Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1099 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Marcel 25-02-2021

Veel keuzemogelijkheden op de site met prima prijzen. De wieldoppen waren, zoals beloofd, razendsnel geleverd en ze waren soepel aan te brengen. Een aanrader!

Harry 25-02-2021

Het bestelde ontvangen zoals afgesproken op de volgende dag na besteldag. De wieldoppen zien er fantastisch uit. Goede instructie op zowel doos als ook te vinden op de website. Van mij een dikke negen (9). Omdat er altijd nog verbetering mogelijk is.

Eric 24-02-2021

Fijne gebruiksvriendelijke site, spullen zijn gemakkelijk te vinden en de prijs is erg concurrerend

Marcel 24-02-2021

Duidelijke site supersnelle levering. Alleen jammer dat het onderdeel bijna net zo duur was als het onderdeel zelf. Dit had eventueel ook als brievenbus pakket verzonden kunnen worden. Als de winkels gewoon open waren had ik het toch zelf bij een winkel gahaald.

E. 24-02-2021

Duidelijke website en snelle levering van bestelde spullen. Handig dat je je kenteken kunt invullen zodat je alleen die dingen ziet die bij je auto passen.

Nicky 24-02-2021

Kenteken ingevuld, ruitenwisser ontvangen. Blijkt niet de goede te zijn, nu zijn van de armhouder 2 pinnetjes afgebroken. Je merkt pas na het afbreken dat het niet past; je gaat er immers van uit dat het product passend is aangezien je je kenteken opgeeft. Nu bij de dealer laten maken, extra kosten € 50. Geen enkele reactie ontvangen van Winparts, slechte afterservice

eddy 24-02-2021

top snel in huis hellaas 1 verkeerd item dus die gaat nog retour voor derest niks te klagen goede prijzen

Wr 24-02-2021

D.M.V. het invullen van mijn kenteken snel het juiste onderdeel gevonden. Op tijd bezorgd dus erg tevreden.

Ronald Achmed Verwey 23-02-2021

Ik ben onder de indruk van de professionaliteit van de werknemer van Winparts die ik gesproken heb.
Bestelde een onderdeel voor een Mitsubishi uit Thailand, rijdend in Zuid Amerika en kon zodoende niet op combinatie kenteken en vinnr bestellen. Ben zeer snel geholpen en had het onderdeel de volgende dag bij de verscheper en 4 dagen later in Suriname.....Chapeau

Paul Aldenhuijsen 23-02-2021

zeer goed advies gekregen en hulp bij bestellen van brandstoffilter voor mijn diesel busje. ..... heeft mij zeer goed en vriendelijk geholpen.

Joop Wolff 22-02-2021

Overzichtelijke webshop, duidelijk en prijstechnisch ook prima in orde.
Makkelijke site om te bestellen, snelle verzending.
Alles wordt netjes bevestigd per mail.

Auke 22-02-2021

Bezorgd op de afgesproken datum. Het is dus mogelijk om in de huidige situatie gewoon je afspraken als bedrijf na te komen.

Miranda Keuren 22-02-2021

Levering vrij snel,helaas paste t niet .Retour gestuurd en snel mijn geld terug gekregen zonder problemen.Goeie service .

Bert 20-02-2021

Prima prijs - kwaliteit en makkelijk keuze te maken.
Snelle levering, snel resultaat.

Jan bos 20-02-2021

Goede service .als je niet zeker bent of je het juiste onderdeel hebt dat voor jou auto past kun je altijd bellen voor hulp en wordt je direct geholpen .
Snelle levering .mijn laatste bestelling kwam regstreeks van de fabriek zodat Snelle levering mogelijk was. Top 👍

Ecw 20-02-2021

Na veel speuren besloten bij Winparts.nl onderdelen te bestellen.
Zeer snelle reacties en snelle levering. Volgende keer zeker weer.

Michiel van Geest 19-02-2021

Snel en goed geleverd ! Goed werk ga zo door ! Geleverde voldoet prima ! Waarom zo veel karakters nodig als het in 1 woord GOED is ?

marcel 19-02-2021

De bestelling van een uitlaat en katalysator super snel afgewerkt. Ook het aangeboden kortingspercentage is een bedankje waard. Ik ben in iedergeval super tevreden!!!!

Ruud Belde 19-02-2021

De accupool adapters zijn snel geleverd maar zijn onbruikbaar vanwege een te kleine diameter.
Misschien is het handig om de diameter te vermelden zodat dit in de toekomst voorkomen kan worden.
Heb nu de accupool klem iets samen geknepen zodat deze strakker om de pool past.
Dit heeft het probleem van een uitvallende motor ook verholpen.

A 19-02-2021

Perfect en degelijk spul goed verpakt en uitstekende afwikkeling , prima communicatie

Toby schuring 19-02-2021

;de site is heet goed alleen ik heb een puntje voor de levering. Ik heb een voorbumper besteld en der zitten kleien beschadiging op want de verpakking is beschadigd tijdens transport.

Ir. Hendrik. C. A. M. Schets 18-02-2021

Levering veel te laat. Is er nog steeds niet. Is al wel betaald. Daar heb ik spijt van . Je moet nooit vooraf betalen , dat blijkt nu weer.

LL 18-02-2021

Super snelle levering! Ik had binnen 1 dag mijn bestelde wieldoppen binnen.

Martin Knoest 18-02-2021

Duidelijke site en snelle levering
Goede prijs/kwaliteit verhouding en ruime keus

GJ de Laet 18-02-2021

Duidelijke webshop. Handig dat je via je kenteken het juiste product kunt vinden. Goede kwaliteit en prima levering.