Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1098 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Cornelis 18-06-2021

Ben nog nooit in de winkel geweest maar het is net of ik er al jaren kom,dus voelt super aan.
En de prijzen zijn goed te doen.

Hardus Brunt 17-06-2021

Product is snel geleverd. Prijs is goed en concurered. Product voldoet aan de verwachting.

Chris 17-06-2021

Uitgebreide collectie, goede prijzen en snelle verzending.
Na mijn online bestelling ontving ik een mail waarin werd aangegeven of ik de maat van de ruitenwissers nog eens wilde checken omdat bij het betreffende voertuig soms afwijkende maten voorkwamen. Uiteindelijk telefonisch contact gehad met een medewerker die kundig en vriendelijk was. Tot een goed resultaat gekomen.

Julie 16-06-2021

Goede service en snelle levering. Indien iets niet past bij de auto krijg je netjes een mail 👍 top

Albert 16-06-2021

Ik miste wat klemmen voor de windschermen die ik besteld heb
1 mailtje, hebben ze extra klemmen nagestuurd
Natuurlijk kosteloos
Koop al langere tijd mijn auto onderdelen bij winparts, snelle levering...en goede prijs!

munesh 16-06-2021

Keurig op tijd geleverd zoals aangegeven. Nog een extra check gedaan nav mail pasgarantie en alle onderdelen waren geschikt voor mijn auto.

Willem van den Brink 15-06-2021

De levering was snel, alleen was 1 van de olie blikken ingedeukt, had kunnen gaan lekken, volgende keer een stukje karton er tussen ?

Hendrik 15-06-2021

Overzichtelijke site.
Scherpe prijs voor longlife olie
Goed verpakt en snelle levering

Hansie 15-06-2021

Perfecte service, ik had een verkeerd artikel bestelt, dit snel en perfect opgelost.

Jan 14-06-2021

behalve auto onderdelen ook repair manuals op voorraad en zeer snel verzonden; prima!

AM 14-06-2021

Erg leuke winkel en veel.spullen je kijkt je ogen uit, zo elke keer weer wat bestellen om de auto's op te knappen.

Lian 13-06-2021

Weet ik zeker dat ik goed onderdeel heb en hoef niet meerdere winkels af om te zoeken etc

Paulus 13-06-2021

Goede shop , had ai eens eerder iets besteld , ik was , en ben er tevreden mee

Inge 11-06-2021

Was al een ontevreden klant, maar dacht laat ik het nog eens proberen, nou ze hebben zichzelf weer overtroffen 🤬 wat een waardeloze webshop, alles staat op voorraad… behalve als je afgerekend hebt, dan kan je wachten en nog eens wachten. Het standaard antwoord van Winparts “ we vinden het vervelend” heb zelden een webshop gezien die zo slecht is.

ECA 11-06-2021

Perfect! Kenteken invoeren en de gewenste onderdelen worden keurig voor je gepresenteerd.
Je maakt daarna de keuze voor het merk wat je wilt bestellen.
Binnen 48 uur alles keurig bij mijn PostNL afhaalpunt kunnen ophalen.

William 09-06-2021

Top, alles in order en netjes bezorgd. Was heel blij dat het met DHL kwam en niet post nl.

Marten bos 08-06-2021

Super service.
Duidelijke site makkelijk en overzichtelijk eenvoudig bestellen.

Echt top .

Ben 08-06-2021

Makkelijk te bestellen en een snelle aflevering, ik heb mijn oprijgoot voor de fietsendrager opgehaald.

G.P. Morees 08-06-2021

Spullen besteld is allemaal goed gegaan met pasgarantie. Alles paste wel oke. Aflevering was een drama. Kunstof voorframe was GEBROKEN !!!!! rechts onder.Vervoerder was met 30 seconden verdwenen. Verpakking was al beschadigd meerdere fotos genomen. 's avonds met uitpakken bleek dat rechtsonder kapot was . Er is mee gegooid oid. of er is wat op gevallen . Ik kon natuurlijk gaan bellen en mailen maar ik wist bij voorbaat al hoe het af zou lopen. Als ik een andere had opgestuurd gekregen duurde dat weer minimaal 3 dagen. Die tijd was er niet. Rechteronder van oude kunstof frame er op gemonteerd. Het werkt maar ik ben zeer ontevreden.

Wilm 07-06-2021

Ondanks dat er soms fouten op de site staan(bv aantallen en pakkingsets die niet passen ) vind ik Winparts goed.
Ik heb er al heel wat besteld en als er problemen voorkomen word t opgelost door de pasgarantie. Er staan bv krukaskeerringen op die gelijk zijn aan nokkenaskeerringen en toch krijg je geen pasgarantie,maar dat heeft te maken met praktijk . De medewerkers aan de telefoon kijken op hun scherm en zeggen wat de computer aangeeft,dus daar scheelt soms wat aan.maar dat is bij elke website zo geloof me ik heb er al meerdere fouten uitgehaald.

Antoine 06-06-2021

Fijne website waar je de onderdelen makkelijk kunt vinden. Onderdeel ook snel in huis.

xavier 05-06-2021

zeker niet professioneel
je vraagt advies over banden (ik zelf wilde runflat banden).
zij stelde me een type voor dat volgens de adviseur runflat banden zouden zijn ( ik ben geen speciallist)
achter af bleken het geen runflat banden te zijn.
sorry de banden lagen al onder mijn auto.
En als het dan niet klopt ben je als klant de klos.
o ja ze hebben me 10% terug betaald.
Wat ik wil zeggen pas op met hun adviseurs die er niets van kunnen.
Als je betaald heb doen ze niks meer voor je.
En voor winparts typ niet onder mijn tekst dat het jullie spijt.
Ik heb genoeg gemaild en gebeld voor een deftige oplossing.

Carlo de Pie 04-06-2021

Kenteken invullen en je vind al je onderdelen voor je auto.
Goeie handige website

Marc 04-06-2021

3 wisserbladen besteld en vlot ontvangen, een daarvan paste niet goed. Is keurig opgelost door Winparts.

Jo 04-06-2021

Voor de citroen jumpy was geen set en er werd ook niet iets geadviseerd. Retour zenden op eigen kosten is echt een schande. Ik bestel ze voortaan wel ergens anders