Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1097 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

M.K. Asperen 27-05-2021

Duidelijke omschrijving van de onderdelen, makkelijk zoeken op de website. Snelle levering en degelijk verpakt!

Kawasaki 27-05-2021

Ik bestel altijd mij auto onderdelen bij winparts. Snel en goedkoop.klantenservice is makkelijk bereikbaar en ook heel vriendelijk.ik zou zeggen bestel je auto onderdelen bij WINPARTS .

René 26-05-2021

Snelle levering,producten van goede kwaliteit,ruim assortiment en prettige website

Rinus 26-05-2021

erg tevreden met het geleverde.
misschien wel teveel keuze ;-)
werkt goed via de zoekfunctie op kenteken

Ate M. 26-05-2021

Goed meegedacht bij mijn bestelling.
Gewaarschuwd voor een mogelijk probleem en na een goede communicatie het juiste product snel geleverd.
Werkelijk een dikke pluim voor de service.

Michel 26-05-2021

Gezocht op internet, vond deze site met goede prijzen daarom besteld , werden snel geleverd dik tevreden over de kwaliteit.

Navin 26-05-2021

De website is overzichtelijk en heel duidelijk, bestel hier altijd mijn onderdelen. Mochten er twijfels zijn bij het product is klant contact zeer snel te bereiken.

Vandaag besteld is morgen in huis (met soms een uitzondering)

Jh 25-05-2021

Top bedrijf , goede levering en snel en de goede producten op voorraad..Geen 10 want, alleen levering op werkdagen.

Groot 25-05-2021

Prettige site, snel en foutloos geleverd, een van de goedkoopste aanbieders..

Andre 25-05-2021

Snelle levering en de goede onderdelen.er kwam achteraf nog een bericht om te checken of het wel de juiste onderdelen waren er wordt wel meegedacht.

Arnold 24-05-2021

Producten zijn makkelijk te vinden in de shop. Snelle levering en goed verpakt

Erwin Gelderblom 24-05-2021

Wieldoppen besteld en deze zijn op tijd geleverd. Prijs top, kwaliteit top !

Gerard 24-05-2021

Prima webshop, juiste maatvoering eenvoudig te vinden. Keuze uit meerdere merken, kwaliteiten. Snelle levering en de stappen van afhandeling zijn eenvoudig te volgen.

Marc 24-05-2021

Goeie shop overzichtelijk en nette en vooral snelle levering

Helaas ben ik niet tevreden over de windschermen voor mijn VW Golf als ik het raam open krast het en met sluiten stuikt het tegen het plastic . Tijdens het rijden met gesloten raam hoor ik windgeruis dus het sluit niet goed aan .

Ik denk ook om het product retour te sturen sorry

Frank 24-05-2021

Kwam via website bij juist artikel voor oudere auto, redelijke prijs, en snelle levering

Philip 24-05-2021

Een overzichtelijke, duidelijke en goed verzorgde webshop. Prima informatie over het assortiment.

Liesbeth 24-05-2021

Fijne overzichtelijke winkel. Als leek kon ik genoeg informatie vinden om de juiste ruitenwissers te bestellen. Ze waren goed verpakt en snel in huis. Top!

Maudy 24-05-2021

Ik vond het handig om mijn kenteken in te voeren en meteen wist welke ruitenwisser ik nodig had.
Binnen een paar dagen had ik het en kon het direct plaatsen. Ook de prijs was prima.

Ruud 23-05-2021

Winparts maakt in de realiteit waar wat men op de website belooft. Product op beloofde tijdstip in huis en Alu Teufel presteert als voorspelt.

B 23-05-2021

Ik vind de bezorging goed, niks op aan te merken. tevens ook niet op de wieldoppen want die zien er keurig uit. goede kwaliteit. geen breekbaar kunststof maar oprecht stevig. je klikt ze op je banden en ze gaan er niet makkelijk vanaf.
zo heb je voor een paar euro's toch een hele andere uitstraling op je auto.

Cor van Zuijlen 23-05-2021

Snelle levering, gebruiksaanwijzing voldeed goed. Ik had een probleem met het afstellen van de fietsendrager, maar dit is samen met de klantenservice heel goed en snel opgelost.
De service is tiptop en zal zeker nog vaker bestellen. Raad Winparts zeker aan bij mijn vrienden en kennissen.

eddie 22-05-2021

goede web site en snelle levering ,ik ben dik tevreden met de service .ben zeker van plan om vaker onderdelen daar te bestellen

Gerrit 21-05-2021

Onderdelen altijd goed verpakt.

Goede service en altijd netjes op de hoogte gehouden van alles.

Jsmit 19-05-2021

Veel onderdelen en snelle levering. Ook check of het onderdeel past op je type auto is zeer handig.

JB 19-05-2021

Top shop - gebruiksvriendelijke site - prijs kwaliteit dik in orde van aangeschafte wieldoppen .