Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1098 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Denny 21-07-2021

Laatste twee bestellingen die ik geplaatst is niet goed gegaan.
1ste: hebben ze gebruikte ruitwisser schakelaar gestuurd en die ook nog defect was. Terug gestuurd! Weer een nieuwe ontvangen.
2de: Bij de laatste order hebben ze de mail niet gelezen bij klantenservice. Verkeerde bestelling ontvangen. Tevens via mail gevraagd mijn teveel betaalde rekening nog niet terug ontvangen. Nog steeds niet ontvangen
3de: De leveringen duren te lang. Ik overweeg steeds meer ( in de toekomst) om in een dealer of automaterialenzaak mijn spullen te kopen.

Ed 20-07-2021

Dankzij de kenteken check heb ik makkelijk en snel de spullen gevonden op de site.
Na het bestellen volgde een nette en snelle levering. maandag besteld, dinsdag in huis.

T.Emans 20-07-2021

snelle levering goede producten van gerenomeerde merken telefonisch goed bereikbaar en verstand van zaken .
Doen niet moeilijk bij ruilen als verkeerde onderdelen geleverd zijn , prima bedrijf.

Remko 20-07-2021

Winparts heeft niet alleen een breed assortiment en (prijstechnisch) interessante aanbiedingen, maar vallen vooral positief op door de manier waarop ze meedenken, advies geven EN "problemen" oplossen.
Per abuis was een onderdeel vergeten in een zending. Nadat ik hiervan melding had gedaan werd het onderdeel alsnog verstuurd, alleen werd dat buiten hun toedoen niet geleverd (zoekgeraakt bij bezorgende instantie). Men is toen zo coulant geweest om een vervangend onderdeel alsnog opnieuw te versturen en mij de kosten van het onderdeel te crediteren. Dat hadden ze niet hoeven doen, maar deden ze toch om naar mij een gebaar te maken. Dit heb ik bijzonder gewaardeerd! (ik merk hierbij wel op dat ik al een aantal jaren klant ben, en altijd rustig blijf bij klachten etc. Spreekt misschien voor zich, maar je frustraties botvieren op iemand aan de telefoon die zijn/haar werk probeert te doen is natuurlijk zinloos)
Er gaat met andere woorden heus wel eens iets mis, maar wordt altijd keurig opgelost.

Erwin 20-07-2021

Ze verkopen alle noodzakelijke onderdelen voor mijn auto wat betreft reiniging, poetsen en beschermen. Ze leveren snel en de website is overzichtelijk.

Jacqueline 19-07-2021

De bestelling was wel snel geleverd.

Het lampje dat ik heb besteld zat zonder bescherming in de doos. Waardoor het lampje tijdens de bezorging kapot is gegaan.

Ik heb Winparts benaderd maar helaas nogsteeds geen reactie.
Officiele reactie van Winparts.nl 22-07-2021

Goedemorgen,

Dank voor uw review! Wat ontzettend vervelend dat het lampje tijdens transport kapot is gegaan! Ik zal uw feedback noteren zodat we lampjes voortaan beter kunnen beschermen tijdens het transport.
Door de toegenomen drukte kan het zijn dat u momenteel iets langer moet wachten op reactie van onze klantenservice. Natuurlijk doen wij ons uiterste best om u zo snel mogelijk verder te helpen. We gaan zorgen dat u spoedig een nieuw lampje van ons ontvangt ;-)

Bianca

Luc 19-07-2021

De levering was snellevering. Het was duidelijk van waar het komt en waar het bedrijf gevestigd is. Heel correcte e-shop, ook ivm eerdere te annuleren bestelling

Serdar 19-07-2021

Gewoon perfect. Ten eerste goedkoper dan de meeste andere automaterialen zaken, ten tweede duidelijke site (met aan het einde de goedkeuring of het onderdeel bij de door jou ingevulde kenteken er in past), ten derde snelle levering. Ten 4e netjes en goed verpakt de spullen ontvangen

Jan Idema 19-07-2021

Ik heb gekozen voor Winparts omdat ik reeds eerder ook een bestelling heb gedaan en dat is uitstekend bevallen,zowel het geleverde en de bezorging was weer TOP.

Nico 19-07-2021

Ruime keuze aan producten, goede beschrijving en de geleverde goederen komen overeen met de verwachtigen
Prijs/kwaliteit = top!

Peter 19-07-2021

Achterlichtkap ( van Wezel) was snel geleverd, indentiek aan de originele. Geen kleurverschil , pasvorm exact. En veel goedkoper dan bij de dealer.

sniwi1984 19-07-2021

Alles snel verzonden en ontvangen. Helaas is mijn kofferbakmat van zacht kunstof dubbel gevouwen en toen opgerold, daarom zit er nu een knik in. Dus liever gewoon in hele lengte oprollen. Dat zou een verbeterpunt zijn.

Dion 18-07-2021

Had een paar bougies besteld voor een suzuki swift, deze hier gevonden en besteld. Prijs was goed, en waren snel binnen

Stefan 18-07-2021

Ik had nieuwe matten besteld voor mijn auto.. helaas had ik geen passende matten ontvangen. Na een prettig telefoongesprek de matten kunnen retouren. Binnen 2 dagen had ik de juiste in huis. Wat een goede service!

Mark 18-07-2021

Bestelling ging heel snel en toen ik uiteindelijk nog iets wilden wijzigen was dat geen enkel probleem en werd ik uitermate vriendelijk en correct geholpen. Bestelling uiteindelijk ook dezelfde dag binnen zoals aanvankelijk zou gebeuren. Kortom erg tevreden en zou er zo weer bestellen.

Bullens 17-07-2021

makkelijk op kenteken te zoeken. Waardoor je zeker weet dat het product passend is.

Motorparts 17-07-2021

Omschrijving onderdelen per model en type goed, prijs kwaliteit goed snelle levering.

Ruitenwissers. 16-07-2021

Wat ik van uw shop vind is het volgende,u bied een ruim assortiment aan,na invullen van het kenteken word je doorvewezen naar het juiste produkt dat je moet hebben.
wat mijn betreft gezien ik een oude Renault heb was de keus beperkt,er was echter en gelukkig wel het goede produkt voor mij op voorraad ,na deze besteld te hebben kreeg ik na enige dagen mijn produkt thuis gestuurd,mijn produkt was echter niet copleet het was een ruitenwisser voor achter,wat er ontbrak waren de bevestiging steuntjes om hem vast te maken,heb toen de oude moeten gebruiken(minpuntje),de prijsverhouding was oke,ik hoop bij de volgende bestelling dat wel alles compleet is!

Janneke 16-07-2021

Prima en snelle service!
1 dingetje, er stond op mijn pakketje als aanhef Dhr, terwijl er in het hele bestelproces niet om geslacht gevraagd wordt en ik een vrouw ben. Bestellen er doorgaans geen vrouwen spullen bij jullie, haha? Misschien even aanpassen of helemaal geen aanhef gebruiken ;)
Officiele reactie van Winparts.nl 22-07-2021

Hi Janneke,

Wat fijn om te horen dat het pakketje snel bij u werd afgeleverd. Bij het uitchecken kunt u het geslacht voor de aanhef kiezen! Wellicht heeft u dit even over het hoofd gezien, dat kan gebeuren ;-) Daarom heb ik uw account even opgezocht en de aanhef voor u aangepast. Mocht u een volgende keer weer eens bij ons bestellen zou het goed moeten gaan! U kunt de gegevens ook altijd zelf aanpassen als u inlogt op Mijn Winparts!

We hopen u snel weer eens bij ons terug te zien!

Bianca

Raymond Hilbers 16-07-2021

Prima compleet en op tijd . Goede informtie te vinden na kenteken invulling.

FJ 16-07-2021

spiegel, onderweg for ever
Zeer slechte ervaring, wacht al 3 maanden op een spiegel voor mijn auto, maar blijkbaar is dat voor dit bedrijf erg moeilijk. Heb nu in die tussentijd 5 maal bericht can hen gekregen met een datum waarop geleverd zou worden, en ook 5 maal bericht dat het later geleverd zou worden, met weer een nieuwe datum. Waardeloos zoals zij met hun klanten omgaan.

Watze 15-07-2021

Ik zocht een koplamp voor mijn C5. Via de garage zou ik minstens €450 kwijt zijn. Bij winparts vond ik een zelfde koplamp voor veel minder. Bovendien is de levering erg snel en volgens afspraak. Hierdoor kan ik de defecte lamp snel vervangen.

Peter Siegel 15-07-2021

Spiegel besteld, zeer betaalbaar, netjes en op tijd geleverd en de spiegel voldeed aan de verwachtingen!

PatrickB 15-07-2021

producten zijn van goed kwaliteit en prijstechnisch ongeveer gelijk aan andere auto onderdelen sites.

Filip 15-07-2021

Goede overzichtelijke website
Auto onderdelen makelijk bestellen op kenteken
Onderhouds producten zoals shampoo,s van de goede merken
Snel geleverd en goed verpakt