Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1098 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Patrick Tuller 05-03-2021

Makkelijk onderdelen zoeken op auto/kenteken, veel keuze qua merken/prijs en een snelle levering.

Harry 04-03-2021

Prima website met goede en duidelijke product omschrijving , en 100% pasgarantie bij gebruik van kenteken invoer ! Betaalbare eerlijke prijzen , goed verpakt en supersnelle levering ! Winparts.nl ga zo door , Helemaal Top !!!!!!

Han 04-03-2021

Prima service en snel een klein probleem opgelost.
1 art was verkeerd geleverd en dit is snel hersteld!

WIN -Winparts:) 04-03-2021

Vorige week 2 gasdempers besteld voor de VW Polo van onze dochter, snel besteld en voor een nette prijs, ook snel in huis klasse. Tevreden klant dus, top

Spenkelini 04-03-2021

Goede producten, ruim assortiment. Perfecte service. Retour sturen en omruilen van producten ging snel en goed. E-mail contact verliep goed. Ze zijn betrouwbaar en bieden goede pasgarantie. Ik zou hier zeker nog een keer bestellen. Zeker aan te raden!

Hans 03-03-2021

Snelle levering en super goedkoop en heel goed verpakt super volgende levering is onderweg👍👍🏎

Hans 03-03-2021

Heel helder zoeksysteem, heel heldere bestelinformatie, perfecte bezorging en bovendien heel voordelig.

Peter v D 03-03-2021

Goede site, op kenteken heel gemakkelijk je onderdelen samenstellen en in 2 dagen had ik 't binnen.
Goede snelle service

Dirk 03-03-2021

Heel goed. Erg vriendelijk en super service.
Geen op of aanmerkingen.
Ik ben zeer tevreden!

Mieke van Hees 03-03-2021

Ik geef een 1 omdat ik het te gek voor woorden vind, dat ik en de verzendkosten moet betalen om het product geleverd te krijgen, en omdat het geleverde niet de goede maat had en het retour moest, ook daar de verzendkosten voor moest betalen, dit heeft me totaal zo'n € 14,00 gekost.

PIETERPost 03-03-2021

Alles op tijd geleverd. Helaas een onderdeel wat volgens de site voor mijn auto was bestemd, maar helaas kwam het niet overeen met het OEM onderdeel.

Netjes terug gestuurd en mijn geld terug gekregen. Helaas moeten de retourkosten voor eigen rekening genomen worden.

Pdekker95 03-03-2021

Kwa prijs aan de hoge kant dan andere webshop bij sommige producten maar levering gewoon goed.

Retourneringen werken ze ook snel af

Martin 03-03-2021

shop heeft blijkbaar erg veel op voorraad, alsmede een goede logistieke organisatie die een snelle levering mogelijk maakt .

Fred van der Pennen 03-03-2021

Telefonisch contact gehad, men heeft mij zelf gebeld omdat men twijfelde of wel de juiste automat
besteld was. Het bleek inderdaad de verkeerde te zijn ! Het werd direct gecorrigeerd. De volgende dag
lag het pakketje voor de deur ! Zeer correct bedrijf !

Cliff 03-03-2021

Deze shop is zeer goed in afhandeling van bestelde onderdelen en snel bezorgt
Bestel meestal mijn auto onderdelen bij winparts

Mark Andrew 02-03-2021

In vergelijking met andere grote onderdelen webshops heb ik deze als zeer prettig ervaren. Niet de goedkoopste maar wel competitief en je krijgt snel het product dat je hebt besteld met goede communicatie. Niet een onaangekondigd vergelijkbaar product zoals bij andere vaak gebeurt..... ik noem geen namen.

RonaldH 02-03-2021

Als hobby sleutelaar koop ik regelmatig voor diverse auto's onderdelen voor een beurt of reparatie. De functie voor het controleren van de onderdelen op kenteken van de auto is hiervoor onmisbaar.
De voorraad en levertijd is prima op orde evenals de voortgangsberichten via e-mail.
Goede site, prettig winkelen. Kom al geruime tijd bij Winparts en zal dat blijven doen.

Marcus 01-03-2021

Goede en duidelijke informatie van artikelen./- pridukten. Website overzichtelijk. Snelle levering. Goede prijs /- kwaliteit verhouding. Goede kortingen en aanbiedingen!

Service 28-02-2021

Goede service bij niet passend filter automatenbak, vervangingsfilter zonder moeilijk gedoe ontvangen.

Ton 27-02-2021

Goede omschrijving van de vele producten waarbij de prijzen scherp zijn. Daarbij een vlotte verzending

Alice 25-02-2021

Snelle levering en goed kwaliteit.
Moet alleen nog even kijken als de zijwindschermen passen op de polo😄

Richard 25-02-2021

Goede spullen goede kwaliteit en betaalbaar volgende keer bestel ik hier weer

marcel 25-02-2021

Makkelijk en via kenteken alles in 1 x goed kunnen bestellen, alles pastte meteen en de suto is weer helemaal in orde

Dennis de la Rambelje 25-02-2021

Tot nu toe altijd mijn onderdelen bij winparts besteld. Prima keuze en priis/kwaliteit. Netjes verpakt en snel verstuurd. Zelfs bij afhalen altijd vriendelijk personeel.

C. De Wagter 25-02-2021

Kwaliteitsmerken met een complete zoekgids. Track-info was heel precies. Ontvangen product was feilloos.