Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1098 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

M van Zomeren 11-08-2021

Door de kenteken in te vullen van je auto wordt je naar de juiste artikelen verwezen van je auto.
Dus je kunt kiezen in al deze producten die voor jouw auto geschikt zijn.
Sneller kunnen ze het niet regelen wel makkelijker.
Levering was ook snel en de ruitenwissers waren goed en makkelijk te monteren....TOP

John 10-08-2021

Het zoeken naar onderdelen door het kenteken invullen werkt super en het onderdeel is ook prima ontvangen.
Maar op maandagmiddag bestellen en dan op donderdagmiddag het onderdeel thuis is niet meer van deze tijd zeker omdat die tijd de auto stil staat in mijn geval.

Roger 10-08-2021

Accu prima en op tijd geleverd. Gewoon wat het moet zijn. Link om pakket te volgen niet dynamisch.

erik 10-08-2021

Het grote aanbod en alles makkelijk te vinden. de prijs is zeer scherp en snelle levering, dus alles bij elkaar zeer tevreden

Weg Bij Winprts 10-08-2021

Je weet wat je als klant waard bent, als Winparts het door hunzelf gecreëerde probleem, je door je strot drukt. Maandelijks nam ik bestellingen af via Winparts, stap nu over naar een andere leverancier. Spendeer niet je geld aan een partij die je belazerd ten aanzien van hun zogenaamde pasgarantie. Wat een wassen neus.

makro 09-08-2021

Alles op voorraad, en snel geleverd tegen een nette prijs. Tevens prima verpakt.

Ronnie Rebel 09-08-2021

goedkoop snelle levering ,goede producten en een zeer gebruiksvriendelijke site echt top!!!!

Koen 09-08-2021

Overzichtelijke, gebruiksvriendelijke website. De vloermatten passen perfect, prima prijs en waren een dag na bestelling bezorgd.

tvschaick 09-08-2021

Snel gereageerd en bevestigd, goede prijs kwaliteit verhouding
Goede hulp van de klantenservice

Michiel 08-08-2021

Goede hulp met selectie voor juiste onderdeel voor merk/type/bouwjaar auto. Snelle levering en goed verpakt. Binnen 2 dagen na defect in auto zelf gerepareerd met origineel onderdeel.

A 08-08-2021

Goede shop waar je als je iets besteld hebt ook nog via de mail advies krijgt.

Johan 08-08-2021

goede kwaliteit/prijs verhouding, snelle nette levering. Goed en duidelijk aanbod op de website voor eigen auto

Robbert 06-08-2021

Bestelling keurig afgewikkeld. Netjes op tijd, heldere communicatie. Helemaal top!

TBN 06-08-2021

Product is netjes afgeleverd en is naar wens kwaliteit is prima. Ben er blij mee

Roos Kramer 05-08-2021

Makkelijk en snel besteld, goede prijs en snelle levering (volgende dag was het product in huis).

Winfried Boelaarts 05-08-2021

Snelle levering, verzending en keurig verpakt om schade te voorkomen.
Makkelijke bestelling via webshop.

Sjaak 05-08-2021

Hierbij de review over WinParts, het assortiment op de site is groot misschien ook wel te groot, prijs verhouding ligt wel goed in vergelijking met andere aanbieders. Echter doordat de filters in hun systeem gewoon weg niet kloppen krijg je vaak verkeerde onderdelen ook als je op kenteken zoekt. Door meerdere malen bestellingen te doen is er nog geen enkele bestelling goed gegaan ook de levering tijd is het niet wat belooft wordt.
Voorbeeld: vandaag een bestelling op kenteken gedaan en kreeg een heel scala aan onderdelen wat betreft remdelen afijn een bestelling geplaatst. Gelijk met het mailtje (bedankt voor je bestelling) kreeg ik een mailtje dat er wellicht verkeerde onderdelen besteld zouden zijn, vreemd niet?
Contact opgenomen met zoals ze dat noemen (service-desk) werd er mij verteld dat wanneer onderdeel niet goed zijn altijd omgeruild kunnen worden en bij het retourneren er kosten aan verbonden zitten.
Voor zover niet heel erg vreemd maar ook niet echt dat je zegt wat fijn goeie service.
De beste man de vraag gesteld wat gaat erniet goed, waarop ik het antwoord kreeg wij kunnen niet uitsluiten of de juiste onderdelen besteld zijn, hmm okey maar wat te doen dan? Waarop de medewerker aangaf, je hebt 2 optie of het erop gokken dat je het goede hebt besteld of de onderdelen demonteren en opmeten en vervolgens de dealer te bellen wat er op hoort.
Ik wist niet wat ik hoorde onderdelen demonteren en opmeten dat lijkt me waanzin, aangegeven het chassis nr. te geven om te kijken of het op die manier uitgesloten kon worden.
Uiteindelijk geen steek verder gekomen, niet denken in oplossingen en meerdere malen werd er gezegd je moet het gaan opmeten om het zeker te zijn.
Naar mijn meniging is het van groot belang voor z'n bedrijf dat wanneer je succesvol wil zijn in de cijfers en service naar je klanten toe.
De basis elementen moet dan ook goed zijn, natuurlijk kan er wel is wat fout gaan, daarvoor is het van groot belang dat de (service desk) oplossingsgericht kan werken voor de samenwerking van leverancier en klant.
Wanneer je namelijk bij Concurreende verkoop site's gaat zoeken krijg je wel de juiste onderdelen naar voren of wanneer je een mailtje/belletje krijgt met betrekking op de onderdelen wordt er wel gekeken hoe het wel opgelost kan worden.
Kortom de ervaring met de leverancier WinParts is (slecht te noemen in service, en leveringstijden zit vaak ook nog een paar dagen verschil in)!!

Voor degenen die eerst de review lezen en dan bestellen, hoop ik voor u dat wel goed gaat en een goede ervaring eraan overhoudt!!

walstra 05-08-2021

Het bestelde product besteld, en de volgende dag zelf even afgehaald .snel en goed

Marten 03-08-2021

Product gekocht, was niet de juiste, via klantenservice uitstekend geholpen, gratis omruilen is perfect verlopen. Dus al met al TOP

Thom 03-08-2021

Helaas geen 24u bezorging. Mijn pakket kwam pas na 3 dagen aan. Bezorgkosten hebben we wel teruggekregen.

BertjeConti 03-08-2021

Na vele auto onderdelen webshops te hebben geprobeerd is Winparts de webshop waar ik toch bijna altijd op terug komt, plezierige webshop zonder iritante pop-ups, en ruime keuze in de onderdelen die ik nodig heb.
Ook fijn is de pas garantie.
Altijd snelle en accurate levering.

Prima webshop dus.

Wat ik nog mis is een wenslijst mogelijkheid en wegfilteren van artikelen die niet voorradig zijn.

Kevin 03-08-2021

Heb een accu besteld volgende dag was de accu keurig netjes thuis bezorgd. En altijd goede kwaliteit bij Winparts top bedrijf, bestel alle auto onderdelen bij Winparts

F H Bakken 02-08-2021

Het is makkelijk zoeken naar aanleiding van je kenteken. De prijzen vind ik niet duur, en je krijgt garantie.

A.Kant 02-08-2021

Kwam op deze site terecht omdat ik motor olie nodig had,ik ben nog al kieskeurig wat olie betreft.het fijne van deze site is dat er ruim voldoende te kiezen is.en de prijzen acceptabel. Tevens het bestelgemak en de bezorging zijn dik in orde. Zeker aan te raden.

John Coenen 02-08-2021

Sneller dan afgesproken en goede informatie over de levering. Product was natuurlijk ook “as promised “!