Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1097 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Johan 15-07-2021

Een 7 i.p.v. een 9 omdat mij niet het juiste merk koplamp werd geleverd. De bedoeling was echter goed. Maar omdat dit merk (TYC) via een andere leverancier twee maal een niet (goed) werkend exemplaar werd geleverd wilde ik een ander merk proberen. Vermoedelijk was die niet voorradig. Daartegenover vond ik de communicatie met WinParts beter en gemoedelijk. Daarom blijf ik bij WP er vanuitgaand dat het de volgende keer wél goed gaat.

Christian Brunner 14-07-2021

Onderdelen zondag s’avonds besteld en dinsdag al in huis. Perfecte pasvorm, werkt naar behoren en de prijs was heel scherp.

Willem Jan de Wilde 14-07-2021

fijne overzichtelijke website. Zeer tevreden over de prijs, kwaliteit en het bezorgen. Deze webwinkel is zeker aan te raden.

Renny 14-07-2021

Ik vind winparts behoorlijke goed je kun altijd kiezen van bepaalde merk en prijzen ze zijn veel goedkoper dan andere winkel en je bestelling word zo snel mogrlijke geleverd

Noordhuis 14-07-2021

Het product is zoals wij hadden verwacht.
Keurig en netjes verpakt. Alleen de levering was een zwaar min punt. Was thuis maar kreeg kaartje dat ik niet thuis was. Moest daarom naar een afhaaladres, heel vervelend.

Marco 14-07-2021

Bestelde artikelen keurig geleverd, helaas nuet binnen 24 u zoals op de website beloofd.

KA Lodder 14-07-2021

Voldoet aan al onze verwachtingen
Snelle verzending
En zelfs nog een handleiding via mail gekregen
Dus ik zeg
Trekken maar met onze nieuwe trekhaak

Klaas 14-07-2021

Het gene wat ik bestel ook daar werkelijk geleverd en snel pakbon zit er bij en is altijd goed bestel hier wel vaker voor mn hobby garage en is altijd optijd

PSV4EVER :) 14-07-2021

Duidelijke omschrijving van het product, hierdoor in 1x het juiste product ontvangen. Daarnaast erg snelle levering. Klasse!

Goede site 14-07-2021

Onderdelen waren goed te vinden op de site. Verzending had iets sneller gemogen want ze waren volgens de informatie op de site op voorraad.

Rutteman 14-07-2021

Prima producten voor een mooie prijs en een snelle levering en gied verpakt. Zal zeker weer bij jullie bestellen

Afdekkap Spiegel bestuurderszijde 13-07-2021

Goede prijs, product past precies hetzelfde als een origineel product, snelle levering.

Henk Schilstra 13-07-2021

Duidelijke website met een eenvoudig bestelproces. Scherpe prijzen. Snelle bezorging.

Harry Iwema 13-07-2021

Dankzij de duidelijke website, met zeer goede zoek opties, heel gemakkelijk de juiste onderdelen voor mijn auto kunnen vinden.
De volgende dag thuisbezorgd, perfect verpakt.
Kortom een betrouwbaar adres wat ik iedereen kan aanbevelen.
Jullie zien mij weer terug
Groet Harry

tonnie 13-07-2021

de levering is snel en prima verlopen product zag er prima uit zal zeker de volgende keer als ik iets nodig heb jullie benaderen

Daniël van der linde 13-07-2021

Zeer slecht bedrijf klanten worden in het ongewisse gelaten als er iets niet leverbaar is dan wordt er geen contact met de klant gezocht maar wachten ze af tot de klant belt waarna het aan de andere kant van de lijn stil blijft !!! Het is dan ook gelijk de laatste keer geweest dat ik hier ooit wat besteld heb

Gideon 13-07-2021

Mooie nette webshop, snelle levering, overzichtelijk, goede after sales service

dvb 13-07-2021

1e bestelling snel geleverd, helaas ondanks pasgarantie toch verkeerde model, 2e levering wederom fout terwijl de fout toch duidelijk besproken was, 3e levering uiteindelijk goed maar duurde ondanks dat er stond dat het voorraad en besproken was dat men zou zorg dragen voor spoedige levering toch nog 3 dagen voor verzending plaats vond. Aan telefoon verder vriendelijk, correct, en oplossingsgericht te woord gestaan.

Xander 12-07-2021

Duidelijke omschrijving en artikelen aan de hand van de ingevoerde zoekopdracht.
Levertijd was 2 dagen, dikke duim.
Ik ga hier zeker nog een keer wat bestellen.

theo 12-07-2021

ik had een verkeerd onderdeel en ze deden niet moeilijk om een a dere te sturen.
hier zit hem het venijn in ik heb nog steeds niks ontvangen terwijl ik zaterdag jl het onderdeel zou krijgen.
Ik krijg wel een email dat het zou komen maar er is nog steeds niks.
vervolgens krijg ik een mail dat vandaag het pakje aar ligt voor verzending...tja..maar ik sta te springen om het onderdeel

goede service 12-07-2021

we hadden de onjuiste ruitenwisser binnen gekregen , even een belletje ernaar toe en de juiste binnen gekregen .prima service .

Heinz Wouters 12-07-2021

Voor de grmiddelde autoliefhebber is het goed te doen om onderdelen via jullie site te bestellen.
Gemakkelijk zoeken op kenteken , maar ook via de andere zoekmogelijkheid. Snelle en vlotte levering. Over het algemeen goede prijs.

Ferry 12-07-2021

Nergens waren de door mij gezochte producten op voorraad bij Winparts wel . Producten snel verzonden, duidelijke beschrijving.

Bleeker 12-07-2021

De reactie van uit Winparts op mijn aanmerking cq vraag vond ik erg goedkoop en niet doordacht. Ik had daar een beter aantwoord op verwacht en een serieuzere afhandeling/oplossing. Rest van het materiaal is prima en bevalt tot nu toe goed.

Piet Scholten 11-07-2021

Bestelling kwam op het einde van de maand en kreeg goed advies van de medewerkers via de mail keurig opgelost en vervolgens vlot geleverd