Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1097 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Erwin 01-07-2021

Altijd genoeg aanbod, de extra pas garantie check is ook een plus, en de verzend informatie is duidelijk.

Koen 01-07-2021

Goede shop met veel Keuze. Echter product paste niet op mijn model/ kenteken van mijn auto. Ook de aangeboden alternatieven niet. Misschien is ergens een fout ingeslopen bij de artikelnummers op de site? Besteld product helaas terug moeten sturen en geld terug gevraagd

Daniel 01-07-2021

De remblokken zijn zeker en vast zeer snel geleverd zonder beschadiging.en zeker en vast zeer goed verpakt.

Appie Peters 01-07-2021

Gebruiksvriendelijke site met veel keuzemogelijkheden. snelle levering met concurrerende prijzen. heb al diverse leveringen van Winparts mogen ontvangen en elke keer hetzelfde, snelle levering met de juiste communicatie erbij. Ben een keer vreemd gegaan bij een andere site waarvan ik hier de naam niet noem. Prijs leek iets gunstiger maar communicatie en levering was voor mij niet voldoende. Winparts is mits op voorraad meteen uitleveren. Dan ga ik bij een andere site mij niet laten verrassen of de levering binnen 1 of 2 weken binnenkomt.

Kees 01-07-2021

Nette shop en keurige afhandeling, bezorging snel en keurig verpakt.
Goed produkt afgeleverd, ik ben tevreden!

Naertje 30-06-2021

Gemakkelijke en degelijke webshop met voldoende keuze voor ieder budget. Ook snelle en correcte levering.

Ook heel handig dat je de onderdelen via het model van de auto kan kiezen en zo wel zekerheid hebt dat het juist is.

Pieter 30-06-2021

Heel netjes en correct geholpen .kontakt op genomen toen en filter niet zeker was voor mijn auto. Keurig op tijd afgeleverd in passende dozen. Die niet met lucht gevuld waten

Mario van der Meer 30-06-2021

Duidelijke en zeer overzichtelijke webshop voor automaterialen, waarschijnlijk ook de goedkoopste van Nederland. Vlotte levering, alles past altijd perfect (nog niet meegemaakt dat ik iets terug moest sturen). Zelfs een leuke site om gewoon rond te snuffelen. Ik kijk altijd eerst bij Winparts en in de meeste gevallen is het leverbaar en niet onbelangrijk op voorraad.

Peter 30-06-2021

Super snelle levering, ben blij met de windschermen voor mijn Ford focus!
Heel netjes geprijsd ook.

Mustafa 30-06-2021

3 dingen besteld. Voor eentje moest ik 3 weken. Gelijk gebeld en geannuleerd. De medewerker was goed en 2 dagen later kreeg ik de resterende geld terug. De rest had ik snel binnen.

Gosse Meijer 30-06-2021

Overzichtelijke shop,
Echter de noemer "op voorraad" is een beetje verraderlijk. Aangezien ze hier meerdere opties van verzending zijn.. hier kom je pas achter als je op het tabblad verzending klikt..
Het ene is op voorraad en wordt indien voor 16.00uur besteld de volgende dag bezorgd..
Of je hebt de melding voor 17.00uur besteld wordt de eerst volgende werkdag bezorgd. (Oftewel duurt minstens 2 dagen..
Het zou de website sieren dat er in een oogopslag gezien kan worden wanneer iets bezorgd word.
Zeker handig bij een "grote" bestelling (meerdere goederen)

Jan van Dijken 30-06-2021

Juiste onderdelen goed te vinden, binnen de gestelde levertijd, pakket binnen. Pasvorm op de auto prima.

Guy 30-06-2021

Blijkbaar hadden jullie mij na uitvoerig uitleg het verkeerde atikel toegezonden die niet van toepassing was op mijn auto.
Daarna met Eugene gebeld en hem een mail verstuurd met uitleg en plaatjes wat er ontbrak waarop hij het ging uitzoeken en mij terug zou bellen.

Eindstand krijg ik van hem gewoon een mail met de mededeling dat ik het opnieuw moet proberen!!
pfffff net alsof ik niet al had geprobeerd! hij probeerde me gewoon van het kastje naar de muur te sturen.
zo klant onvriendelijk!!! dus die werknemer krijgt van mij een heel slechte beoordeling.
Daarna kreeg ik iemand aan de telefoon die wel heel behulpzaam was en nu word het artikel omgeruild dus ik ben benieuwd of dat artikel wel klopt.
daarop ben ik nog wachtende

de Zeeuw 30-06-2021

Goede service bij het aanschaffen van een dakkoffer.
Wordt niet moeilijk gedaan met omruilen..

Myriam 29-06-2021

Het is heel makkelijk om je onderdelen te vinden door je kenteken in te vullen. Snelle levering en goede communicatie

Fmc Bertrand 29-06-2021

Het is handig als je met auto-kenteken de onderdelen kan bestellen. Kan dan bijna niet meer fout gaan. En snelle levering is ook niet verkeerd.
Dus een dikke voldoende.

Robin 29-06-2021

Snelle levering, juiste product omschrijving.
Eenvoudig te gebruiken site. Duidelijk op de hoogte van de levering.

Albert 29-06-2021

Ik bestel hier veel onderdelen. Goede kwaliteit/prijs verhouding.
Levertijd ook prima. Ene keer iets langer dan de andere, maar altijd binnen de beloofde tijd.

Daan 29-06-2021

Ontzettend overzichtelijke site met altijd hulp dichtbij. Scherpe prijzen en snelle en goede levering. Helemaal tevreden!

Jeremy 28-06-2021

Heldere site, snelle levering, beetje gedoe met in elkaar zetten, maar dat lijkt eenmalig, dus al met al erg tevreden.

Jimmy 27-06-2021

Goede kwaliteit spullen. En een scherpe prijs voor Bilstein bougies en bobine.

A. M 26-06-2021

Onderdeel paste niet op mijn auto. Wel opgezocht via het kenteken. Ik kon het makkelijk terugsturen. Verder altijd goed gegaan met bestellingen. Prima service.

Tevreden klant 26-06-2021

Snel geholpen, goed meegedacht en telefonisch goed bereikbare klantenservice!

Rene 25-06-2021

staat op de site in voorraad maar dan bestel je en betaal je krijg je twee dagen later een mail dat het niet op voorraad is. geef dat gelijk aan op de site dan kan ik het ergens anders bestellen. nu kwam het 4 dagen later en heb ik alsnog het ergens anders moeten kopen.

Mo 24-06-2021

Goede service en prijs/kwaliteits verhouding. Snel geholpen na een telefoontje.