude Ford Escort, op deze site terecht gekomen. Diverse modellen voorhanden die door de foto's gemakkelijk zijn te vergelijken met hetgeen je nodig hebt.
Keuze gemaakt, de redelijke prijs betaald en bevestigingsmail daarvan ontvangen. Onderdeel netjes verpakt thuis gekregen. Door de winterkou nog niet geplaatst: nu geen opgave of het juist is, maar zo op het eerste zicht accoord. Op deze site kom ik nog wel eens terug voor meer sleutelwerk, prima.

Bert Wielink 11-02-2021

Verschillende keren bij Winparts besteld. De website is redelijk goed. Tot nu toe gaat het met de onderdelen ook goed. Maar 3 sterren omdat de levering tot nu altijd lang tot heel lang duurt. Je kunt alleen dingen bestellen als je totaal geen haast hebt. Helaas gebeurt dat met een auto niet vaak.

De reactie vindt ik erg teleurstellend. Zoals hiervoor aangegeven vaker iets besteld en nog NOOIT een snelle levering gehad. Op dit moment 11 februari wacht ik nog op een bestelling die ik 4 februari heb gedaan. Allemaal onderdelen die op voorraad leverbaar zouden zijn!

Als je als zaak wat aan een review wilt hebben moet je er lering uit willen trekken en geen valse verwachtingen willen wekken. Niet snel kunnen leveren is een kwestie van onvermogen. Een valse verwachting wekken en niet erkennen is een kwalijke zaak.

MArtin 10-02-2021

Via google precies het juiste artikel gevonden op jullie site. En de artikelen zijn keurig en goed verpakt verzonden en conform beloofde levertijd afgeleverd. Super gedaan !

Jos 10-02-2021

Snelle levering , belangrijk waneer je panne hebt , dan kun je geen week wachten op je onderdeel.
Ook de keuze is ruim zodat je kunt kiezen voor goedkoop of duur.

Gijs 10-02-2021

Snel en volgens specificatie voor een goede prijs. Ik bestel hier vaker. Betrouwbaar.

HvdB - Eindhoven 10-02-2021

Voor mijn wagen nieuwe (merk) achterlichten besteld. Omdat ik twijfelde over de pasvorm heb ik telefonisch contact gehad met de helpdesk van Winparts. Daar heeft men meegezocht naar een model met een perfecte pasvorm. uiteindelijk besteld en binnen een paar dagen geleverd. Montage was zeker eenvoudig. een ware upgrade voor mijn wagen! Winparts... een servicegericht bedrijf met de klant centraal. Een aanrader!

Jan 10-02-2021

Snelle reactie op bestelling en correct geleverd. Alleen verzending met DHL is niet ideaal want levering duurt vaak een paar dagen

Martin 10-02-2021

Het is een prettige en overzichtelijke site met goede prijzen en genoeg keuze.

Ozkan demir 10-02-2021

Ik had bougie kabels besteld en mocht kiezen wanneer het zou worden bezorgd tegen een extra betaling en ik koos vrijdag avond

En werd pas zaterdag avond bezorgd dus had er eigenlijk nog steeds niks aan

Dus als jullie iets niet waar kunnen maken bied het ook niet aan en geef de bezorger ook niet de schuld

Dankzij jullie moet mijn auto week later gemaakt worden

Owja had ook olie besteld na een week wachten toch maar geannuleerd en bij olieconcurrent besteld volgende dag in huis. Dus voortaan bestel ik bij olieconcurrent

Geert 10-02-2021

Shop is prima, veel artikelen, snelle levering. Alleen verzendkosten en retourkosten is echt niet van deze tijd. Ik doneer nu 6,50 per bestelling als deze onverhoopt niet past of nodig was.

Chris 10-02-2021

Makkelijk te bestellen, snel geleverd en prima spullen. Ik heb ook ooit gebruik gemaakt van retour én inruil, perfect allebei (als je het geld heb kan je sneller de juiste onderdeel opnieuw bestellen en de verkeerde gewoon retourneren i.p.v. ruilen).

Speed Demon 09-02-2021

Goed tevreden met de auto onderdelen
De klantenservice is ook goed
Er wordt pro actief meegedacht aan alternatieve oplossingen als produkten verkeerd besteld of verkeerd geleverd zijn

Wachttijd op je bestelling meestal 2 tot 3 werkdagen dus ook prima

TomJW 09-02-2021

Fijne webshop makkelijk gevonden dakdragers. Eenvoudig met kenteken de juiste kunnen bestellen. Snel geregeld snel betaald en ondanks de drukte bij de bezorgdiensten na 1 dag vertraging netjes bezorgd. Wat me enigszins tegenviel is het uitzoeken hoe alles in elkaar gezet moest worden, maar het is gelukt dankzij een eenvoudige maar duidelijk omschrijving.

Bert Enschede 09-02-2021

Prima.
Duidelijke website en de prijs is zeer gunstig.
Netjes verpakt zonder te grote dozen.
En netjes op tijd geleverd ondanks de drukte.
Volgende keer kijk ik eerst bij Winparts

Fred van t Padje 09-02-2021

Prima afhandeling van de order, snelle levering goed verpakt tegen een gunstige prijs.

Edo 09-02-2021

Makkelijk zoeken door middel van kenteken invoer, levering is altijd keurig netjes op tijd en spullen zijn goed verpakt.

Gabriel 09-02-2021

Ik heb automatten gekocht bij deze webshop. Bestelproces was super makkelijk dat kwam voornamelijk door dat je je auto kenteken kan invoeren om te checken dat het bij elkaar hoort. Verzending was ook helemaal top. Al met al super tevreden en zeker een aanrader!

Arno 09-02-2021

Goede levering van de bestelling en netjes verpakt .
Op de bestel pagina duidelijke beschrijving van de artikelen.

Tino 09-02-2021

Eerst via een andere webshop een accu besteld (dom!) welke helaas niet snel leverbaar was. Vreselijk onbeschoft behandelt door de betreffende klantenservice en uiteindelijk de order geannuleerd. Daarna bij Winparts een accu besteld na contact met de Winparts klantenservice. Wat een verademing is dat!! Vriendelijk, behulpzaam en afspraken nakomen, heerlijk! Het product is hetzelfde maar de service en klantvriendelijkheid maken een wereld van verschil!

HenK 08-02-2021

Supersnelle levering. Ik heb rubberen matten voor mijn wagen gekocht en deze passen prima. Ben blij met de matten en de snelle levering.

J 08-02-2021

Goede prijzen, goede service, vriendelijk personeel en een duidelijke website. Leveren altijd op de afgesproken datum en zijn duidelijk in wat je van ze kunt verwachten.

Productaanbod is uitgebreid en prijzen zijn zeer concurrerend en zeker goedkoper dan de automaterialenzaak om de hoek.

Michel 08-02-2021

Super snel afgehandeld wat jammer is dat DHL
de vervoerder roet in het eten gooit slechter dan slecht

Winparts goed werk de paketverzorger drama