Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1099 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Jeffrey 13-12-2021

Je word er goed geholpen maar er een flinke nadeel dat de bestelling niet binnen 2werk dagen in huis is en dan zegen ze het is druk en dan weer we waren het vergeten dus nu nog steeds wachten en nog niet binnen en met een oplossing of compensatie komen ze niet als ik nog eens op deze site bestel dat weet ik niet maar dit vind ik niet kunnen dan is autodoc nog goedkoper en dan is het wachten waard

Ruud van Ham 12-12-2021

snel geleverd en een goed product de volgende keer ben ik weer van de partij

André 11-12-2021

Snelle levering ondanks dat het niet voorraad was kwamen ze met een andere oplossing was ook goedkoper binnen 2 dagen verschil van geld terug

Ron 11-12-2021

remschijven besteld met remblokken zowel voor als achter . aangezien ik deze auto nog niet zolang heb . heb ik op de site gewoon mijn kenteken ingevoerd en de onderdelen besteld . alles paste perfect en binnen 2 dagen in huis. Top!

Arjan 09-12-2021

Duidelijk webshop en uitleg welke ruitenwissers ik nodig had voor mijn auto. Besteld op 2 december en al op 3 december binnen (drukke dagen voor de Sint) Netjes verpakt en mooie redelijke prijs.

Technico 09-12-2021

Snel geleverd met de juiste bestelde produkten. Bij concurenten was dit wel eens anders.

Randy 09-12-2021

Uistekende prijzen en snelle leveren. Daarnaast een dikke pluim voor de online hulp. Ik had iets besteld wat ik uiteindelijk niet nodig bleek te hebben. Helaas was dit ná de termijn om iets om te ruilen. Na kort overleg kon het alsnog omgeruild worden voor een ander onderdeel!

Bongo116 09-12-2021

Prima website overzichtelijk.

Produkt op tijd en volgens beschrijving geleverd.

Mvg

Slechtste service ooit 08-12-2021

Zeer slecht 👎

Bestel een product op kenteken welke niet past .

Gebeld en aangegeven aan de klantenservice en nu mag ik ook nog retour kosten voor mijn rekening nemen.

Wat een klantenservice zeg

Fred 07-12-2021

Goede producten. Makkelijk de passende artikelen vinden met kenteken. Zeer snelle levering. Fijn als je op accuut een onderdeel nodig hebt.

Saqib 07-12-2021

Top service, had verkeerde onderdeel besteld en werd binnen een uur al op de hoogte gesteld hiervan. Binnen 5 min was alles weer geregeld.

Luc 06-12-2021

Bestelling was niet compleet. Dit netjes opgelost met de klantenservice. Binnen enkele dagen had ik t ontbrekende product alsnog in huis.

Cor smeer 06-12-2021

Goed snel en correct geleverd.
Goed verpakt
Snel verstuurd
Correct geleverd

AvS 06-12-2021

Ruitenwissers Bosch Aerotwin besteld voor Jaguar XF via de webshop. Snel geleverd, goede prijs! Webshop duidelijk overzichtelijk via kenteken te zoeken. Inmiddels de wissers geplaatst, weer helder zicht!

Jolanda 06-12-2021

De eerste keer hier bestelt en zeer tevreden , scheelde me de helft van wat ik normaal in de winkel betaal.
Product is het zelfde als wat ik gewent ben.
Zal het zeker aanraden bij anderen om eerst bij deze winkel te kijken.

Frank 06-12-2021

Makkelijk naar onderdelen zoeken op kenteken van de auto.
Goede en snelle levering.

miranda 06-12-2021

gunstige prijs en snelle levering. Het enige wat ik jammer vond, was dat er niet automatisch een aanbeveling komt om er een tweede ruitenwisser bij te bestellen. Ik ging er van uit dat ik een setje kocht (1 grote en 1 kleinere, beiden voor het voorraam), maar dit was niet zo. Zodoende dus 2 x verzendkosten, wat eigenlijk niet nodig was.

Jan Gröneveld 06-12-2021

Ik had per abuis toch het verkeerde onderdeel besteld. Na het invullen van een simpel formulier om te ruilen kreeg ik de volgende dag een bericht dat het andere onderdeel onderweg was en dat ik het andere mocht houden. Dat komt over een jaar of drie toch weer van pas. Geweldig!! Wat een service.

Dicksky 06-12-2021

Snelle levering, goede prijs, kwaliteit en verpakking, ik geef nooit een 10, anders had ik een 10 gegeven.

Rvdw 05-12-2021

Boch wissers gekocht , na 7 maanden kapot.
Na contact met winparts werd gevraagd om een foto of film ,heb beide toe gestuurd , na veel mail contact kreeg ik een bericht dat het wel een paar weken kon duren , door rijden met slechte wissers was geen optie , heb dus nieuwe besteld die er zeer snel waren
Nadat ik de nieuwe binnen had , werd er 1 nieuwe wisser opgestuurd i.p.v .2 wissers.
Dus als je een klacht heb , kan het lang duren omdat dat via de klachten afdeling loopt.
Dus goedkoop is duurkoop.

J.kooi 05-12-2021

Prima bedrijf, op kenteken een set ruitenwissers besteld en 2 dagen later al in huis.

Garrent de haas 05-12-2021

Tja een 10 is perfect, maar ben zeer tevreden , bestelde spullen worden op afgesproken dag geleverd, volgens afspraak

Perry 05-12-2021

Nette levering, komen afspraken. Artikel netjes afgeleverd.
Doen wat ze beloven.

Milco 05-12-2021

Duidelijke shop waar je op een eenvoudige wijze door het invullen van je kenteken op zoek kan naar je benodigde auto onderdelen. Ruime keus en in sub categorien ingedeeld wat het zoeken eenvoudig maakt. Snelle levering, goed verpakt dus aanrader.

Trixie 04-12-2021

Prima shop duidelijk makkelijk besteld snel geleverd. Ook mooi dat er een video bij zit