Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1097 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Emil Boonacker 16-03-2021

Winparts heeft een snelle service en goede prijzen. Ideaal voor de man die het zat is de hoofdprijs te betalen bij de gevestigde auto onderdelen handel. Ook zijn de bezorgkosten gering. De website kan nog wel wat beter voor apple gebruikers.

H.v.d.Berg 16-03-2021

Ze hebben een duidelijke webside met een ruim aanbod. De prijs-kwaliteit verhouding is goed.

Riet 16-03-2021

Met opgave van het kenteken ruitenwissers ontvangen. Zelf erop gezet, paste perfect!

Piet Mill 16-03-2021

Ruim assortiment, redelijke prijzen en goede ervaring met eerdere bestellingen.

kuppen 16-03-2021

gelijktijdig bestelling geplaatst bij winparts.nl en bij autoparts
bij winparts.nl komt de bestelling 2dagen later ( was wel op voorraad)

Frank 16-03-2021

Als je ouder ben moet je heel lang bij de agenda tikken tot je je geboorte datum kan aan klikken.. Heel slecht geregeld!!! Dat zou je in principe gewoon in moeten kunnen typen in plaats van tikken tot je een ons weegt.. En als het vast loopt mag je weer opnieuw, maar spullen en levering is top

DS 16-03-2021

Veel auto onderdelen komen uit Duitsland en vaak duurt het enige dagen voordat je het in huis hebt. Bij Winparts waren de onderdelen snel geleverd en dat is erg prettig als je erop zit te wachten!

Herb 16-03-2021

Perfect, alles volgende dag in huis. Winparts alle volgende onderdelen gewoon bij jullie. Had hiervoor bij autodoc besteld, wat een drama is dat. Gewoon Winparts volgende dag gewoon in huis. 👍

Wim ter Haar 16-03-2021

Gewoon een no nonsens winkel ,duidelijke product omschrijving ,goede prijs ,snelle levering .
Wat wil je nog meer ..

Jan 15-03-2021

Groot assortiment tegen zeer scherpe prijzen. Waarschijnlijk de beste prijs van Nederdand voor particulieren. Ook mooi dat de winparts in het noorden van het land zit. Goed voor de werkgelegenheid daar. Versturen doen ze binne 48 uur. 1 werkdag zou beter zijn maar je kunt niet alles hebben. Al met al koop ik graag bij ze

Gosse 15-03-2021

Wat ik minder leuk vind aan Winparts.nl is, dat als goederen, volgens de site, op voorraad zijn, ik des ondanks nog 2 of 3 dagen moet wachten op de levering. (dit staat dan onder het kopje levering) Dat is wel eens frustrerend, ook al begrijp ik dat de goederen uit het buitenland/magazijn moeten komen. Als op de site staat, vandaag voor 16.00uur besteld is morgen geleverd en dan onder het kopje "levering" staat word over 2 dagen geleverd.. Of wordt overmorgen geleverd..

Verder vind ik Winparts.nl een geweldige (online) shop. Kwalitatief goede producten tegen een goeie prijs. En de telefonisch denken medewerkers mee, als je vragen hebt.
De webshop is verder goed overzichtelijk.

Tevens vind ik het fijn dat onder normale omstandigheden ik bij de shop kan afhalen.

Hans Folmer 15-03-2021

Winparts' logo en webshop is prima herkenbaar en overzichtelijk.
De presentatie van het assortiment is overzichtelijk en van goede foto's voorzien.
De bestelprocedure is makkelijk evenals de ruime betalingsopties.
Informatie over het bezorgingsstraject en de verwachte aflevering zijn accuraat en snel.
Kortom , een aanrader voor iedereen die accessoires voor zijn auto o.d. zoekt.

jezien 15-03-2021

ik vind de shop uitstekend veel aanbiedingen en niet duur voor iedere budget

Sebastiaan 15-03-2021

Had iets verkeerd gekregen dus een mailtje gestuurd werd snel beandwoord bleek dus iets verkeerds was gegaan( kan gebeuren) er werd direct een goeie gestuurd snel gehandeld en netjes.
Zeer tevrede met klant vriendelijkheid daarom een 9 der zijn altijd dingetjes die beter kunnen er is nergens een perfect bedrijf

Edwin 15-03-2021

Goede service, ook verder dan nodig. Werd erop geattendeerd dat mijn bestelling voor 2 kentekens was. En kon dat nog wijzigen indien gewenst.

Jimi. 15-03-2021

Mijn keuze kwam uit op winparts omdat hun aangaven de bestelling binnen 2dagen te kunnen leveren. Bestelling kwam in 2 delen binnen. De 1 een dag later al en het laatste gedeelte van de vestelling idd een dag later.

Dus zeer tevreden en het had wat mij betreft ook in 1 zending verzonden mogen worden op de 2de dag.

Kobus 15-03-2021

Het aanbod, de bestelling, de aflevering, de communicatie... Alles was top! Zeer aangenaam shoppen zo. Ik kom absoluut weer terug als ik weer iets nodig heb

Autoservice Bouwmeester 15-03-2021

Zeer slecht met omgaan van klanten producten staan op website als direct leverbaar maar kon 3 weken wachten op levering. En de gemeld leverdatum naar 3 weken werd zelfs overschreden. Dan maar bestelling annuleren. En dan krijg je plots wel snel reactie dat het helaas al is verzonden echter word het terug sturen niet vergoed. En op antwoord is heel lang te wachten. Bestelde regelmatig bij dit bedrijf maar ieder keer andere bezorger post nl / dhl / en nog 1 regelmatig moeten wachten maar 3 weken is de druppel zijn nu goede klant kwijt

Bram 12-03-2021

Prima prijzen en vlotte levering. Aftersales minder enthousiast over tot nu toe, en reageren niet heel vlot.

Leo Karper 12-03-2021

Product snel geleverd, en pas perfect op de achterruit van de auto. Zeker één aanrader. Geleverd door Win-parts

Frans Vink 12-03-2021

Het te wensen product is snel te vinden, voldoet ook aan de specificaties. snel te bestellen.

Roberto 12-03-2021

Goede prijs en zeer snelle levering en is niet van origineel te onderscheiden en past perfect .

TOP

Bart Roest 11-03-2021

Ik had een verkeerde bestelling gedaan en dat werd super snel opgelost door het personeel.

Bianca 11-03-2021

Bestelling werd snel geleverd, alleen jammer dat de vervoerder iets te ruw met de doos was omgegaan zodat die kapot en nat was van de ruitensproeiervloeistof.

Bakker 11-03-2021

Bij aankomst van mijn levering bleek het product niet de juiste. Ik heb uiteindelijk snel een nieuwe bestelling geplaatst omdat ik er vanuit ging ik de levering gratis kon retourneren. Ik kwam erachter dat dit niet zo was en dat ik het retour moest betalen. Ik heb een mail gestuurd dat het mijn inziens heel vreemd is met pasgarantie en gratis ruilen (dus niet retourneren). Er werd niet moeilijk over gedaan en heb direct in de mailbox een retourlabel ontvangen. Uiteindelijk een perfecte oplossing. Ik heb inmiddels wél de juiste ruitenwisser ontvangen en gemonteerd!