Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1098 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

J. P. 01-12-2021

Waardeloos bedrijf.
Betalen nieg terug maar bieden tegoedbon.
Vergoeden ook verzendkosten niet ondanks fout van hun zijde

Duncan 01-12-2021

Veel keuze, redelijke prijzen.
Zoals altijd snel het juiste product geleverd.
Bestel ook op autodoc maar als snel nodig heb via winparts.

Snaar 30-11-2021

Het bestelde was er snel .En ik ben ook zeer tevreden over de verpakking. Top

Jan 29-11-2021

Mooie prijzen en op kenteken gekocht en dat paste perfect. Snelle bezorging dus kom hier zeker weer terug

Kitty 29-11-2021

2 x de verkeerde artikelen geleverd gekregen, maar alsnog goed uitgeleverd. Hartstikke fijn.

Mischa 29-11-2021

Ik had wat issues met de order. Koelvloeistof had gelekt, en de behuizing van de thermostaat bleek toch niet helemaal te kloppen. Dit is super goed opgelost. Er werd goed mee gedacht en er werd een goede oplossing geboden in vorm van een nieuwe order. Ook de kleine bestelling wordt goed serieus genomen.

Rien 29-11-2021

niks om aan te merken , goed verzorgt bij bestelling ,maar ook de verzending is prima verzorgt ,ben zeer tevreden.

Eduard 29-11-2021

levering was snel verzonden, alleen PostNl, heeft in eerste instantie met 1 dag vertraging afgeleverd, en tijdens het sorteren bij PostNL was blijkbaar fout gegaan met 1 van de producten, die retour moest naar verzender, nadat ik telefonisch contact heb genomen ( eind van de dag ) was medewerksters vriendelijk om z.s.m. na te sturen, echter olie kwam te laat, gezien dat ik al afspraak had staan voor vrijdag ochtend, kwam pakketje via DHL begin middag, ik moest hierdoor extra kosten maken. Schuld is niet de verzender, maar helle transport.

Edwin 28-11-2021

Snel en goed, goede service en prima kwaliteit prijs verhouding. Goede sevice en eenhelderesite.

Freerk 28-11-2021

Alles weer goed en snel geleverd , en artikelen zoals beschreven en passen perfect

Stefan 26-11-2021

Op kenteken gezocht naar de juiste accu voor mijn fiat grande punto. Service was top, de beloftes (100% pasgarantie en levertijd) zijn helemaal nagekomen. Auto rijdt weer zonder problemen, laat die winter maar komen ;-). Een volgende keer bestel ik zeker weer bij Winparts!

veulemans karel 24-11-2021

ik heb voor deze shop gekozen omdat ik in het verleden er ook bestellingen heb geplaatst en er tevreden over was.
Nu echter heb ik na mijn bestelling gezien dat de accu op een andere webshop goedkoper was aangezien er geen leveringskosten moeten betaald worden, het scheelde met de onkosten voor de betaling via paypal inbegrepen zo maar eventjes 22 €. dat ik duurder af was.

Edward de Vries 24-11-2021

Duidelijke website, scherpe prijzen en een goede service. Afspraak = afspraak. Gewoon top!

Joris 24-11-2021

Scherpe prijzen en uitstekende service. Dat laatste blijkt uit het feit dat er meegedacht wordt over productkeuzen en dat waar nodig anpassen van een bestelling en/of omruilen van spullen zeer eenvoudig gaat.

Neora 22-11-2021

Op zich is de onlinesite makkelijk te bedienen en de bestellingen makkelijk te doen.
Wel vind ik de NGK-bougies aan de dure kant

Willem. 21-11-2021

Het is bij jullie heel gemakkelijk om het juiste producten te bestellen omdat je het kenteken kan/ moet invoeren. Helemaal super. En na de bestelling te plaatsen heb je je spullen de volgende dag al in huis !!!
Helemaal super. Een dikke 10 dus !!!

Frans van het Veld 20-11-2021

Het bestellen van het onderdeel is eenvoudig.
Na het bestellen een goede begeleiding via E-mail.
Heb ook de klantenservice even gebeld daar word je ook erg vriendelijk geholpen.
Onderdeel snel en netjes ontvangen volgens de afspraak.
Ik vind Winparts een aanrader en zal dit iedereen aanraden.

Jan Sjoerd Mol 18-11-2021

betrouwbaar snelle levering ...............................................................

Martijn 18-11-2021

Gewoon altijd voordelig en snel. De 1ste keer namen ze zelfs telefonisch contact op om met mij door te spreken, om er zeker van te zijn dat ik de juiste artikelen had besteld. Klein puntje voor mogelijke verbetering. Ik mis specifieke onderdelen voor mijn Volvo V50, waarvoor ik dan alsnog naar de dealer moet, soms jammer. Maar dit kan natuurlijk ook komen omdat het een afgeschermde markt kan zijn, dat dergelijke specifieke merk artikelen uitsluitend door de dealer verkocht mogen worden🤔.

Review in een notendop: Goed bezig Winparts, ga zo door!!👍🏻

Raz 17-11-2021

het product is anders dan op de foto. Op de foto is diepzwart maar in werkelijkheid mat donkergrijs dat is erg teleurstellend omdat ik de echte leerlook nodig had. Ondertussen heb ik ze toch geïnstalleerd omdat het nodig was anders had ik het product geretourneerd. Erg teleurgesteld.

Henkie 16-11-2021

Prima prijs/kwaliteit verhouding, gebruiksvriendelijke site. Levering verliep goed. Product voldoet uitstekend aan de verwachtingen. Heb hier al eerder besteld en ook dat beviel uitstekend. Aanrader voor iedereen die op zoek is naar auto onderdelen.

Alexander 15-11-2021

Snel, Correct en goede kwaliteit. Alles op tijd bezorgd, goed verpakt. Aanbevelen!

Richard Groenewoud 15-11-2021

Makkelijk onderdelen te bestellen met kenteken in te voeren
Veel keus qua prijs en merken

Mark Wellink 15-11-2021

Prima shop. Ik had helaas een paar verkeerde auto matten besteld maar na 1 telefoontje konden de matten gratis geruild worden en kreeg ik ze twee dagen later keurig thuis gestuurd.

Rik 12-11-2021

In vergelijking met andere webwinkels tbv autoonderdelen erg goed.
Kom hier al jaren,altijd goedpassende onderdelen wat bij andere wel eens misgaat!!!
Snel geleverd/overgedragen aan de transporteur met track&trace.

Kortom prima.