Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1099 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Nathalie 24-03-2021

Ik vind dat deze zaak topservice verleent, het bestelde artikel kwam netjes op de aangegeven datum, alleen bleek er door post.nl 1 artikel uit gehaald te zijn...

De doos was opengemaakt, bij aankomst, dus pakketje niet aangenomen, en meteen contact opgenomen met de winkel, over hoe of wat, ze zouden dit uitzoeken, en zo snel mogelijk iets laten weten... volgende dag was het pakketje dichtgeplakt en alsnog geleverd bij de buren???

Ik volgende dag weer gebeld, foto s van de dicht geplakte doos opgestuurd, en toen heeft de winkel mij de volgende dag netjes nieuwe artikel opgestuurd, en zou de rest afhandelen met post. nl!!

Dus super blij dat dit niet zo een lang lopende zaak is geworden!! Top service dus.

Jan wolgen 24-03-2021

Winparts Goede service en altijd de juiste onderdelen echter de bezorging via vind ik laatste tijd niet kloppen zeggen vandaag en komen morgen

Arjen 23-03-2021

Ondersteuning als er iets is met een onderdeel is slecht.
Ik had al meerdere bestellingen gedaan, prijzen zijn prima en levering is redelijk snel.
Maar dit keer had ik ophanging voor de schokdemper voor gekocht en pasten de originele plastic kapjes niet omdat het gat in de geleverde onderdelen een diameter heeft die ongeveer 1 mm groter is.
Het kapje dat het lager moet beschermen ligt er dus los op. Telefonisch contact gehad, ik zou terug gebeld worden na overleg met iemand die monteur is geweest.
Na meerdere dagen niets gehoord te hebben maar een mailtje gestuurd. Waarop ik gevraagd word om foto's. Opgestuurd en na weer dagen wachten krijg ik als antwoord dat de onderdelen de juiste zijn voor mijn auto. Nogmaals gevraagd om een oplossing voor de kapjes, waarop ik - na weer dagen wachten - als antwoord krijgt dat ze die niet hebben en ik maar bij de dealer moet gaan vragen.
Wat zinloos is, want de kapjes - origineel - zijn niet het probleem, er is een probleem met het door Winparts geleverde onderdeel.
Irritant en frustrerend. De volgende keer koop ik mijn onderdelen ergens anders. Mag best wat duurder zijn als ik een ervaring als deze kan vermijden.

Jack 23-03-2021

Snelle levering van automaterialen en door gebruik te maken van invoering van het kenteken worden de juiste automaterialen direct geselecteerd. A-materiaal voor een goede prijs. Door vele automaterialen zelf te vervangen, bespaar je zo veel kosten. mede dankzij door Winparts!

Dahby 23-03-2021

Erg makkelijk om onderdelen te zoeken via kenteken. De prijzen zijn ook erg mooi en de levering was tot mijn verbazing super snel 2e dag geleverd na bestelling in de avond. Ik ben erg tevreden en zou absoluut iemand aanraden om hier wat te bestellen en zelf zou ik ook hier nog eens wat bestellen.

Truus 22-03-2021

Niet naar gekeken, was ook niet nodig.
Zocht een bepaalde maat ruitenwissers voor de voorruit van de auto

Gaby 22-03-2021

Fijne webshop waar je op kenteken kan zoeken, waardoor je de juiste artikelen krijgt te zien. Artikel werd meteen verzonden en hadden het de volgende dag in huis.

Hans 22-03-2021

Onderdeel was makkelijk te vinden en werd snel geleverd en was ook nog betaalbaar.

Rembrandt-etchings.nl 21-03-2021

Betrouwbaar snel en goede service. Telefonisch contact gehad en ben goed geadviseerd. Zoals het hoort

Erik 21-03-2021

17 maart olie besteld voor mijn auto op kenteken 18 maart geleverd gekregen
Op de website werden aangegeven de voor mijn auto geschikte olie OW 30.
Helaas was het de verkeerde olie voor een diesel. ik heb benzine niet mijn fout
Ik mag het product retour sturen maar moet daar voor wel betalen.
Waardeloos voortaan maar weer gewoon naar de winkel meschien iets duurder maar met wel een goede service

Dave. 19-03-2021

Onderdelen van goede kwaliteit, snel en betrouwbaar service. Andere webwinkels kan soms iets goedkoper zijn maar ik heb er slecht ervaring mee.

Rene 19-03-2021

Snelle levering. Goeie prijs-kwaliteit verhouding.
Mooi groot aanbod.
Wel even goed kijken of de producten geschikt zijn voor jouw auto.

willem 18-03-2021

vlotte levering nog geen enkel probleem gehad prima prijs kwaliteit verhouding en duidelijke beschrijving product en waarvoor het geschikt is.

Dick den Boer 18-03-2021

Duidelijke website, waarbij ik heel eenvoudige het juiste onderdeel voor mijn auto kon bestellen. Volgende dag de onderdelen al in huis.
Super

Rinus 18-03-2021

Uiterst tevreden over deze winkel.
Goede duidelijke website waar je kan zoeken op kenteken waardoor de juiste onderdelen.
Duidelijke informatie over verzending en makkelijk te volgen via track en tracé.
Levering op afgesproken tijdstip.

Edgar 17-03-2021

Nu een aantal keer iets besteld. Elke keer top service. Snelle levering, goede communicatie en een duidelijke website

Marchel 17-03-2021

Helemaal top 👍
Altijd alles wat je nodig hebt op voorraad en snel in huis
De website is heel overzichtelijk dus snel gevonden wat je nodig hebt
Daarom een dikke 10 voor deze service!!!
Bij deze bedankt

N.kok 17-03-2021

Snelle levering goed en netjes verpakt.
Eerder besteld daar. Prijs kwaliteit goed genoeg keuze . Een fijne online winkel bedankt winparts

Tonnie 17-03-2021

Ik vind de klantenservice erg traag als je n mail stuurt
En artikel retour gestuurd wat via afterpay liep maar komen nog steeds of ik wil betalen erg triest
Zou fijn zijn als het opgelost word in plaats van kastje naar muurtje gestuurd te worden

Erwin 17-03-2021

Prima levering helaas niet meer nodig door verkoop auto.
Al vaker besteld maar altijd prima producten en een snelle en juiste levering

Jos 17-03-2021

In een woord SUPER. Het geleverde product was niet wat we besteld hadden contact gehad foto gestuurd met wat er wel was geleverd er werd meteen het correcte item opgestuurd.
Super vriendelijk super snel.
Niet twijfelen dit is een hele goede zaak(al vaker bestellingen gedaan nooit problemen mee gehad)

Alicia 17-03-2021

Super! Juiste accu voor juiste kenteken, volgende dag geleverd volgens afspraak 😁

nicolaes 17-03-2021

DE site is goed , de levering valt vies tegen ,levering niet op juiste datum
en een dag later dan afspraak.

Ed 17-03-2021

Prima op tijd geleverd, alleen de mail die kwam om de vraag om het kenteken van de auto vond ik overbodig.

Gerrit 16-03-2021

Alles netjes en op tijd geleverd.
Voor een goede prijs.

Mooie website, dmv intypen kenteken.
Komen de juiste onderdelen naar voren.

Mocht je per ongeluk toch een artikel aan hebben getikt die niet geschikt is voor jou auto, dan wordt dit ook gemeld.