Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1099 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Walter van Doorn 18-02-2021

Heb een set ruitenwissers en ruitenwisser vloeistof gekocht. Ondanks de run op de vloeistof, werd alles de volgende dag geleverd.
Met het invullen van je kenteken, weet je zeker dat de wissers passen, dat is erg fijn.

Overzichtelijke site, scherpe prijzen en snelle levering. Niet m'n eerste bestelling en zeker niet de laatste.

Piet 18-02-2021

Snel antwoord op mijn vraag en de bestelling was super snel en netjes verpakt geleverd.

René B. 18-02-2021

Scherpe prijs, snelle levering, top product(en). Het installeren was wat gepriegel, maar met de hulp van wat gereedschap is ook dat goed gekomen ;)

Marcel 18-02-2021

Super erg tevreden alles op tijd binnen wat aangegeven stond

Ga hier zeker meer bestellen

Edith 18-02-2021

Ik kwam toevallig op de website. Bestelling ging prima en werd snel geleverd

Willem dorst 18-02-2021

Alles is goed te over zien van wat ze hebben en als je besteld word netjes op tijd en goed verpakt geleverd

Ad 17-02-2021

Al enkele keren besteld en snel en zeer goed verpakt aangekomen, duidelijke webshops.

BG1965 17-02-2021

Carpoint 306577 Anti-ijsdek met magneten 285x150cm zeer goede en makkelijk te gebruiken ijsdek
Magneten werken goed, ook zij er nog twee flappen die je tussen het portier en de deurstijl kunt klemmen
Alleen prijs is niet concurerend bij andere aanbieder 20% goedkoper gezien, gebeld maar men geeft geen laagste prijsgarantie

Vd berg 15-02-2021

Duidelijke site ,kom en shop er graag. Aanrader boor andere en produkt net geplaatst en zoals ik had verwacht werkt het perfect,ik zeg top en tot de volgende maal.

Mvg rvd berg.

H.langeweg 15-02-2021

bestelling was rap binnen keurig verpakt door de brievenbus .maar ik heb de verkeerde besteld dus zo direct de goede bestellen omruilen is simpel zag ik dus komt vast goed

AWdH 15-02-2021

Eenvoudige wijze van bestellen, overzichtelijke website en relatief snelle levering (gedurende het proces tussen bestellen en leveren waren het koude en glibberige weersomstandigheden, waardoor levering logischerwijs niet direct plaats kon vinden).

terpstra 15-02-2021

uitzoeken onderdeel op kenteken werkt perfect. snelle levering en scherpe prijs, maken het aankoop proces af

Ard Quak 15-02-2021

De bestelde artikelen werden op de gestelde datum geleverd en deze waren netjes verpakt en inderdaad de middelen die besteld waren

Sluijsmans 15-02-2021

Toevallig gekozen, maar goed bevallen. Makkelijk en snel op kenteken zoeken. Aanvullende mail was overbodig, zaaide twijfel. Snel en goed verzonden. Prima product.

Hella 14-02-2021

Ik heb een auto hoes gekocht, eerst gebeld, er werd gezegd, er zit elastiek aan de onderkant dus kan niet van de auto afwaaien. Dat klopt niet, hij waaide er gelijk af. Ik heb de haken van de oude hoes eraan gezet die aan de wielen vastgezet worden en nu is hij prima. Jammer dat die er niet aan zaten, de hoes is verder prima.

renier drossaerts 14-02-2021

de snelle en correcte levering zijn beslist aan te bevelen jammer dat de levering bijna 10 euro moet kosten maar dat zal wel landelijk zijn !

Willem 12-02-2021

Lekker makkelijk ,voer je kenteken in en..Hoppa
Alle onderdelen voor je auto

Zeer vlot met verzenden en doen niet moeilijk om iets te ruilen mocht het niet passen.

TOP BEDRIJF!!

Gerard 12-02-2021

Levering snel afgehandeld. Alleen bleek er een verkeerd filter geleverd te zijn. Na melding zonder probleem een nieuw goed filter geleverd.

cw 12-02-2021

goede en snelle levering en niet te duur, en ik wordt goed op de hoogte gehouden van de levertijd en het artikel voldoet aan mijn verwachtingen

Said_abarni 11-02-2021

Goede winkel alleen bij het bestellen kan je geen kortingcodes gebruiken als je klarna betaling wil doen

Gerd 11-02-2021

Top service,
makkelijk te bestellen dmv kenteken invoer.
Netjes en snel in geleverd.
Goede kwaliteit /prijsverhouding.
Ik zeg doen!

G.van den Bosch 11-02-2021

duidelijk en goed leesbaar goed verzorgd en jullie doen wat je beloofd prefect ga zo door hartelijk dank.

Rob 11-02-2021

Er is een duidelijke site, hanteren goede prijzen en zorgen voor snelle levering.

Devadevo 11-02-2021

Netjes dat gecheckt werd dat de 2e ruitenwisser niet bij 1e kenteken hoorde...was in dit geval bewust

Zuid holland car works 11-02-2021

Ik bestel vaker laatste paar kentekens paar honderden euros aan uitgegeven maar de achterlicht laatste x wat ik heb besteld alleen de buitenkant gekregen en niet de binnekant nu moet ik hem trg sturen en nog verzendkosten ook betalen volgend x lekker op een ander site proberen en ook mijn klanten daar heen halen dan maar