Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1097 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

LLK 11-07-2021

goede zoekfunctie, handig als je onderdeel geen duidelijke naam kent. Al eens meer via Winparts wat gevonden en bestelt, vlotte afhandeling en prima verpakte items.

Ron de Graaff 09-07-2021

Keurig op tijd bezorgd en goed verpakt. Voor een redelijke prijs in vergelijking met andere bedrijven.
Goede website, ruime keuze en gemakkelijk te vinden wat je zoekt.

Yves Stallaert 09-07-2021

Geleverd zoals afgesproken goede prijs kwaliteit verhouding zeker aan te bevelen.

K 09-07-2021

Tbv ruitenwissers wisselen moet het kenteken ingevuld worden voor het juiste type! Dit netjes gedaan. Na een uur verspeelt te hebben kom je erachter dat het een verkeerde is. Geen poeha gemaakt en toch maar naar garage! Andere maar weggegooid 😩

Frank 08-07-2021

Het wordt je makkelijk gemaakt door je kenteken in te voeren. Heel fijn! Onderdelen zijn snel geleverd en de dakdragers zaten met 20 min gemonteerd dankzij de simpele handleiding.

Paul 08-07-2021

Hoewel het kenteken niet sluitende informatie gaf bleek dat ikzelf het verkeerde onderdeel had besteld.
Winparts deed hier totaal niet moeilijk over en kreeg probleemloos mijn geld terug.
Helaas het juiste onderdeel niet beschikbaar maar blijf verder 100% tevreden over Winparts.
Blij er gewoon bestellen.

pderuijter 08-07-2021

Ondanks de informatie op de website en uw mailtje waarin U aangeeft dat de ruitenwissers voor modellen vanaf 2013 tot heden zijn geschikt passen deze ruitenwissers niet op mijn voertuig. NB op de verpakking van Bosch staat idd aangegeven dat deze niet geschikt zijn voor modellen van na juni 2015 !

Meest teleurstellend is dat ondanks misinformatie van uw kant ik als klant opdraai voor de retour verzendkosten.

L. Acs 08-07-2021

Jullie zijn aan de dure kant, ik heb een online site gevonden waar ik voor de zelfde bougie 2,20 per stuk betaal dus dan weet ik het volgende keer wel.

H. Drioel 07-07-2021

Geweldige service, ik had zelf verkeerde bestelling gedaan en werd gebeld met welk onderdeel wel moest bestellen, geweldig!!!

Michel Beuving. Almelo 07-07-2021

Wat een behandeling hier. Pppfff niet te geloven.
Nieuwe bougies gekocht via winparts.
Goede snelle levering, maar naar 4 weken waren de bougies van bosch al stuk. Ik heb pas nog de bobines vervangen en de bougiedoppen .
Nu zegt winparts: de bougies zijn goed, het ligt aan je bougiedop. Beetje jammer dit, 2 vd 4 bougies stuk. En geen verdere oplossing.
Heb er nu ngk bougies in zitten. En niks geen last. Wat een lul verhaal van winparts.

andre 07-07-2021

Ik heb gekozen voor Winparts.nl, omdat ik hier snel mijn spullen kan kiezen na het invoeren van mijn kenteken. De prijzen die ik hier moet betalen, vindt ik gunstig en passen binnen mijn budget.
De levering is snel, waardoor je niet lang hoef te wachten en kun je met je auto aan de gang.
top.
Voor mij is winparts een aanrader bij anderen en als ik iets moet bestellen voor een ander, gebeurd dat ook hier.

Mark 07-07-2021

Makkelijk zoeken, eenvoudig bestellen, betalen via iDeal en snelle levering op de plek waar ik het wil hebben.

Mike 06-07-2021

Had de verkeerde oliefilter besteld ( wel met behulp van het kenteken ) deze is gratis na gestuurd! Top service. Alles ook netjes en snel geleverd

Leo 06-07-2021

In principe fijne winkel. Maar het leveren van producten op eigen initiatief is niet goed. De spullen die ik wilde worden mij afgeraden. De spullen die ik kreeg waren volgens Winparts, de goede. Blijken toch de verkeerde. Nu nog goed afhandelen, dan zal ik mijn oordeel nog eens bekijken. Maar tot nu toe nog niet goed...

Marcus 06-07-2021

Automatten besteld met pasgarantie (huismerk) maar bestuurdersmat rondom 2 cm te klein. Gratis omruilen als alernatief is. Dat was er maar duurder. Als je dat niet wilt moet je op eigen kosten retourneren. Raar, wat is dan de pasgarantie? Een duurder alternatief is niet echt een alternatief. Uiteindelijk wel snel geholpen en het duurdere alternatief pastte perfect.

Danny 06-07-2021

Ik heb het pakket nog niet ontvangen. En mag het 60!km verder op op gaan halen. Schandalige service.

klein obbink 06-07-2021

alles kwam prima verzorgd op tijd aan; de producten zijn goed incluis goede gebruiksaanwijzingen

Dave 06-07-2021

Stekker van artikel paste niet. Omdat de lambdasonde (Peugeot 107)al in de auto was gedraaid. Was ruilen geen optie. Garagebedrijf heeft het oude stekkertje erop gesoldeerd. Nu werkt weer. Jammer, toch extra kosten waar ik niet op had gerekend.

Toon 05-07-2021

Een overzichtelijke website waarbij je het artikel wat je zoekt zo is gevonden en zo ook is besteld. De levering is snel en goed verpakt en ontvangen door mij, Toppie!

Jeroen van vugt 04-07-2021

Mooi op tijd geleverd. Alleen past het artikel helaas niet. En ik kan ze niet terug sturen. Heb geen retour bon meer.

Mik 02-07-2021

Bobine besteld, verkeerde uit de lijst op kenteken voorgestelde bobines. Past ook niet in een VW variant 1.9. Hebben mijn buren namelijk. Dus vervelend dat je een aantal dagen je auto niet kunt gebruiken. Maar verder alles (ruil) op en top afgehandeld. dus geen klachten verder. uiterst vriendelijke service

ej 02-07-2021

het bestelde artikel goed en overzichtelijk zichtbaar op de webshop en uitleg er bij

Jan 02-07-2021

Makkelijk zoeken op kenteken in webshop en een ruime sortering. Ook de levering verliep vlot.

René Creemers 01-07-2021

Onderdelen zijn prima en ik had ze de volgende dag al. Ik had ook wat meer informatie nodig en kreeg al heel snel een medewerker aan de lijn die mij vriendelijk en behulpzaam te woord stond. Ik bestel vaker bij Winparts en ben tot nu toe niet teleurgesteld. Zeer aan te bevelen.

HenkB 01-07-2021

Flat blade ruitenwissers besteld, volgende dag geleverd en netjes verpakt.
Keurige prijs met een goede kwaliteit. .
Nog nooit iets negatiefs over Winparts te melden gehad.