Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1097 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Kobus 29-04-2021

Donderdag avond besteld, vrijdagochtend geleverd, direct een mail na bestelling met de vraag of ik juiste artikel had besteld omdat systeem meerdere opties gaf. Goed geregeld.

louis 29-04-2021

snel, duidelijk en accuraat
vlot geleverd, alleen was de verpakking geopend

Jeroen 29-04-2021

Fijne website, handig dat je op kenteken kan zoeken. Artikel paste perfect. Relatief snel verzonden (en in huis).

Hans 29-04-2021

Ik ontving de bestelde producten binnen 24 uur na bestelling. De bestelde producten waren exact omschreven met duidelijke foto's in de online advertentie.

MJZ 29-04-2021

snelle en tijdige levering met een goede remainder vanwege het auto type van de administratie

erwin 29-04-2021

was erg goed pas garantie werkt heel goed ! levering correct en veel op voorraad

Robbert 28-04-2021

Besteld en twee dagen later geleverd. Prima op de hoogte gehouden van wanneer de levering zou zijn.
Het bestelde was precies zo als verwacht.

Harold 28-04-2021

Super fijn, betrouwbaar prima assortiment / goede prijs betaalbaar / service / snel en compleet geleverd. Had al eerder wat gekocht en kwam dus terug

HPJ Dinnissen 28-04-2021

hebben netjes het probleem opgelost wat zich heeft voorgedaan met het verzenden van de automatjes met dank voor de klantenservice en *** die het heeft behandeld.

Joop Van Der Galien 28-04-2021

Snel geleverd volgens afspraak
En het onderdeel paste perfect
En de prijs was ook goed

Jay 27-04-2021

Remblokken voor en achter waren snel geleverd. De remmen doen het weer goed!

RS 27-04-2021

Gewoon goed, je krijgt wat je besteld en op tijd, goede kwaliteit voor de juiste prijs.

Mulder 27-04-2021

Veel keuze in eerste montage merken.Snelle levering.Goede service.Aantrekkelijke prijzen.

sjaak v ameijden 27-04-2021

snel en vlgns afspraak op tijd geleverd. ruitenwisser defect in doos keurig en snel een nieuwe ontvangen.
Dit is super service van een behoorlijk internet bedrijf.
De website werkt uitstekend en heeft meer dan voldoende zoek mogelijkheden.

Jeffrey 26-04-2021

Fijne webshop, ik bestel er mijn onderdelen al een lange tijd. Goed en goedkoop voor merkonderdelen. De levertijd is ook prima; helaas niet meer de eerstvolgende werkdag. Maar dat is in deze tijden natuurlijk heel goed te begrijpen.

Aris 26-04-2021

Onderdeel was makkelijk te vinden op website van Winparts.nl (met goeie foto erbij)

G.A.P. 25-04-2021

vriendelijke hulp-vakkundig-bereidwillig om te luisteren naar vragen .tel uitleg zeer uitgebreid.

Igor 25-04-2021

Perfect . Werken heel goed. Accu besteld 17.30, morgen 9.30 stond bij de deur. Wat kan nog meer zeggen!!!!

Wilco uit Barneveld 24-04-2021

Duidelijke shop met mogelijkheid om op kenteken onderdelen te zoeken.
Goede prijs i.c.m. kwaliteit en ook nog een snelle levering. Succes verder!

Kevin 22-04-2021

Heldere website, veel keuze en scherpe prijzen. Had een radiator nodig voor mijn Opel Astra G. Daar zijn vele types voor in omloop. Even de "oude" radiator opgemeten en de juiste radiator besteld. Dit ging gemakkelijk door de omschrijving van de afmetingen.

Keurig verpakt geleverd!

Dirk Schat 22-04-2021

Ik heb tijdig de volledige bestelling ontvangen, maar ik heb wel 3 artikelen te veel ontvangen. Slordig!

ab 22-04-2021

uitgebreid assortiment en de prijs was zodanig dat ik niet een paar weken op het zelfde artikel uit china ging zitten wachten nu had ik het met 2 dagen in huis

Marcel 22-04-2021

Doen wat ze beloven. Leveren snel en volgens afspraak. En wordt er iets verkeerd geleverd, dan lossen ze dit netjes en vakkundig op. Al verschillende keren iets besteld en blijf dat doen.

Ton 21-04-2021

Remblokjes besteld maar die fluiten vanaf zo'n 10 km de hele rit door.
4 x eraf gehad en bij geschuurd maar niks hielp.
Tig keer mailen en bellen omdat men het schijnbaar aan de montage verweet .
Uiteindelijk zou ik ze vergoed krijgen maar kreeg een zielige korting van 7 euro op de nieuw te bestellen remblokken.
Belachelijk en niet rechtvaardig .
In een review erover werdt gevraagd om contact op te nemen maar kreeg ik weer nul op rekwest.
Mega slechte service als het product problemen geeft.
Deze week weer andere remblokken gekocht ergens anders en kan weer gewoon rijden zonder het lawaai en dat men omkijkt .

Lieneke van Haaren 21-04-2021

uitstekend geprijsd/goede kwaliteit/ goed verpakt/snel ontvangen/buitengewoon tevreden