Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1099 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Michelle 06-10-2021

Snelle levering en ze hadden het product wat ik zocht. Was een cadeau en de jarige was er blij mee!

Fred 06-10-2021

Ik ben zeer tevreden over het hele proces
Van bestellen tot goede advies en professioneel verpakt
En snel in huis top bedrijf!

Reynaldo Winklaar 06-10-2021

1e keer dat ik via Winparts wat heb gekocht en ik ben zewe tevreden. Website heel gebruiksvriendelijk doormiddel van mijn kenteken in te voeren kan je specifieker onderdelen zoeken voor je auto waardoor het niet een zoektocht is en dat je elke artikel moet bekijken als het wel voor je auto bedoeld is. Heel goede service met bestellen en snel binnen. Al met al weet ik dat ik vanaf nu altijd via Winparts onderdelen voor mijn auto zal bestellen :-)

Mathijs 06-10-2021

Onderdelen zijn in goede staat. Maar de verpakking was voor een groot gedeelte vermorzeld. De bougies waren uit de originele verpakking geslingerd.

Dit wou ik toch even vermelden

petra 05-10-2021

bestelling ontvangen iets miste gebeld en gelijk nagestuurd dus prima bedrijf kwaliteit voor een redelijke prijs

Peter 05-10-2021

Omdat ik heel veel zelf sleutel aan mijn auto kwam ik al een poosje geleden bij Winparts terecht.
Alles is gewoon goed te plannen spullen komen altijd op tijd binnen in perfecte staat waardoor elke klus gewoon top is.
Gewoon een top webshop.

T.Emans 04-10-2021

snelle levering goede producten en prima site , medewerkers altijd vriendelijk en behulpzaam heb al veel onderdelen hier besteld en ben nog steeds tevreden .

arthur 04-10-2021

snelle levering; duidelijke website(met ondersteuning voor de juiste keuze van onderdelen)

Fred Mechanic 04-10-2021

Bestel hier heel veel en laat familie en vrienden hier ook bestellen.
Bestel ik een keer iets fout dan kan ik retourneren betaal ik zelf de verzenkosten.
Als goede klant moet dit niet kunnen.

Guynio 04-10-2021

Doet precies wat het belooft. Koos de juiste artikelen uit obv mijn kenteken, waren de volgende dag binnen. Prima prijs, prima service.

Benhaddi 04-10-2021

Winparts is 1 van mijn favoriete webshops waar ik graag mijn auto onderdelen koop.
Het zijn altijd de juiste materialen en natuurlijk niet te vergeten, goed betaalbaar

GerritK 04-10-2021

Op de site was het onderdeel snel te vinden. Kenteken ingetoetst en gevonden. Tevens snelle levering en goede prijs/kwaliteit verhouding.

Danny 04-10-2021

Vind het een beetje onbeschoft om te vragen hoe ik de levering vind. Terwijl mijn pakketje kwijt is geraakt en ik nog niks ontvangen heb.
Contact met winparts gehad. Nu wachten hoe verder .

Miek 03-10-2021

Duidelijke hulp voor type ruitenwissers voor mijn auto. Ook nog eens snelle levering!

Verkeerde koplampen 28-09-2021

Groot assortiment en goede afhandeling. Helaas paste de bestelde koplampen voor mijn Volvo XC90 niet helemaal (ondanks pasgarantie) en duurde het een paar dagen voordat Winparts aangaf dat ik de verkeerde lampen had. Ondertussen zelf maar een inventieve oplossing bedacht, want je kunt niet een week lang zonder koplampen rondrijden.

Saskia 28-09-2021

Duidelijk, Overzichtelijk en ik kreeg nog een contolemail voor de multiriem die ik bestelde voor het geval ik missch de verkeerde zou hebben besteld. Top!!!

Guenni 23-09-2021

snell levering,goede produkt voor een goede prijs.Soms een enorme aantal van onderdeele die ik niet in een andere Onlinwinkel kan bekomen.

Walther 22-09-2021

Uitstekende site, leidt direct naar goede product. Binnen een dag de bestelling in huis. Kortom uitstekend

Don 21-09-2021

Zoals gebruikelijk: handige en functionele website, efficiënte bestelling, heldere communicatie, tijdige levering, goede producten.

Hans 20-09-2021

Voor de tweede keer op kenteken ruitenwissers besteld. Dit keer paste de geleverde achterruitenwisser niet. Daarop gebeld met de vraag wat te doen. Men reageerde direct met de oplossing en zorgden dat de juiste goedkopere werd toegestuurd met verrekening van het verschil. Perfecte service!

Corne 20-09-2021

Zeer duidelijke site met goede omschrijving van t product!
En scherpe prijzen!!

Joost Helmer 16-09-2021

ik kreeg bij een bestelling op kenteken een verkeerd luchtfilter geleverd, de maatvoering was afwijkend.Na telefonisch contact met de klantenservice kreeg ik per omgaande een passend luchtfilter toegestuurd zonder bijkomende kosten! GROTE KLASSE!

Desillusie 11-09-2021

6 keer bestelling gedaan, waarvan het 3 keer fout ging, dus verkeerde onderdelen gekregen.
Steeds besteld via kenteken van de betreffende auto. Laatste keer in één bestelling voor een vw fox, verkeerd luchtfilter, toen die was omgeruild, bleken de bougies ook niet goed te zijn...... bij de klantenservice heb ik 5 medewerkers gesproken, waarvan de laatste mij direct zoeken terug bellen. Dat heeft ook 2 dagen geduurd. Nadat ik maar weer eens belde, kwam er een mail waar in stond...... kon 4 andere bougies krijgen voor 2,49 per stuk ( ik betaalde zo,n 6 euro per stuk) en de verzendkosten moest ik ook betalen!
Ik koop ze wel bij een ander....en nooit meer iets bij winparts.......de kruidenier op de hoek doet het beter....

Hacon 09-09-2021

Snel, prijzen o.k.,artikelen o.k. Kan maar aanbevelen aan iedereen duss zoals ze hier zeggen “ALLES PALETIE”

Marcel 09-09-2021

Wist niet wat ik precies moest bestellen, maar de website is zo makkelijk dat je de juiste onderdelen kunt bestellen.
Je kunt op kenteken bestellen.
De volgende dag werd het pakketje netjes afgeleverd.
Als ik volgende keer weer iets wil bestellen zal ik zeker voor Winparts kiezen.