Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1099 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Piet 27-10-2021

Winparts is wat mij betreft een aanrader.
Ruime sortering, voor een prima prijs
Levering op tijd, en zonder problemen.
Website is duidelijk en overzichtelijk
Als ik weer iets nodig heb voor mijn auto, zal ik zeker kijken of winparts het ook kan leveren

Prima prijs, vlotte levering 27-10-2021

Ruime voorraad en voldoende snel geleverd. Binnen 48 uur kon ik de onderdelen monteren. En voor een scherpe prijs.

Wim 27-10-2021

Altijd alles te verkrijgen op auto onderdelen snelle levering en een goede prijs.

Danny VW T4 25-10-2021

Op kenteken besteld zonder controle van mijn kant.
Gasveren achterklep VW T4 2002 verkeerd geleverd.
Telefonisch afgehandeld.
Foute retour, nieuwe en de goede geleverd binnen 2 dagen.
Super service. Gemonteerd in 10 minuten en achterklep werkt weer als 20 jaar geleden.
Winparts is top.

Jean-Evert 25-10-2021

Een helaas niet passend, besteld auto-accessoire, werd binnen de no-time omgeruild, zonder extra bezorgkosten. Prima aftersale services. Goed meegedacht met het alternatief.
Uitstekende prijs/kwaliteits-verhouding van het product.

Mo 24-10-2021

Prima service, accu binnen dag geleverd. Tweede keer dat via winparts bestel en tweede keer dat ik zeer te spreken ben over dit bedrijf.

Ruud Vranken 22-10-2021

Correcte afhandeling, laten op tijd weten hoe de transactie gaat verlopen, artikel naar tevredenheid.

Leo 19-10-2021

In eerste instantie kreeg ik een incompleet retourtje toe gezonden, de doos was compleet vergaan en de onderdelen van de in houd ontbraken.
Direct de klantenservice gebeld, foto's van het pakket gemaild. En de volgende dag kreeg ik een nieuw compleet pakket. En een retour label om het andere pakket terug te sturen..
Al met al netjes opgelost.

Pascal 18-10-2021

Al meerdere keren bij Winparts besteld, altijd naar tevredenheid de spullen snel geleverd.

OH 18-10-2021

Zeer tevreden over de prijs vergeleken met wat garages vragen, middag besteld volgende middag in huis, helemaal top!

van Dijk 17-10-2021

Groot assortiment en zeer vlug geleverd, op aangekondigde tijd. Tevens prima betaalmogelijkheden.

Odievier 17-10-2021

Makkelijk te bestellen, correct geleverd en levertijd als toegezegd.
is aan te raden.

Robert 17-10-2021

Heeft meestal wat ik nodig heb. En als DHL het niet verkloot komt het ook nog eens snel.

Weger 16-10-2021

Duidelijke omschrijving en een zeer snelle levering. Ook in grotere aantallen.

Ton Riemens 14-10-2021

Ik doe reeds enkele jaren zaken met Winparts. Ik ben zeer tevreden over de manier van afhandelen . De snelheid waarmee de artikelen werden afgeleverd en de manier waarop spreken mij aan. Well done. Doen precies wat ze aangeven en precies op de aangegeven tijd.

Lion 14-10-2021

netjes beschermd en goed verpakt geleverd met een track and trace.
bij vragen wordt je netjes en professioneel tewoord gestaan.
aanrader.

Wout Berkelaar 14-10-2021

Goede overzichtelijke shop snelle levering en top kwaliteit ,autokrik is stevig en werkt prima is stabiel

Werner 14-10-2021

Iets later geleverd dan werd opgegeven tijdens bestelling. In dit geval niet erg. Het was geen cruciaal onderdeel.

Nico v. R 13-10-2021

Snel bezorgd en goede beschrijving van het product op de site. In dit geval een rubberen mat voor in de auto.

rene 13-10-2021

Een snelle levering en een correcte levering met scherpe prijzen, zeker dat ik hier nog eens bestel

Henk 13-10-2021

Prima service, kapot onderdeel werd zondermeer vervangen voor een nieuwe.
Contact met klantenservice probleemloos verlopen via de mail.
Op e-mail wordt snel gereageerd.

Rae Jacobsz 12-10-2021

Goede prijs/kealiteit verhoiding. Zoals beloofd de volgende werkdag geleverd.

Jeroen 12-10-2021

Product was op tijd en kwaliteit in overeenstemming met mijn verwachtingen, er zit een handleiding bij die voldoende uitleg gaf en het product was makkelijk aan te brengen.

Nick 11-10-2021

Makkelijk de ruitenwissers te bestellen dmv kenteken invoeren, levering was goed en zoals beloofd.

Hylke Visser 11-10-2021

Schappelijke prijzen voor de bekende merken. Flotte levering en uitstekende service cq nazorg