Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1097 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Dennis V 26-07-2021

Goede service. Twijfelde of iets zo passen op mijn auto. Na contact pasgarantie gegeven. Helaas paste het toch niet maar zonder problemen en extra kosten geretourneerd.
Super service.
Wel jammer van de relatief lange levertijd. Vrijdag 12 uur besteld en pas dinsdag bezorgd.

Willeke 26-07-2021

De site is heel overzichtelijk. De bezorging is snel en zonder problemen Het bestelde artikel voldoet aan de eisen. Ik ben zeer tevreden.

Misha 24-07-2021

Prima prijs kwaliteit, groot aanbod eenvoudige keuze, snelle levering, top in alles.

Mark Prins 24-07-2021

Alle onderdelen bestel ik bij winparts.
Super service en goede leveringen.

deugniet 24-07-2021

Gewoon goed. Door foutje in magazijn kreeg ik een brandstoffilter teveel opgestuurd welke ik wel heel goed bleek te kunnen gebruiken. Moest hier achteraf niets voor betalen of terugsturen.

fred 24-07-2021

spiegelglas besteld, kwam keurig verpakt aan, echter verzenden zou iets sneller kunnen m.i.
als dat gelijk na bestelling zou gebeuren zou het een dikke 10 zijn

Rob Gloudemans 24-07-2021

Service prima.
Goed meegedacht in de aankoop.
Alleen de belofte van voor bepaalde tijd besteld, morgen in huis is niet nagekomen.
Denkelijk heeft dit van doen met de transporteur Tramsmission.
Deze parij maakt er altijd een potje van.
Misschien om er over na te denken om in zee te gaan met een ander bedrijf.

Maar vooralsnog zeer tevreden over Winparts.

Peter Heeres 23-07-2021

Ik heb nog niets ontvangen sinds een week en ik heb nog geen antwoord op mijn vraag gehad. Aangezien ik het beschikbare onderdeel snel nodig heb, wordt deze niet geleverd omdat een ander product niet op voorraad is. Mijn vraag over de levering van het beschikbare product is niet beantwoord.
Officiele reactie van Winparts.nl 29-07-2021

Hi Peter,

Dank voor uw beoordeling. Onze excuses dat het wat langer duurde voordat uw vragen werden beantwoord. Onze klantenservice is op het moment druk bezet door de toegenomen drukte.

Zo te zien heeft u de producten inmiddels ontvangen. We hopen dat alles naar wens is en dat we een volgende keer mogen laten zien dat het veel beter kan!

Bianca

Pieter 23-07-2021

Precies het bedoelde product. Een achter ruitenwisser voor Mijn auto van 28cm lang. Keurig binnen de vermeldde tijd geleverd. ALLEEN jammer dat hij was verpakt in een doos waar ongeveer 60 ruitenwissers in konden met daarbij het nodige plastic ter opvulling. Dus Niet echt milieuvriendelijk.

Martin 23-07-2021

De hulp die geboden was perfect.
Helaas was de koplamp de verkeerde keuze . Maar weer goed opgelost.

Sipke 23-07-2021

De aangekochte is snel geleverd en is in prima staat. Er werd zelfs nog gevraagd naar het bouwjaar van het voertuig. Hartelijke dank

Rose-Marie Dehet 23-07-2021

Super snelle levering. Top. Bestellen is ook eenvoudig. Bestel gerust op deze site.

marcel71 23-07-2021

artikelen voordelig en snel geleverd...handig zoeksysteem naar accesoires via kenteken

Jan 23-07-2021

Gewoon goed op tijd geleverd past altijd als je het kenteken opgeeft gewoon goed serieus bedrijf ga zo door

Jetro 23-07-2021

Ik heb een achterruitenwisser besteld voor een clio. Kreeg een mail terug met de opmerking dat de bestelde wisser waarschijnlijk niet goed is en of ik contact op wilde nemen. Na een belletje bleek inderdaad dat ik een verkeerde had gekozen . De juiste uitgekozen en afgeleverd. Perfecte service.

Chantal 23-07-2021

Er werd meegedacht over de aanschaf van het juiste type (ik had de verkeerde besteld en goed geholpen toen dit bleek). Snelle levering en vriendelijke telefonische hulp.

Han 23-07-2021

Retourzending zonder problemen, ik had de verkeerde maat wissers besteld, en de goede maat wissers kwamen de volgende dag al binnen. Gewoon goed en betrouwbaar.

Jasper 22-07-2021

Eigenlijk precies en niks meer of minder dan wat je mag verwachten van een betrouwbare webzijde. . Duidelijke omschrijving van het product in de webshop, en snelle verzending na het bestellen. Dus daarom een 10

Bob 22-07-2021

Deze shop levert snel, goed en keurig geprijst. En dat wordt alleen maar beter!

Sven 22-07-2021

Wat een service! Ik had per ongeluk de verkeerde onderdelen besteld en werd direct door de klantenservice gecontact (zelfs ‘s avonds) om het mij te melden. Direct werd het omgezet naar de juiste artikelen en bleek nog geld terug te krijgen. Een of twee dagen later was het in huis.

Herman 22-07-2021

Alles is Top geregeld, vaak heb je verschillende ondernemingen. Die beloven je goude bergen en het gaat altijd moeizaam. En dan is bij Winparts niet het geval.

Patrick 22-07-2021

Makkelijk te bestellen snel in huis en voor mooie prijzen als je iets via internet moet bestellen

Aad 21-07-2021

Levering was de wet van Murphy’s eerste knipperlicht was stuk, tweede was verkeerd en derde was eindelijk goed. Alleen was ik toen vele telefoontjes verder en kwam men de beloofde levertijden niet na. Dus kon ik pas 10 dagen later weg met de camper!

RonK 21-07-2021

Voor een bepaald onderdeel van de auto bestelde ik een foutieve. Direct daarop ontving ik een mail van de medewerker dat hij mij toch voor een andere adviseerde. Ik volgde zijn raad op. Het verschil in prijs werd gerestitueerd. Ook telefonisch werd ik vriendelijk en adviserend te woord gestaan. De zending was prima verpakt. De site is zeer gebruiksvriendelijk. Prima shop voor onderdelen van auto ed..

Dorian 21-07-2021

Winparts biedt alle onderdelen die je kan bedenken voor je auto. De nodige onderdelen specifiek op kenteken gesmatcht met kwaliteit en merk spul of juist met oog op buget voor een eerlijke prijs. Daarbij ook super snel bezorgd.

Goede service, duidelijke website, uitgebreid assortiment en scherpe prijzen.