Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1097 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

ZAL DEZE WINKEL AANBEVELEN 06-04-2021

Weer zoals gewoonlijk zeer snelle levering ben zeer tevreden over de verwerking en snelheid van de bestelde artikelen en deskundig advies zee tevreden en beveel deze zaak graag aan bij iedereen perfect.

Roel 06-04-2021

Prima service snel geleverd.
Prima prijs kwaliteit verhouding.
Werd netjes op hoogte gebracht dat er verschillende type en maten remonderdelen op voertuig konden zitten.
Top service.

Nieck 06-04-2021

Door een fout van Winparts kreeg ik de verkeerde lampen. Ik maakte dat duidelijk en moest de oude opsturen. Dat zou gratis zijn, maar ook dat koste verzendkosten Daarna kreeg zonder te vragen andere lampen gestuurd en moest ik bijbetalen! Toen ik een boze mail stuurde was het antwoord:dat ik de "toepasbaarheid" had moeten controleren. Niet dus. het ingevoerde kenteken gaf deze lampen aan. De geleverde lampen waren niet universeel toepasbaar..-ik moest een totaal ander type lamp hebben!!
Vervolgens probeert Winparts handig de schuld bij mij neer te leggen, -praten we vooral niet meer over het gratis omruilen -wat op de site staat -en/of het ongevraagd opsturen van vervangende lampjes zonder dat mijn mening gevraagd word.
Om nog maar niet te spreken over het absurde totaal bedrag wat ik kwijt ben aan Winparts.

Winparts geeft in mijn beleving geen enkel blijk van begrip of oplossingsbereidheid.
Ik heb ook helemaal niets meer gehoord...fijne klantgerichtheid.

Naomi den Blanken 06-04-2021

Prettige en snelle service!
De website is duidelijk, de prijzen zijn goed en de kwaliteit is prima (wat zeker niet onbelangrijk is).

Marcel 06-04-2021

Goede en duidelijke site zeer tevreden. Prijs kwaliteit verhouding goed.al een paar keer wat besteld.zeer tevreden.

Methorst 06-04-2021

Maand geleden een spatscherm gekocht en deze werd 3 weken later pas geleverd, wat denk jezelf wat ik van Winparts denk ?

Rene 05-04-2021

Goede service onderdelen passen perfect alleen bezorgen zou een beetje sneller mogen voor de rest top bedrijf

Mike 05-04-2021

Mega veel auto onderdelen voor een betaalbaar prijs.
Je kenteken invullen en je hebt onderdelen die geschikt zijn voor je auto.

Ben zeer tevreden 👍
Op naar de volgende bestelling 🤩

Chris 05-04-2021

Makkelijk zoeken via ingeven van je eigen automerk naar de passende ruitenwissers. Toch een mail gekregen dat ik mogelijk verkeerde ruitenwissers besteld zou hebben, maar ze waren al onderweg. Bleken toch de goede te zijn.
Scherpe prijzen en snelle levering.

andre stam 05-04-2021

goede service en wat ik bestel wordt snel geleverd.
je kunt ook goed zien of het onderdeel bij jou auto past en je wordt goed op de hoogte gehouden via de mail

Roy van de Riet 02-04-2021

Simpel en makkelijk zoeken naar het juiste onderdeel. Snelle levering! Spiegel alweer geplaatst en veilig op de weg.

Rugen 02-04-2021

Duidelijke, klantvriendelijke webshop. Uitgebreid assortiment en een Snelle levering! Goede service!

tonny 01-04-2021

verkeerde bestelling gedaan even gebeld
heel goed geholpen door de klantenservice en ze hebben alles meteen geregeld.
met 3 dagen het goede product thuis gekregen.

Arjan 01-04-2021

Erg groot assortiment, prijstechnisch zeer interessant, vlotte levering, en goede omruilservice.

bill scope 01-04-2021

scherpe prijzen en vlotte levering en juiste info over de dag van levering
veel keuze in onderdelen

Ron 31-03-2021

Onderdelen zijn makkelijk te vinden en zeker in combinatie met het kenteken.
Ook ontving ik een mail of ik de bestelling nogmaals wilde de checken omdat op mijn kenteken meerdere combinaties mogelijk waren

A. Mout 31-03-2021

Prima na drie dagen geleverd eerst de verkeerde krukas censor voor een schakel auto nu de goede voor een automaat

Stefan Schoutrop 31-03-2021

De site is duidelijk en de prijs en geleverde goederen zijn goed
Alleen hebben ze een te lange levertijd.
Op de site staat voor 5 uur besteld volgende dag geleverd met de producten op voorraad, dit maken ze niet waar.
Zit bijna altijd 3 dagen tussen, is naar mening te lang.
Bij de plaatselijke leverancier kan ik 's morgens voor 11.00 bestellen en dan heb ik normaal nog dezelfde dag. Vertaald naar Winparts moet dit dus echt wel lukken voor 5 uur besteld dag erna leveren.

Arno 31-03-2021

Shop met groot assortiment en goede service.
Enige minpuntje: de configurator (artikelen selecteren op basis van kenteken of handmatig ingevoerd model) laat nog wel artikelen zijn die niet geschikt zijn. In de mail die je krijgt als ontvangstbevestiging van de bestelling wordt dit ook genoemd, met het verzoek bestelling extra te controleren, maar goed voor de particulier kunnen er dan nog steeds onduidelijkheden blijven bestaan. Echter zoals gezegd, de service is uitstekend, dus een uiteindelijk niet passend product heb je binnen 2-3 dagen geruild voor een goede. Desalniettemin zou het verstandig zijn feedback van klanten mbt retouren in de configurator database op te nemen zodat deze alleen maar beter wordt.

Kroon 31-03-2021

correcte en supersnelle levering. duidelijk assortiment en online bestelling ook OK.

Teike 31-03-2021

De bestelling verloopt gemakkelijk en soepel, levertijd is prima, en de prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend.

Benno 31-03-2021

Nette omschrijving en juiste artikel geleverd.. enkel jammer dat de 'vandaag besteld, morgen geleverd' niet op ging.. maar een dag later kwam. Verder eigenlijk niks op aan te merken!

De Boer 30-03-2021

Helaas valt het mij tegen, remschijven + blokken op kenteken besteld. Blokken passen wel maar de schijven niet, zijn te klein en van een ander ouder type auto. Heb noodgedwongen duurdere schijven bij dealer moeten halen om dat het niet langer kon wachten.
Jammer dit, je mag aannemen als je op kenteken besteld dat het dan ook klopt.

Menno 30-03-2021

Goede communicatie, snelle levering en perfect verpakt zonder overbodige extra verpakking.

Bernard 29-03-2021

Goede informatie gekregen over aan te schaffen ruitenwissers. Snelle levering en het past.