Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1098 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Henk 19-05-2021

Bestelling geplaatst en ontvangen, bleek niet compleet miste 1 onderdeeltje gechat met winparts en werd direct naar alle tevredenheid opgelost, zeer goede service niet zeuren maar doen toppie.

Tom 18-05-2021

Prima website voor prima prijzen. Mijn remschijven kwamen helaas binnen in een flink beschadigde doos,
met een hoop tape eromheen om alles bij elkaar te houden. (dat was de verpakking van de remschijven, de verzenddoos was in prima staat.) De remschijven lijken gelukkig wel gewoon onbeschadigd en in een goede staat te zijn, dus geen ramp. Het is alleen niet wat je verwacht als je iets nieuw bestelt.

Marco 18-05-2021

bestel iets staat woensdag geleverd en ik krijg het vrijdag pas, nadat ik alles had geregeld voor donderdag, en dan bel ik naar jullie service desk zegt de medewerker gewoon “ ja dr is wat vertraging “ en het boeit jullie niks

Marcel 17-05-2021

De bestelling in de webshop ging goed. De uitlevering minder. mail ontvangen dat deze verstuurt is met DHL. Levering zou volgende dag zijn.
De dag erna gekeken bij track en trace, hier stond dat de bestelling nog niet aan DHL afgegeven was.
Gebeld hier werd verteld dat DHL niet had meegenomen ivm dat de bus vol was, zou nog horen voor compensatie omdart niet aan de afspraak was voldaan, moet nu nog steeds horen wat het gaat worden.
BEN ZEER TELEURGESTELD

Fabian 16-05-2021

Goede service van de klantenservice van Winparts na 2x gebeld te hebben i.v.m onderdeel wat helaas niet past op mijn auto ondanks kenteken check en opgegeven auto informatie.

Keurig netjes geholpen en tegen kleine bijbetaling van een ander (iets duurder onderdeel) kosteloos dit onderdeel ontvangen.

Klantenservice goed geholpen en goed meegedacht.

Bennie 13-05-2021

Is prima allen jammer dat het op een ander adres is afgeleverd.
stikker op de doos was van iemand anders bon in de doos en de spullen waren van mij met de andere klant contact gehad en zelf opgehaald!!

Arthur Woudenberg 13-05-2021

Eenvoudig op kenteken de juiste materialen besteld. Heldere communicatie over de levering en alles gegaan zoals afgesproken!
TOP!!

Wijnand Kooiman 13-05-2021

Van mijn Skoda Fabia zijn echt enorm veel type Krukassensoren te verkrijgen. Doordat de vrouw aan de telefoon tijd en aandacht aan mijn vraag gaf heb ik uiteindelijk in 1 keer het juiste onderdeel bestellen. De reparatie is inmiddels geslaagd uitgevoerd. Dank voor de goede service en de kennis die jullie delen met klanten!

ArieJan de Bood 13-05-2021

Makkelijke site duidelijk en prijs tech zeker inorde snelle levering kwaliteit onderdelen en dat is niet de eerste keer dus zeker het aanbevelen waard

Silvester 12-05-2021

snelle levering van het juiste artikel. de juiste informatie van het product staat op de site

Jolanda 12-05-2021

Had een ontluchtingsslang nodig en die vond ik hier. Besteld met de pas garantie. Snelle levering en prima product. M'n autoke is weer blij

Ivo 11-05-2021

Goedkoop en pasgarantie op kenteken. Zondag besteld en woensdag in huis. Een aanrader dus.

dick 11-05-2021

Ik bestel al jaren bij dit bedrijf en ben daar zeer tevreden over. Ook wordt er heel snel geleverd en het zijn prima onderdelen. Ook het assortiment is ruim, dus de kans dat je misgrijpt is erg klein. Prettig contact.

Henk G 11-05-2021

Heldere site, goede producten en correcte levering ... Ook de bijsluiter voor montage was duidelijk. Ging om zonnefolie voor de voorruit.

Henk Szejna 11-05-2021

Ik had een flens nodig en winparts had deze in voorraad en de prijs was ook gunstig en heb meteen besteld. De flens pas ook perfect.

Chris Angeles 11-05-2021

Winparts heeft een heldere website over de toepasbaarheid van de onderdelen die ze aanbieden. Zo weet je goed of het origineel, of een eventueel alternatief 1-op-1 past. Verder is de snelheid van leveren heel snel en kun je snel weer de weg op. Als tip, zou een visuele instructie over hoe de meest standaard onderdelen zoals bougies, luchtfilter, lampje verwisselen of wellicht uitgebreider bijv. een draagarm vervangen een welkome toevoeging zijn.

Laurens Dam 11-05-2021

Snelle en goede producten en snelle levering. Ik ben tevreden met winparts.

Freezzr’s Vintage Garage 11-05-2021

Ik zocht een onderdeel en vond het direct. Verzending was SUPERsnel en netjes. 👍👍

Joke Schouten 10-05-2021

Geweldige shop, riante keuze en supersnelle
levering. Beveel jullie bij iedereen aan.

Micha 10-05-2021

Ik ben al lang klant van Winparts ,groot assortiment en scherp geprijsd.
Ik vergelijk veel sites,maar kom vaak weet terug bij Winparts ivm levertijd en prijs.

Jan 10-05-2021

Super snelle bezorging.. Er zijn nog maar weinig bedrijven, die de volgende dag leveren!
En een nette prijs!

p baan 10-05-2021

Eerdere bestellingen gedaan materiaal is goed en snel bezorgd prijs ook goed

Andrea 10-05-2021

Goed alles kunnen vinden en kunnen kijken door middel van kenteken of het past voor mijn auto. Zeer tevreden

D Veenstra 10-05-2021

Goede webshop. Artikel besteld en snel in huis .Was helaas het verkeerde stond fout op de website .Na telefonisch contact keurig opgelost en kosteloos het goede artikel geleverd.

Hans 10-05-2021

Alles makkelijk gevonden en op tijd geleverd product precies zoals omschreven.