Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1098 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

bouwe 08-09-2021

Makkelijk bestellen tot nu toe nog nooit een verkeerd product gekregen,netjes verpakt en snel geleverd,prima in orde.

Wim 08-09-2021

Winparts is voor mijn het bedrijf dat met stip op 1 staar altijd alles keurig op tijd en alles wat je besteld is goed en weet je het effe niet dan is 1 mailtje al genoeg.....Toppers.

Roel 07-09-2021

Heel duidelijke en goed werkende site. Uitgebreid assortiment met goede merken. Nette prijzen. Snelle verzending met duidelijke track en trace informatie en netjes ingepakt vlot ontvangen.

André 07-09-2021

Groot assortiment, goede prijzen, snelle levering, producten goed verpakt, betrouwbaar

Richard82 07-09-2021

Helemaal top zowel als bestellen tot aan bezorging en ik bestel zeer zeker weer bij Winparts als ik weer iets nodig heb.
Vandaar ook een 10

Hans 06-09-2021

Verzending was snel. Helaas bleek een onderdeel toch niet te passen ondanks de kenteken check, maar ik kon het pakket kosteloos retour sturen en het bedrag was snel weer teruggeboekt. Je staat wel even bij de klantenservice in de wacht maar de medewerker was behulpzaam.

Frank 06-09-2021

Bestellen is eenvoudig en de bestelde kwaliteit wordt volgens afspraak geleverd op de afgesproken datum

Pascal 06-09-2021

Een bedrijf waar service en klanttevredenheid op 1 staat. Producten zijn goed, maar de service is het onderscheidende.

Jeroen Stokman 06-09-2021

Altijd snel de goede onderdelen en nog gratis verzonden ook, zeer tevreden met winparts, en dat al jaren!

Fam Bestman 03-09-2021

Mooie matten goede pasvorm. Het hadden snelle levering kunnen zijn maar bij het sorteren was er iets fout gegaan.

kees s 03-09-2021

wat een fijne site : bij onderdelen zoek. funktie heb ik ook een ruime keus aan onderdelen en merken

Martin 02-09-2021

Product precies zoals afgebeeld netjes verpakt. Verzending binnen 24 uur. Helaas ging de verzending via DHL en was het pakket ineens twee dagen vertraagd. Als jullie een andere bezorger kunnen vinden zou het perfect zijn.

Simon 02-09-2021

duidelijke site en snelle levering, goede verpakking. maakt afspraak waar.

Ricky 02-09-2021

Zeer netjes verzonden en makkelijk gemonteerd! Zal vaker via jullie onderdelen bestellen! Zeker een aanrader.

Dawid 31-08-2021

Zeer tevreden over bestellingen. Veel keuzes uit verschillende onderdelen. Top kwaliteit!

Merijn 31-08-2021

De beste webshop voor onderdelen etc. voor de auto. Met een beetje logisch verstand is het niet eens mogelijk om verkeerde onderdelen te bestellen, plus de klantenservice is snel en deskundig.

Johan 31-08-2021

telefonische super geholpen door medewerkster om het juiste product te bestellen. Dezelfde dag 4 gasveren besteld voor een scherpe prijs en binnen 2 dagen was het al in huis.

Bruins 31-08-2021

Ben er op attend gemaakt dat Winparts een prettige zaak is.Klopt inderdaad snel en gezien de prijs is het de moeite waard. Een opmerking, verpakking was wel erg groot voor mijn bestelling.

Werner 31-08-2021

Het was mijn eerste bestelling bij jullie en dit is heel goed en heel snel verlopen.
Op de site kon ik snel het product vinden wat ik nodig had.
De levering is vlot en correct verlopen ook het pakje was in heel goede staat zoals het hoort als je iets nieuw koopt.

LVR 26-08-2021

Bij Winparts motorolie en wat andere dingen besteld. Bestelproces en assortiment is helemaal prima. Alleen de vervoerder die Winparts in dienst heeft is ondermaats. DHL heeft namelijk mijn pakket 2 keer terug gestuurd i.v.m beschadigingen tijdens transport. Nu ben ik wel twee maal goed geholpen door de klantenservice en werd het de derde keer met PostNL verstuurd.

Nu moet ik ook wel zeggen dat het pakket zelf niet helemaal goed verpakt was toen ik dit binnenkreeg, motorolie en andere onderdelen zatten los in de doos waarbij de doos van mijn oliefilter helemaal kapot was (product zelf niet, dus niet een extreem groot probleem), er waren geen luchtkussentjes gebruikt om stoten tijdens transport op te vangen. Bij mijn vroegere bestellingen van Winparts was dit wel het geval en toen ging het wel goed i.c.m DHL.

Reint 26-08-2021

Prima verpakt,dus zonder beschadiging ontvangen.
Snelle levering
Zeker een aanrader!

Bas van Essen 25-08-2021

Zeer nette levering en het product is zoals verwacht, geen op of aanmerkingen verder. Houdt dit vooral vast.

p.luijten 25-08-2021

Prima service. Onderdeel werd eerst gecontroleerd a.d.h. van kenteken of het wel de goede was. Dank voor deze snelle bezorging. En de klantvriendelijke benadering.

Henk Overeem 25-08-2021

Snelle reactie, goede communicatie, prima product omschrijving.
Goed product.

Mike doldersum 25-08-2021

Gewoon zo als altijd goed, goeie prijs, een snelle verzending en je grijpt hier nooit mis.