Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1099 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Ronnie 31-05-2021

overzichtelijke website alles makkelijk te vinden en daarbij een snelle levering en lage kosten

Jeroen W 31-05-2021

Voor de 3e keer verschillende onderdelen besteld. Prijs is goed. Alleen de beloofde levertijd wordt nooit gehaald.! Huidige Bestelling besteld op donderdag. Zou zaterdag worden geleverd. Op maandag is pakket nog niet aangeboden aan post bezorger. (ohja. Alle onderdelen waren op voorraad). Aangegeven levertijd ONBETROUWBAAR!!!

Sven 30-05-2021

Top bedrijf. Goede producten, alles makkelijk te vinden en uitstekende kwaliteit. Tevens altijd goed verpakt geleverd.

Vincent van Zeeland 29-05-2021

Ik kende Winparts.nl niet maar zocht een onderdeel t.b.v. mijn oude auto (1997). Winparts.nl bleek het "gewoon" uit voorraad te kunnen leveren. En nog snel ook! En nog betaalbaar ook! Mijn auto blij en ik ben blij!!
Tópwinkel: Winparts.nl

HansB 29-05-2021

Ik had wat bougies nodig die zijn makkelijk te vinden bij winparts,NL door middel van kenteken invullen was dat makkelijk te bestellen ze werken zeer goed wat ik ook verwacht had

Jan brandsma 29-05-2021

Heel snelle levering en goede prijs kwaliteit.

Deze keer alleen jammer dat de ruitenwisser achter ondanks kenteken check niet paste

henk kremer 29-05-2021

shop was misleidend heb stickers besteld van bloemen van 2 grote en 11 kleine afbeeldingen 13-15 cm.
bleek dit een velletje te zijn van 13-15 cm. erg teleurstellend
tevens verpakt in een doos van 15x15x25 cm dit had ook in een envelop gekend dit pakketje werd bezorgd tussen 14.00 en 16.00 uur, blijf er ook nog voor thuis !!!
velletje koste 5.95€,verzendkosten 6.95 € .belachelijk
wilde retourneren krijg ik dit als antwoord.
'Goedenavond, Bedankt voor uw retour aanvraag. Als u deze stickers wilt retourneren betaald daar ook weer verzendkosten over. Aangezien het product maar 4,92eu is, lijkt het mij de moeite niet waard om het te retourneren. Ik hoor graag of u dit alsnog wel doen. Met vriendelijke groet, Winparts Team.'

daarom een cijfer 1 voor deze firma

Hub 29-05-2021

goed aanbod, prima prijs. Duidelijke webshop. Ik had maar iets kleins nodig maar bij jullie gevonden

Maria 29-05-2021

Duidelijk te vinden van onderdelen voor de auto, ben een vrouw dus niet thuis in auto onderdelen maar kon meteen vinden wat ik nodig had.

Kees 28-05-2021

Makkelijk zoeken op kenteken dus geen vergissingen over type
bestellen en snel in huis !
Top servise

Verkeersschool 28-05-2021

Er was geen 5 l verpakking, er wordt aangegeven dat dit er niet is. Ik krijg 5 losse liters vvor dezelfde prijs. Netjes,goede service en verantwoord

Willemijn 28-05-2021

Het was van mij de eerste keer. Ik ben super geholpen. Alles was correct. Ook toen ik na mijn bestelling nog vragen had werd ik correct geholpen. Zeer vriendelijk en er werd tijd genomen.
Ik ga zeker hier nog eens bestellen.
Snelle levering en keurig ingepakt.
Dus super!!

John Jongbloed 28-05-2021

Bij ons ging fout wat fout kon gaan.
Er is niet genoeg kennis voor de onderdelen, na advies kregen we de eerste keer verkeerde onderdelen, bij opnieuw bestellen kwam het op een verkeerde adres.
na een deel terug gestuurd te hebben wat we niet nodig hadden kregen we toch weer een onderdeel opnieuw gestuurd , ik heb het gelijk weer terug gestuurd.
Mijn advies naar de telefonist luister beter naar de klant.

Johan Opheusden 28-05-2021

Voor het eerst een bestelling geplaatst bij Winparts. Een duidelijke webwinkel, gemakkelijke navigatie.
De bestelde onderdelen zijn snel geleverd, de verpakking was professioneel en de delen van goede kwaliteit.
En ten slotte zeer redelijke prijzen.

Arie Van Doorne 28-05-2021

Juiste passende product en een hele snelle levering via Post Nederland naar de plaats van bestemming

Stan 28-05-2021

Geweldige service,
Ik was een product vergeten bij de bestelling en even opgebeld. Het product werd toegevoegd en op de website via je account bij je bestelling kun je het openstaand bedrag betalen.
Ideaal!!

Jan 28-05-2021

Niet geleverd wat ik besteld had. Uiteindelijk maakt het mij niet zo veel uit, Philips H7 is vast ook wel goed, maar had Osram besteld.

Jeremy 28-05-2021

1 keer een mail gekregen dat de bezorger langs kwam , terwijl dat niet zo was ,
Verder wel een snelle levering

Henk 28-05-2021

Prima verpakt goede bezorging Compliment daar kunnen anderen een voorbeeld aan nemen

Michal 28-05-2021

Quick shopping, delivery even faster than shopping. This is the best online shop with car parts. The greatest discounts I have seen :)

R.Möhring 28-05-2021

Winparts.nl heeft een goede duidelijke site, een bestelling van een trekhaak + een auto specifieke kabelset via een ingevuld kenteken werkt perfect. Had bij Winparts .nl al eens eerder een bestelling gedaan , alles prettig geregeld.
Snelle levering, alles perfect verlopen.
Dank jullie wel, een volgende bestelling zal ik zeker weer hier doen.
mvgr. R. Möhring

Minime 27-05-2021

Goed aanbod, goede prijzen maar matige omschrjivingen (zo staan er vaak tegenstrijdige dingen in artikelomschrijving zoals :) Bosch iridium bougies (90.000km) bij het artikel en in de beschrijving/details staat levensduur 30.000km...?!
Verder snelle verzending maar matige verpakking, er zit weliswaar plastic bubble spul bovenop verpakt echter onder de flessen trasnmissieolie ligt niks en dus lek tijdens transport, niet veel weggelekt maar spul stinkt als een oordeel dus alles in doos vies vet stinkend. Dus kan beter al met al

S. Gash 27-05-2021

Product vandaag besteld, over 2 dagen binnengekregen. Het product voldoet aan de verwachtingen. Ben tevreden met de afhandeling van de bestelling.

D 27-05-2021

Winparts heeft een duidelijke site, schappelijke prijzen en een snelle en correcte aflevering.
De bestelde fietsendrager voldoet uitstekend.
Aanrader!

Wouter 27-05-2021

Breed assortiment, eenvoudige navigatie, goede informatie, snelle en correcte levering.