Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1098 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

TomTex 25-08-2021

Prima service! Duidelijke webshop en een mooi product. Doed verpakt aangekomen en snelle levering! Zeer tevreden met mijn aankoop!

Hendriks 24-08-2021

Op de site staat:

Op werkdagen voor 21:00u besteld, morgen in huis.
Speciaal nog naar artikelen gekeken die direct leverbaar waren maar wel iets duurder waren, maakt geen ene moer uit!
Dit ook al vaker gehad.

Gewoon pas volgende dag verzonden en de dag daarop geleverd.

ZET HET DAN NIET OP DE SITE !!!!!!
Officiele reactie van Winparts.nl 26-08-2021

Goedemorgen,

Wij vinden het erg vervelend dat u uw order een dag vertraging heeft opgelopen in ons magazijn, onze excuses voor het ongemak. Door toegenomen drukte kunnen wij momenteel helaas niet alle bestellingen versturen op de streefdatum. Wij doen alsnog ons best om uw bestelling zo spoedig mogelijk over te dragen aan de vervoerder, en vertrouwen er op dat deze in goede conditie bij u wordt aangeboden.

Hopelijk mogen we u een volgende keer laten zien dat het veel sneller kan.

Bianca

RemcoH 26-08-2021

Zet dan niet op de site :

Op werkdagen voor 21:00u besteld, morgen in huis

Of zet erbij :

Nu besteld ik iets ervan uitgaande dat het de andere dag bezorgd wordt, neem vrij ervoor en dan komt het niet !

Rob 24-08-2021

Product voldeed niet aan de verwachtingen , volgens afbeeldingen op site. Uitlaatsierstuk besteld met klemsluiting, kreeg sluiting met boutjes geleverd. Vervolgens moet ik dan zelf betalen voor de retourkosten. Is niet wat ik ervan gedacht had, teleurstelling alom
Officiele reactie van Winparts.nl 26-08-2021

Hi Rob,

Dat is een vervelende situatie! We zullen kijken wat we er aan kunnen doen om deze informatie op de website te verbeteren. Zo zorgen we dat dit niet weer gebeurt. Dank voor deze belangrijke feedback!

U mag altijd onze klantenservice even aanhaken om te overleggen over een eventuele ruiling. Dit kan via support@winparts.nl.

Bianca

Rene 22-08-2021

Overzichtelijk, en concurrerende prijzen, netjes verpakt en snelle verzending.

BartScania 22-08-2021

Super ! ,duidelijke en correcte info op keuzevragen per telefoon en snelle correcte levering !

Kris 22-08-2021

Ik zou niet aarzelen om hier te kopen, veel keuze, snelle levering en behulpzame klantenservice

Ehoogerwerf 21-08-2021

Duidelijk en snel, daarnaast goede service door controle met kenteken of je juiste artikkel hebt besteld met bijbehorend advies.

albert 20-08-2021

snel bezorgd en precies wat ik nodig had voor mijn auto, ook beschrijving duidelijk en eenvoudig de dak dragers kunnen monteren.

Dewi1980 19-08-2021

De shop is overzichtelijk, duidelijk in informatie. Ook goede communicatie. Enige kleine minpun is dat het wel iets compacter kan. Op een klein scherm wordt het net allemaal even net niet. Des al niet te min heb ik er geen moeite mee.

Franl 18-08-2021

Vlotte levering zoals beloofd. Was prima en ook gelijk het juiste materiaal.

Erik 18-08-2021

Op 9 Augustus wat besteld dat op voorraad was en de volgende dag verstuurd zou worden maar volgens Post NL was de bestelling niet aangeleverd. Herhaaldelijk bellen naar Winparts gaf ook geen soulaas en mij werd verteld dat het toch echt verzonden was. Vrijdag 13 Augustus ontvang ik dan eindelijk weer een mail dat het artikel weer door de vervoerder is terug gestuurd. Hoop dat het ik dan eindelijk Dinsdag 17 Augustus binnen heb maar zijn we inmiddels wel ruim een week verder.

Ronny 17-08-2021

Hele snel levering van de nummerplaathouder. Hij is idd volledig van RVS terwijl bij de meesten het een verchroomde plastieken plaat betreft. Prima prijs ook. Zeer tevreden klant

Raimond 17-08-2021

zoals gewoonlijk goed tegen een fatsoenlijke prijs
nog nooit ontevreden geweest ondanks dat ik erg kritisch ben

Vincent 16-08-2021

Prima online winkel waar ik al eerder naar tevredenheid had besteld. Ook deze keer verliep de hele bestel- en bezorgprocedure vlekkeloos.

Bert 15-08-2021

Levering zou snel geweest zijn, als DHL het pakket afgeleverd zou hebben op de tijd die zij aangaven. Jullie klantenservice heeft na mijn melding dat het pakket niet geleverd was contact opgenomen met DHL, zij beweren echter dat dit wel geleverd was. Jullie hebben dit zeer netjes afgehandeld en de betaling teruggestort, ondanks dat dit niet jullie fout was.

Frensl 13-08-2021

Ruime keuze goede omschrijvIng product en voordelige in prijs en natuurlijk snel geleverd.

Mark 13-08-2021

Ik moest lampjes hebben. Ik wist alleen niet of ik H4 of H7 moest hebben. Kenteken van de auto ingevuld, toen stond er zowel H4 als H7. Was beter geweest als er dan ook de goede lampjes voor je desbetreffende auto in stonden. Verkeerde lampjes dus besteld. Dat is wat ik jammer vind. Verder prima service, snelle bezorging en niet te duur!

No flame 12-08-2021

Alles goed geregeld en op tijd afgeleverd .
Verder pasten alle producten die we hebben besteld.
Al met all zeer tevreden.
Volgende bestelling doen we weer bij Winparts

Ger 12-08-2021

Groot assortiment, scherpe prijs, prima kwaliteit en snelle levering.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Liewes 12-08-2021

Prijs goed , goede contact met de medewerkers
En alles netjes geregeld , goede website

Ikke 12-08-2021

Alles netjes op tijd geleverd. Duidelijke website. En een faire prijs. Wat wil je nog meer.

leo melching 12-08-2021

je wordt enorm goed !!! geholpen . ook telefonich . Perfect !!! .en ik heb precies de ruitenwissers gekregen , die ik wilde hebben .vr gr Leo .

Ronald 11-08-2021

Altijd goede ervaring met Winparts. Klantenservice helpen je uitstekend. Mocht je twijfelen over een specifiek onderdeel voor je auto bel ze en ze helpen je perfect. Aankoop eindrubbers schokdemper fiat doblo

Gerard de zeeuw 11-08-2021

Geweldige service en hele snelle levering in een woord top bedrijf zeker een aanrader

Arnold 11-08-2021

Mooie uitgebreide website, alleen jammer dat kleine pakketjes niet als brievenbus post word verzonden. Bij niet thuis moet je het alsnog afhalen op een dhl punt.