Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1098 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Renze 21-04-2021

Makkelijk bestelling in een keer het juiste artikel en snel geleverd volgens fspraak netjes geleverd

Jeroen S 21-04-2021

lang moeten wachten omdat er een onderdelen niet juist zou zijn voor mijn auto wat ik op kenteken besteld had en dus werd aangegeven als niet het juiste voor uw type auto door de medewerker. na veel gemail kreeg ik uiteindelijk een alternatief en dat waren de zelfde onderdelen als ik had besteld??
vervolgens een raam mechaniek en een multiriem besteld waarvan de riem niet juist was voor mijn auto (dit keer geen vermelding) en het raam mechaniek defect werd geleverd (beide geretourneerd in afwachting van WP) waar we na inbouw pas achter kwamen was echt slappe kwaliteit zou niet verkocht mogen worden door winparts.
verder eigenlijk altijd tevreden over prijs kwaliteit en de service

marcel b 20-04-2021

prima site, snelle levering, goed product, alleen het meegeleverde montageplaatje past niet.

Marc 20-04-2021

Winparts site is erg gebruiksvriendelijk en heeft een zeer goede prijs / kwaliteitsverhouding ! Ben erg tevreden !

Berry Steenhof 20-04-2021

Prima sortering ruitenwissers, prijs is goed. Snelle levering en op tijd een seintje wanneer geleverd wordt.
Winparts zeker aan te raden.

Tobo 20-04-2021

Ze hebben geleverd volgens afspraak en het (kwaliteit) product voldeed wat ze hebben beloofd

Jvde 20-04-2021

Deze shop heeft alles wat je zoekt voor de auto. Snelle levering. Het was er zoals omschreven de volgende dag.

Hans 20-04-2021

Ik snap niet dat de spiegel in zo n doos geleverd werden in plaats van envelop met bubbeltjes plastic.

Matthee 19-04-2021

Winparts heeft me nog nooit in de steek gelaten.Prijs kwaliteit en leveringstijd zijn prima.

Marcel 19-04-2021

Snelle levering, goed verpakt. Heb al eerder besteld bij jullie. Topper dus.

Chris 19-04-2021

Product zoals beschreven en snel geleverd. Ruitenwisser paste, zoals verwacht.

Simon 19-04-2021

De windgeleiders zitten netjes spullen waren snel geleverd alleen tijdens transport klein barstje aan bestuurderskant schermpje verder alles goed

Ton 19-04-2021

Geweldig uitgebreide site waar je nagenoeg alle onderdelen voor je auto kan bestellen. Concurrerende prijzen. Snelle levering

TH 19-04-2021

goede prijs kwaliteit verhouding. Makkelijk te vinden.
wel bijzonder dat 2 aparte ruitenwissers goedkoper zijn dan 1 set van 2. Voelt een beetje alsof we erin worden geluisd. Gelukkig had ik het snel door :)

wim 19-04-2021

het is een fijnen webwinkel en snellen afhandeling en binnen 1 a 2 dagen thuis bezorgt mooien site.

Wil 18-04-2021

Alles mooi op tijd binnen. Precies wat ik besteld heb en niet te duur en mooi op de hoogte gehouden

Clara 18-04-2021

Overzichtelijk site. Zoekhulp is super fijn. Diversiteit in merk. Super prijs. Super levering. Was een fijne ervaring.

Peter 18-04-2021

Vriendelijk geholpen en bestellen ging simpel. Snel bezorgd dag eerder dan gepland.

Floris 18-04-2021

Ik kon via kenteken invullen direct filteren op de juiste maat ruitenwisserbladen. Garantie dat het ook past is super en de prijs is ook scherp. Ook de productinformatie zelf is duidelijk, waardoor ik makkelijk kon kiezen welk type ik wilde hebben.

Peter 18-04-2021

Heldere site, makkelijk te gebruiken, snelle levering. Geen ervaring met retouren (ook hierdoor). Top

Susan 18-04-2021

De website is duidelijk en volledig. De automatten die ik heb besteld passen enorm goed in mijn auto. Levering was heel snel en de prijs is ook goed te doen.

Wim uit Mussel 18-04-2021

Heel duidelijke en overzichtelijke site; prijzen zijn erg vriendelijk. Onderdelen moeten nog gemonteerd worden maar dat gaat volgens mij geen problemen opleveren qua 'pasvorm'

Whitney 16-04-2021

Het was snel geleverd dat was heel fijn, het werd de volgende dag meteen geleverd.
Zeker een aanrader

Pieter 15-04-2021

Perfect , gekregen wat ik wilde. , op tijd bezorgd .
Als ik weer wat nodig heb voor mijn auto ,weet ik jullie te vinden.

Daan 15-04-2021

Heldere site, redelijke prijzen, goede service, snelle verzending, gewoon prima